Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00000654/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
- 2022/BZP 00000654/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-03 (po zmianach)
- 2022/BZP 00003581/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji budynkowych w branży sanitarnej wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 2212000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekreatariat@zbk.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji budynkowych w branży sanitarnej wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfcba971-6c7d-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000492/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji budynkowych w branży sanitarnej wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000654/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-23/DAO/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
Zakres zamówienia w tej części obejmuje:
1. Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, wykonywane według szczegółowego zakresu uzgadnianego każdorazowo z daną komórką organizacyjną (PON I, PON II, ZOH) w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, zgodnie
z ramowym zakresem robót określonym w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8A do SWZ).
2. Roboty i usługi konserwacyjne w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, wykonywane
w ramach pogotowia technicznego według zakresu określonego w załączniku nr 1 do Wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8A do SWZ).
3. Wykaz budynków objętych konserwacją stanowi załącznik nr 2a, 2b, 2c do Wzoru Umowy
(ZAŁĄCZNIK NR 8A do SWZ).
4. Lokale gminne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych każdorazowo będą wskazywane odrębnym zleceniem potwierdzonym przez Zamawiającego.
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 50.70.00.00-2; 45.45.30.00 – 7
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31 grudnia 2022 r.
4) Kryteria oceny ofert: stawka roboczogodziny z narzutami 85% oraz cena brutto za stawkę ryczałtową za pełnienie dyżuru 15%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 108333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
Zakres zamówienia w tej części obejmuje:
1. Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania, wykonywane według szczegółowego zakresu uzgadnianego każdorazowo z daną komórką organizacyjną (PON I, PON II, ZOH) w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, zgodnie z ramowym zakresem robót określonym w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8B do SWZ).
2. Roboty i usługi konserwacyjne w zakresie instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania, wykonywane w ramach pogotowia technicznego według zakresu określonego
w załączniku nr 1 do Wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8B do SWZ).
3. Wykaz budynków objętych konserwacją stanowi załącznik nr 2a, 2b do Wzoru Umowy
(ZAŁĄCZNIK NR 8B do SWZ).
4. Lokale gminne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych każdorazowo będą wskazywane odrębnym zleceniem potwierdzonym przez Zamawiającego.
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 50.70.00.00-2; 45.45.30.00 – 7
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31 grudnia 2022 r.
4) Kryteria oceny ofert: stawka roboczogodziny z narzutami 85% oraz cena brutto za stawkę ryczałtową za pełnienie dyżuru 15%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 18518,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji gazowych wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Zakres zamówienia w tej części obejmuje:
1. Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji gazowych, wykonywane według szczegółowego zakresu uzgadnianego każdorazowo z daną komórką organizacyjną (PON I, PON II, ZOH)
w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, zgodnie z ramowym zakresem robót określonym w załączniku nr 1do Wzoru Umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8C do SWZ).
2. Roboty i usługi konserwacyjne w zakresie instalacji gazowych, wykonywane
w ramach pogotowia technicznego według zakresu określonego w załączniku nr 1 do Wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8C do SWZ).
3. Wykaz budynków objętych konserwacją stanowi załącznik nr 2a, 2b do Wzoru Umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8C do SWZ).
4. Lokale gminne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych każdorazowo będą wskazywane odrębnym zleceniem potwierdzonym przez Zamawiającego.
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 50.70.00.00-2; 45.45.30.00 – 7
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31 grudnia 2022 r.
4) Kryteria oceny ofert: stawka roboczogodziny z narzutami 85% oraz cena brutto za stawkę ryczałtową za pełnienie dyżuru 15%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 64814,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002619
7.3.3) Ulica: Fabryczna 3
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002619
7.3.3) Ulica: Fabryczna 3
7.3.4) Miejscowość: Elblag
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH II
- Wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa ul. Wschodniej w Elblągu"
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin," - projekt "Moc rodziny" współfinansowany przez Unię Europejską
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- ZP/8/2025 - Dostawa odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back-up
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Wykonanie klimatyzacji na trzech kondygnacjach od strony południowej w budynku Pawilonu Nr II Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie ...
- Wymiana posadzki w wybranych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Niemcewicza 1 w Pruszczu Gdańskim
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.