Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227098/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00241618/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00257060/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji do termicznego unieszkodliwiania odpadów w zakresie od wymiennika do komina.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211228381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dekerta 1
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.rachmil@szpital.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji do termicznego unieszkodliwiania odpadów w zakresie od wymiennika do komina.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38bb598a-24dc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227098/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPU.2632.49.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia prowadzony jest w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i obejmuje wykonanie projektu wykonawczego i modernizację instalacji „HOVAL GG14” do unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z odzyskiem energii ze spalin.
W zakres modernizacji wchodzi odcinek od wyjścia spalin za komorą dopalania do komina z wyłączeniem zbiornika sorbentu, płuczki dwustopniowej i komina.
Schemat ideowy spalarni odpadów „HOVAL GG14” przedstawiono został w załączniku nr 1 Programu Funkcjonalno - Użytkowego.
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie projektu technicznego modernizacji i uzgodnienie go z Zamawiającym, 2) Wymiana istniejącego kotła odzyskowego parowego (wymiennika ciepła typ THD-IVO 350 firmy Hoval) na nowy kocioł odzyskowy z ekonomizerem, 3) Wymiana istniejących pomp zasilających kocioł odzyskowy na nowe pompy zasilające z silnikami z płynną regulacją, zasilane przetwornicami częstotliwości. 4)Wymiana komory schładzającej (Quencha),
5) Wymiana filtra tkaninowego, 6) Wymiana wentylatora wyciągowego spalin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252300-1 - Roboty budowlane w zakresie zakładów spalania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42163000-9 - Generatory pary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2829000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3997500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2829000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydratec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9662135620
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2829000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa świeżych warzyw i owoców, warzyw przetworzonych oraz ziemniaków i warzyw obieranych
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Utrzymanie chodników oraz nawierzchni niebitumicznych ulic miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2026
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.