Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051248/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-09
- 2022/BZP 00121154/01 - Wynik z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i przygotowania posiłków (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240582275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna 9b
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 615-50-30 lub 745-10-40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mznk.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie zasobem komunalnym.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i przygotowania posiłków (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b10a1f20-828e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027816/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E [...]
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.mznk.jaworzno.pl/m,151,zamowienia-od-130-000-zlotych.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia.publiczne@mznk.jaworzno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym w języku polskim, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w ust.: 5 i 6.
2. Zgodnie z art. 7 pkt 23 ustawy Pzp, poprzez środki komunikacji elektronicznej należy rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 roku, poz. 344).
Zamawiający dopuszcza sporządzanie dokumentów w formatach określonych
w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz
do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza
do komunikacji”.
4. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składanie ofert oraz oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, odbywa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami służąca do składania/ wycofywania i zmiany oferty odbywa się wyłącznie za pośrednictwem:
1) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal - adres skrzynki:
mznk/SkrytkaESP za pomocą dostępnego: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie składania dokumentów elektronicznych, (innych niż oferta i dokumenty składane wraz z ofertą), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji, Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@mznk.jaworzno.pl - bez konieczności szyfrowania.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia, znakiem postępowania lub innym określeniem identyfikującym przedmiotowe postępowanie.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w:
1) instrukcji użytkownika systemu miniPortal, dostępnej pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
2) warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP, dostępnych pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu i ePUAP) oraz 100 MB (poczta elektroniczna Zamawiającego).
9. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument /informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
10. Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu w zakładce Dla Wykonawców lub na stronie głównej w zakładce Postępowania na miniPortalu.
11. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
http://bip.mznk.jaworzno.pl/m,151,zamowienia-od-130-000-zlotych.html
(...)
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.: 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 4 maja 2016 roku) - zwanego dalej jako „RODO”, informuje się, że:
1. Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę, jest Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, z siedzibą w Jaworznie (43-600), przy ul. Północnej 9b.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych - kontakt: iod@mznk.jaworzno.pl
3. Dane osobowe podane przez Wykonawcę, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, pod nazwą:
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i przygotowania posiłków, do instalacji znajdujących się w budynkach mieszkalnych przy: ul. Północnej 9c, ul. Pożarowej 2, ul. Pożarowej 6, ul. Solskiego 4 w Jaworznie, użytkowych przy: ul. Strażackiej 11, ul. Celników 3 w Jaworznie, zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, oznaczenie sprawy MZNK.DZP.2510.1.2022.
4. Odbiorcami danych osobowych podanych przez Wykonawcę, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Dane osobowe podane przez Wykonawcę, będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w ust. 3 niniejszego rozdziału celu, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio lub pośrednio dotyczących Wykonawcy, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych podanych przez Wykonawcę, *
* - Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, *
* - Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3: lit. b, lit. d lub lit. e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych podanych przez Wykonawcę, jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(...)
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZNK.DZP.2510.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 599291,77 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 473197,07 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby centralnego ogrzewania,
ciepłej wody użytkowej i przygotowania posiłków, do instalacji znajdujących
się w budynkach mieszkalnych przy: ul. Północnej 9c, ul. Pożarowej 2, ul. Pożarowej 6, ul. Solskiego 4 w Jaworznie, użytkowych przy: ul. Strażackiej 11, ul. Celników 3 w Jaworznie, zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie.
Termin wykonania zamówienia: od 1 marca 2022 roku do 30 czerwca 2023 roku.
Przedmiot zamówienia określa Charakterystyka poszczególnych budynków, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie będzie oceniał ofert odrzuconych.
2. Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najwyższą liczbę punktów (w skali 0 - 100 punktów), w kryterium cena (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zgodnie z art. 113 ustawy Pzp (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych) - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zgodnie z art. 114 ustawy Pzp (np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru działalności regulowanej, status członka organizacji):
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada:
a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwem gazowym na podstawie ustawy z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 roku, poz. 716
z późniejszymi zmianami), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliwa gazowego na podstawie ustawy z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 roku, poz. 716
z późniejszymi zmianami), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej,
lub aktualną umowę generalną na świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego, na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczenia paliwa gazowego, tj. budynki Zamawiającego, podpisaną z OSD posiadającym aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliwa gazowego - w przypadku Wykonawców niebędących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden
z Wykonawców bądź wszyscy Wykonawcy łącznie wykażą powyższe,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zgodnie z art. 115 ustawy Pzp
(np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych) - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej, zgodnie z art. 116 ustawy Pzp (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub normy zarządzania środowiskowego) -
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, nie może polegać na potencjale innych podmiotów. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszego rozdziału, ze swej istoty przypisany jest bezpośrednio Wykonawcy.
3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym rozdziale, nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczenia/oświadczeń i dokumentu/ów, których wykaz został określony w rozdziale VIII SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwem gazowym na podstawie ustawy z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 roku, poz. 716 z późniejszymi zmianami), wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Decyzja (koncesja) winna być ostateczna.
Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale VII ust. 2 pkt 2 lit. a SWZ,
2. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliwa gazowego na podstawie ustawy z 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 roku, poz. 716 z późniejszymi zmianami), wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Decyzja (koncesja) winna być ostateczna,
lub
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania podpisanej aktualnej umowy generalnej na świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ – w przypadku Wykonawców niebędących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale VII ust. 2 pkt 2 lit. b SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum Wykonawców, spółka cywilna). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile pełnomocnictwo/upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich wspólników spółki i łącznie wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
2. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 1, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile powyższe wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważnościi muszą być zaakceptowane przez obie Strony umowy (forma aneksu do umowy).
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania
o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 455 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 z późniejszymi zmianami), oraz dodatkowo określa w szczególności następujące przypadki zmian:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie wystąpienia zmiany Taryfy Sprzedawcy oraz zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w zakresie cen jednostkowych, w zakresie jakim znajdują one zastosowanie do niniejszej umowy.
2) zmiana wysokości mocy umownej, na zasadach wynikających z Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego,
3) zmiana podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w treści złożonej przez Wykonawcę oferty do postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji, oznaczenie sprawy MZNK.DZP.2510.1.2022, lub rezygnacja z podwykonawcy.
3. Z uwagi na to, że umowa będzie obowiązywać ponad 12 miesięcy, Zamawiający informuje o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia, zgodnie
z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 z późniejszymi zmianami), i tak w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z 10 października 2002 roku
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 roku poz. 2207),
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 roku poz. 1342),
4. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 1 niniejszego rozdziału, Wykonawca winien dostarczyć ofertę zawierającą propozycje cen jednostkowych za sprzedaż paliwa gazowego oraz za dystrybucję paliwa gazowego, która zostanie dołączona w formie załącznika do obowiązującej umowy. Zmiana ww. cen nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę równą różnicy między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością stawki Taryfy Sprzedawcy oraz stawki Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie cen jednostkowych, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany ich wysokości.
5. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszego rozdziału, Strony zobowiązane są wzajemnie się informować o planowanych zmianach w przedmiocie umowy.
6. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 3 niniejszego rozdziału, Wykonawca winien wskazać części/zakres przedmiotu umowy, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz zawrzeć umowę, w formie pisemnej, z podwykonawcą.
7. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, jak w ust. 3 pkt 1 niniejszego rozdziału, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy o kwotę równą różnicy między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością stawki podatku od towarów
i usług oraz podatku akcyzowego.
(...)
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ze względu na ograniczoną ilość miejsca, pełne dane dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia znajdują się w SWZ oraz w załącznikach do SWZ zamieszczonych na stronie prowadzonego postępowania: http://bip.mznk.jaworzno.pl/m,151,zamowienia-od-130-000-zlotych.html.INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Sukcesywne dostawy partiami w I półroczu 2025 r 24 000 l. oleju opałowego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 30% "
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2025 r. do 30.06.2025 r. - część 3 - pozostałe art. spożywcze, woda, produkty mleczarskie
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 im. Janusza Korczaka w Jaworznie na rok 2025
- Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2025 r.
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do obiektów Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie
- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z transportem i wniesieniem artykułów żywnościowych w 2025r.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa - PIB
- Kompleksowa dostawa, obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego - grupa E,) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb 12 placówek WCPR.
- Kompleksowa dostawa gazu wraz z dystrybucją do Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie na rok 2025
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku
- Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Tymbarku w roku 2025
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję na 2025 r.
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.