eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awek"Utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych na terenie miasta W³oc³awek"



Og³oszenie z dnia 2021-04-30

Og³oszenie nr 2021/BZP 00044373 z dnia 2021-04-30

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych na terenie miasta W³oc³awek”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI ZARZ¡D INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE W£OC£AWKU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MZIDiT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 13/21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 544116454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzidit.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzidit.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

drogi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych na terenie miasta W³oc³awek”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7022df07-a985-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00044373

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003763/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Utrzymanie sieci kanalizacji w pasach drogowych na terenie miasta W³oc³awek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http:// www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jej prawid³owe z³o¿enie poprzez miniportal.pl zamawiaj±cego w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Instrukcja korzystania z miniportal.uzp.gov.pl dostêpna jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada ofertê poprzez miniPortal.pl w „Formularzach do komunikacji” - „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).Dopuszczalne przegl±darki internetowe do wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych: 1) Microsoft Edge,2) Google Chrome,3) Mozilla FireFox,4) Opera.Pozosta³e wymagania techniczne do wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych:a) dostêp do sieci Internet,b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax, c) w³±czona obs³uga JavaScript, d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s.Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje format danych przesy³anych plików: *.pdf. Do formularza do sk³adania ofert, ofert wstêpnych, ofert dodatkowych i wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu poprzez stronê miniportal.uzp.gov.pl mo¿na za³±czyæ tylko jeden za³±cznik o maksymalnym rozmiarze do 150 MB. W celu za³±czenia wiêkszej ilo¶ci dokumentów w jednym za³±czniku nale¿y podpisaæ je kwalifikowanym podpisem elektronicznym, skompresowaæ te pliki w formacie ZIP, a nastêpnie za³±czyæ do formularza. Szyfrowanie oferty – na miniportal.uzp.gov.pl w zak³adce Aplikacja do szyfrowania dostêpna jest dedykowana aplikacja za pomoc±, której wykonawca mo¿e zaszyfrowaæ ofertê. Do szyfrowania oferty jest potrzebne ID postêpowania, klucz publiczny, który zamawiaj±cy udostêpni³ na swojej stronie internetowej oraz przygotowana przez wykonawcê oferta. ID postêpowania i klucz publiczny mo¿na tak¿e pobraæ ze strony miniPortalu z zak³adki „Lista wszystkich postêpowañ”, po wybraniu konkretnego, interesuj±cego wykonawcê postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarz±d Infrastruktury Drogowej i Transportu we W³oc³awku, Zielna 13/21, 87-800 W³oc³awek tel. 54 411 64 54, e-mail biuro@mzidit.pl, w imieniu, którego wystêpuje Dyrektor jednostki, inspektorem ochrony danych osobowych w Miejski Zarz±d Infrastruktury Drogowej i Transportu we W³oc³awku, Zielna 13/21, 87-800 W³oc³awek jest Pan Dariusz Oleradzki, tel. 54 411 64 54 adres e-mail: doleradzki@mzidit.pl oraz pisemnie na adres administratora danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;  Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;  obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  Posiada Pan/Pani: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;  nie przys³uguje Pani/Panu: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.251.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej wraz z wywozem i utylizacj± odpadów w zakresie:1) ¦ci±gania wód opadowych – 1 000 m3;2) Czyszczenia kratek kanalizacji deszczowej – 500 szt.;3) Czyszczenia studni ch³onnych – 150 szt.;4) Czyszczenia separatorów i piaskowników – 17 szt.;5) Czyszczenia przepompowni – 8 szt.;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90470000-2 - Us³ugi czyszczenia kana³ów ¶ciekowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90400000-1 - Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zgodnie z zapisami w SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: 1) „Ca³kowita cena us³ugi brutto” – C; 2) „Czas reakcji w przypadku awarii” – A.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w prowadzonym postêpowaniu musi posiadaæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 200 000,00 z³otych.Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przedstawi:a) przedstawi wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, na wykonanie co najmniej 1 us³ugi polegaj±c± na czyszczeniu kanalizacji deszczowej o warto¶ci minimum 80 000 z³otych brutto.b) Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum 1-nym samochodem specjalnym pró¿niowo – ss±cym do czyszczenia kana³ów.c) Zezwolenie/ decyzjê/ umowê na transport i odbiór odpadów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przekazania wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych wymienionych poni¿ej:a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 ze zm.), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.b) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w: − art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP, − art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP (za³±cznik nr 8)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przekazania wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych wymienionych poni¿ej:a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi lub us³ugami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.c) Zezwolenie/ decyzjê/ umowê na transport i odbiór odpadów,d) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 200 000,00 z³otych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorys ofertowy,3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór o¶wiadczenia zawarto w Za³±czniku nr 2 do SWZ, z zastrze¿eniem, ¿e: a) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców – o¶wiadczenie, o którym mowa w ppkt. 3, sk³ada ka¿dy z Wykonawców, przy czym w czê¶ci dotycz±cej spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu tylko w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; b) w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – Wykonawca wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ppkt. 3, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, 4) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, 5) w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, 6) w przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - zobowi±zanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wed³ug wzoru z za³±cznika nr 4 do SWZ – lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 7) w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy PZP - wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – wed³ug wzoru z za³±cznika nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 4 732 PLN (s³ownie: cztery tysi±ce siedemset trzydzie¶ci dwa z³ote 00/100). 2. Wadium, o którym mowa w pkt 1, utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP. 3. Bieg terminu wa¿no¶ci wadium rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku PKO.BANK POLSKI S.A. ODDZIA£ CENTRUM WE W£OC£AWKU, nr 40 1020 5170 0000 1302 0083 6908 z dopiskiem na przelewie:” Wadium na utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych na terenie miasta W³oc³awek- ZP.251.3.2021” a dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium (dokonanie przelewu) zaleca siê do³±czyæ do oferty.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt. 5, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). 7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2 - 4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.8. Wadium w formie porêczeñ i gwarancji, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2 - 4 powinno jako beneficjenta wskazywaæ Gminê Miasto W³oc³awek – Miejski Zarz±d Infrastruktury Drogowej i Transportu we W³oc³awku, Zielna 13/21, 87-800 W³oc³awek. 9. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie porêczeñ i gwarancji, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2 - 4, w tre¶ci dokumentu musz± byæ wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, a je¿eli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno byæ zaznaczone, ¿e sk³ada on ofertê wspóln± wraz z innymi Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia (argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwo³awczej wyroku z dnia 23 grudnia 2019 r., KIO 2503/19), z zastrze¿eniem, ¿e gwarancja wadialna wystawiona po zawi±zaniu konsorcjum wy³±cznie na pe³nomocnika wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej (argumentacja na podstawie wyroku S±du Najwy¿szego z dnia 15 lutego 2018 r., sygn. akt: IV CSK 86/17). 11. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP. 12. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór pisemnego zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 7, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:• zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;• sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;• czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami SWZ i ustaw± PZP.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-08

2021-04-30 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.