eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PodedwórzeRozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Podedwórze



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Podedwórze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podedwórze

1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 379 50 11

1.5.8.) Numer faksu: +48 83 379 50 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podedworze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugpodedworze.bip.lubelskie.pl/index.php?id=542

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Podedwórze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdc388e9-52b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004270/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Podedwórze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałanie ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 723078,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 687039,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 1 zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Podedwórze”. Zamówienie obejmuje między innymi.:
1. dostawę, montaż i uruchomienie 7 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi, fabrycznie nowymi produktami. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Gminy Podedwórze. W ramach zadania wykonanych zostanie 7 sztuk przydomowych oczyszczalni o minimalnej przepustowości 0,9 m3 /d każda z odprowadzeniem oczyszczonych ścieków do studni chłonnej ze wspomagającym drenażem rozsączającym. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dokonania nieodpłatnych serwisów gwarancyjnych przez okres gwarancji wraz z wykonaniem wszystkich prac (napraw, wymian).Wykonawca przeprowadzi indywidualne szkolenie dla wszystkich użytkowników 7 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w zakresie sposobu ich użytkowania.
Zamawiający zastrzega, iż zamówienie może ulec zmianie w zakresie ostatecznych lokalizacji lub zmniejszenia wielkości zamówienia do 15% jego wielkości. W przypadku, gdy ze względów niezależnych od Zamawiającego, w szczególności rezygnacji właścicieli nieruchomości z uczestnictwa w projekcie, wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków w projektowanej lokalizacji nie będzie możliwe, Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą dla oczyszczalni danego typu. Zamawiający zastrzega, że może nie wskazać lokalizacji zastępczej dla maksymalnie 15% wielkości zamówienia, tj. dla 1 sztuki przydomowej oczyszczalni ścieków. W takim przypadku wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę, na jaką została wyceniona oczyszczalnia danego typu zgodnie z kosztorysem ofertowym15% wielkości zamówienia, tj. dla 1 sztuki przydomowej oczyszczalni ścieków. W takim przypadku wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę, na jaką została wyceniona oczyszczalnia danego typu zgodnie z kosztorysem ofertowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa;
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) przedmiary robót;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 110398,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest „Budowa oczyszczalni ścieków w m. Nowe Mosty”.
1. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości 125RLM, pracującą w technologii złóż obrotowych stanowiącą prefabrykowane, kompletne urządzenie wraz z zasilaniem energetycznym oraz panelem sterującym pracę oczyszczalni,
2) przebudowę urządzenia towarzyszącego tj. przepompowni głównej w celu
dostosowania do pracy z nowoprojektowaną oczyszczalnią ścieków.
3) likwidacje istniejącej oczyszczalni 385RLM
4) likwidacje poletka osadowego.
2. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 361899,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest „Budowa zbiornika wyrównawczego Stacji Uzdatniania Wody Podedwórze”
1. Zamówienie obejmuje m.in.
1) budowę zbiornika żelbetowego wyrównawczego wody czystej o pojemności 150 m3, służącego do gromadzenia i poboru wody pitnej wraz z instalacjami zewnętrznymi w stacji Uzdatniania wody Podedwórze. Zbiornik będzie wolnostojący, posadowiony 1 metr poniżej istniejącego terenu i obsypany ziemią do wysokości 1 m nad teren. Ocieplony przed zamarzaniem i zaizolowany wodoszczelnie.
Zbiornik będzie wentylowany poprzez wywietrzniki dachowe i włączony do sieci wodociągowej. Zbiornik oraz studzienka zaworowa realizowane będą w technologii żelbetowej monolitycznej ze stropodachem pokrytym papa termozgrzewalna (podkładowa i nawierzchniową).
2) obróbki blacharskie włazu, odpowietrzenia, krawędzi płyty zabezpieczającej oraz rynny i rury spustowe – z blachy ocynkowane gr. 0,55 mm
3) roboty ślusarskie polegające na wykonaniu balustrady zewnętrznej na dachu zbiornik, drabiny zewnętrznej i wewnętrznej o konstrukcji stalowej spawanej, mocowanie do konstrukcji zbiornika śrub segmentowych rozporowych krótkich M12-SŁR
4) wykonanie schodów policzkowych zewnętrznych na zagęszczonym nasypie z pospółki z betonu B20 (C16-C20) zbrojonego przeciwskurczowo prętami kl. A-0 w rozstawie co 20 cm obu kierunkach
5) wykonanie opaski wokół zbiornika szerokości 50 cm z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce żwirowej.
6) montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej – mocowane do płyty nadkomorowej.
Wszystkie elementy stalowe występujące na zewnątrz zbiornika należy zabezpieczyć przez trzykrotne malowanie farbami chlorokauczukowymi ogólnego stosowania po uprzednim oczyszczeniu z rdzy, zgorzeliny i tłuszczu do drugiego stopnia czystości podłoża i dwukrotnym zagruntowaniu farbą chlorokauczukową do gruntowania. Elementy stalowe stykające się z wodą najlepiej zabezpieczyć przez ocynk lub zagruntowanie dwoma warstwami farby epoksydowej podkładowej i nałożenie (malowanie) trzech warstw w kolorze białym farbami epoksydowymi z utwardzaczem
Zamówienie nie obejmuje swoim zakresem przebudowy istniejącego budynku Stacji Uzdatniania Wody Podedwórze, które zostało wykonane już w wyniku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W ramach inwestycji należy wykonać jedynie budowę i podłączenie zbiornika wyrównawczego.
2. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

4.5.5.) Wartość części: 214741,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202396,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202396,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521704,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617645,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521704,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TST Szymon Tomaszewski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980813

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 16

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka Nowa

7.3.5) Kod pocztowy: 86-014

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521704,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.