Og³oszenie z dnia 2021-04-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00051550/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00091485/01 - Wynik z dnia 2021-06-23
Og³oszenie nr 2021/BZP 00044577 z dnia 2021-04-30 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wirówki do preparatyki krwi oraz sto³owych wirówek laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293829
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Sk³odowskiej 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 744 70 02
1.5.8.) Numer faksu: (85) 744 71 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
SP ZOZ
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wirówki do preparatyki krwi oraz sto³owych wirówek laboratoryjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-72ed9819-a8e6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00044577
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002541/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa wirówek do krwi.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.rckik.bialystok.pl/Biddings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja elektroniczna miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,2) Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiaj±cego:/RCKiK_Bialystok/SkrytkaESP, znajduj±cej siê na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal,3) poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@rckik.bialystok.pl.Zamawiaj±cy zaleca, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (z wyj±tkiem z³o¿enia oferty) odbywa³a siê w niniejszym postêpowaniu za po¶rednictwem poczty elektronicznej.2. Ofertê nale¿y przes³aæ na Elektroniczn± Skrzynkê Podawcz± Zamawiaj±cego /RCKiK_Bialystok/SkrytkaESP, znajduj±c± siê na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz Formularza komunikacji.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przesy³ania danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, w szczególno¶ci: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.5. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia lub ID postêpowania lub nr referencyjnym postêpowania.6. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci w zakresie sk³adania o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywania informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na adres: sekretariat@.rckik.bialystok.pl.8. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortalu i Instrukcji u¿ytkownika.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) /Dz.Urz.UE L119/1 z dnia 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1.1 administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok;1.2 kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku - iod@rckik.bialystok.pl, tel. 85 745 63 23;1.3 dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanym w trybie podstawowym bez negocjacji;1.4 odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.);1.5 dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza okres 4 lat, czas przechowywania protoko³u postêpowania wraz z za³±cznikami obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;1.6 obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;1.7 w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;1.8 ka¿dy Wykonawca posiada:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;1.9 Wykonawcy nie przys³uguje:1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Jednocze¶nie Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP-8/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, monta¿ i uruchomienie wirówki do preparatyki krwi w ilo¶ci 1 szt. wraz z wyposa¿eniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rotor uchylny (wirnik horyzontalny) bez konieczno¶ci stosowania dodatkowej pokrywy zabezpieczaj±cej proces wirowania
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompatybilno¶æ wirówki, w zakresie stosowania plastikowych adapterów, z posiadan± przez Zamawiaj±cego wirówk± Roto Silenta 630RS
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, monta¿ i uruchomienie sto³owych wirówek laboratoryjnych w ilo¶ci 3 szt. wraz z wyposa¿eniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzieñ z³o¿enia podmiotowego ¶rodka dowodowego:1) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dzonego zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowego ¶rodka dowodowego, tj. Specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia, sporz±dzonej zgodnie z tre¶ci± Za³±cznik nr 4 do SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia, sporz±dzona zgodnie z tre¶ci± Za³±cznik nr 4 do SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê stanowi wype³niony Formularz oferty, sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SWZ.2. Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y:2.1 O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ.2.2 Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy).2.3 Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli dotyczy).2.4 O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).2.5 Specyfikacjê oferowanego przedmiotu zamówienia – sporz±dzon± zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ.2.6 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, lub innego w³a¶ciwego rejestru, z których wynika, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w Formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, przy czym, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia publicznego:2.1 ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców;2.2 na wezwanie Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5.6).3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za realizacjê umowy.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w ofercie podaj± adres do korespondencji i kontakt telefoniczny w³a¶ciwy dla pe³nomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi± Za³±cznik nr 7 do SWZ.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie i na warunkach okre¶lonych w Za³±czniku nr 7 do SWZ.3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 2. mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy i za zgod± obu Stron, wprowadzone aneksem do umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-13 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-11
2021-04-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Roboty budowlane zwi±zane ze zwiêkszeniem dostêpno¶ci obiektów uczelni oraz ich otoczenia dla osób z niepe³nosprawno¶ciami (OzN); Nr postêpowania: ZK-DZP.262.20.2025
- Us³uga zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadz±cych do uzyskania dodatkowych umiejêtno¶ci lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Przebudowa przy³±cza kanalizacji san. i przy³±cza wodoci±gowego oraz rozbiórka i budowa wew. instalacji kanalizacji san. i wodoci±gowej w piwnicy b. mieszk. przy ul. Krakowskiej 1 w Bia³ymstoku.
- Remont dylatacji blokowej mostu nad rz. Bia³a w ci±gu ulicy Antoniukowskiej w Bia³ymstoku
- Dostawa preparatów do uzdatniania wody na obiekt p³ywalni Miêdzyszkolnego O¶rodka Sportowego
- Dostawa protezy piersiowej
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.