eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044698 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79761b58-9c1d-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003605/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

1.2.2 Doposażenie macierzy - zakup dysków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części I obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem– 6 szt., do pracy biurowej.Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załączniki 1/ 1 do SWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg testu Passmark (załączone do SWZ). Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in. 1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 9500 pkt. W teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.htm. 2) Pamięć operacyjna: minimum 8 GB RAM DDR4 2133 MHz, możliwość rozbudowy do min. 16 GB, minimum 1 wolne złącze pamięci. 3) Karta graficzna zintegrowana z płytą główną lub procesorem, z możliwością dynamicznego przydzielania pamięci w obrębie pamięci systemowej, wyposażona w przynajmniej 1 port cyfrowy: DVI, Display Port lub HDMI oraz 1 port D-SUB. Ilość obsługiwanych monitorów: min 2. 4) Wyposażenie: a) wbudowany napęd DVD+/-RW w kolorze obudowy; b) klawiatura USB, układ polski programisty, długość kabla min. 1,8 m, możliwość regulacji kąta nachylenia, powierzchnia klawiatury matowa, a znaki na klawiaturze kontrastowe i czytelne; c) mysz laserowa USB z dwoma klawiszami oraz rolką (scroll)– długość kabla min 1,8 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 12980,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa drukarki - 1 szt., do pracy biurowej w systemie POJAZD i KIEROWCA.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załączniki 1/ 2 do SWZ. Zamawiający wymaga dostawy drukarki model OKI B 432dn, gdyż tylko ten model drukarki jest możliwy do użycia w systemie Pojazd i Kierowca. Model, który zapewnia wydruk dokumentów w podajniku uniwersalnym o wymiarach A7, tj: szerokość 7,3 cm, długość 10,5 cm(wyposażany w dedykowany podajnik uniwersalny zapewniający regulację szerokości szyn do szerokości 7,3 cm pomiędzy szynami).Wymagane akcesoria: Kabel USB 2.0 + kabel zasilający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 1035,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa skanera płaskiego - 1 szt. Skaner będzie wykorzystywany przy pracy w systemie Pojazd/ Kierowca. Z tego powodu Zamawiający wymaga dostawy jednego z poniższych modeli skanera EPSON możliwych do użycia w systemie Pojazd i Kierowca: EPSON Perfection V370 lub EPSON Perfection V19. Wymagane akcesoria: Kabel USB 2.0 + kabel zasilający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 548,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenia peryferyjne (przełącznik KVM- 3 szt., switch USB- 1 szt., czytnik kart inteligentnych- 2 szt.)przeznaczone do pracy biurowej w systemie POJAZD i KIEROWCA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załączniki 1/4. Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in. 1) przełącznik KVM posiadający 2 x port DisplayPort, 2 x port USB 2.0 Typ B, 1 x mini DisplayPort, 1 x port HDMI, 1 x port VGA3 x USB A; 2) switch USB posiadający wejście na 2 zestawy komputerowe: min. 2xUSB; wyjście min. na 1 skaner: Min. 1xUSB; przycisk do przełączania między podłączonymi 2 zestawami; 3) czytnik kart inteligentnych model Athena ASEDrive v3 lub ARC38, lub Omnikey 3021, lub Gemalto IDBridge CT30, lub Manhattan 101776, lub Techly CAM-USB2TY.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych

4.5.5.) Wartość części: 2031,59 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem– 2 szt., do pracy biurowej w systemie POJAZD i KIEROWCA. Tylko podane pięć modeli komputerów są możliwe do użycia w systemie Pojazd i Kierowca: HP Prodesk 600 G5, HP Prodesk 600 G6, Lenovo ThinkCentre M920s , DELL OptiPlex 7070, DELL OptiPlex 7080.Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załączniki 1/ 5 do SWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg testu Passmark (załączone do SWZ). Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in. 1) procesor min. Intel Core i5-8500 (3,00 GHz, 9MB) procesor w technologii vPro; 2) płyta główna obsługująca technologię vPro; 3) karta graficzna zintegrowana na płycie głównej Intel® HD Graphics.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 5506,72 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dyski do macierzy– 10 szt. Dyski 2,5 SSD Samsung MZILT1T9HAJQ/0FU SAS 3.0 o pojemności minimum 1.9 TB każdy lub równoważne.Wszystkie dyski, przeznaczone na przechowywanie danych, wspierane przez macierz Fujitsu Eternus AFA150 S3 ET153SAF (SN 4602029373) i wykonane są w technologii hot-plug. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 6 zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załączniki 1/6. Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in.: 1) Prędkość zapisu-1800 MBps; 2) Prędkość odczytu- 2100 MBps, 3) Interfejs- SAS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 25500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części VII obejmuje dostawę zestawu komputerowego (komputer stacjonarny i monitor) - 1 szt., do pracy biurowej.Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załączniki 1/ 7 do SWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg testu Passmark (załączone do SWZ). Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in. 1) procesor wielordzeniowy zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 12500 pkt. W teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; 2) pamięć operacyjna minimum 16 GB RAM DDR4; 3) dysk twardy: Dysk SSD PCIe min. 480 GB,Dysk HDD 1TB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 3439,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył ofertę na realizację części I, II i V zamówienia za pośrednictwem platformy zakupowej, na której prowadzone było przedmiotowe postępowanie. Oferta została złożona w formie cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, na którym widoczne były podpisy Wykonawcy (skan w formacie .pdf). Wykonawca nie podpisał jednak złożonej oferty żadnym z wymienionych w nowej ustawie Prawo zamówień publicznych rodzajów podpisów, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu prowadzonym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej muszą być złożone w formie elektronicznej (dokument w postaci elektronicznej opatrzony podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sankcją za niezachowanie określonej w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp formy złożenia oferty jest, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 23 kwietnia1964 r. Kodeks cywilny, nieważność czynności jej złożenia i co za tym idzie odrzucenie oferty na mocy art. 226 ust. 1 pkt 3, pkt 4 i pkt 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył ofertę na realizację części I, II i V zamówienia za pośrednictwem platformy zakupowej, na której prowadzone było przedmiotowe postępowanie. Oferta została złożona w formie cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, na którym widoczne były podpisy Wykonawcy (skan w formacie .pdf). Wykonawca nie podpisał jednak złożonej oferty żadnym z wymienionych w nowej ustawie Prawo zamówień publicznych rodzajów podpisów, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu prowadzonym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej muszą być złożone w formie elektronicznej (dokument w postaci elektronicznej opatrzony podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sankcją za niezachowanie określonej w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp formy złożenia oferty jest, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 23 kwietnia1964 r. Kodeks cywilny, nieważność czynności jej złożenia i co za tym idzie odrzucenie oferty na mocy art. 226 ust. 1 pkt 3, pkt 4 i pkt 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty obejmującej swoim zakresem część III zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty obejmującej swoim zakresem część IV zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył ofertę na realizację części I, II i V zamówienia za pośrednictwem platformy zakupowej, na której prowadzone było przedmiotowe postępowanie. Oferta została złożona w formie cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, na którym widoczne były podpisy Wykonawcy (skan w formacie .pdf). Wykonawca nie podpisał jednak złożonej oferty żadnym z wymienionych w nowej ustawie Prawo zamówień publicznych rodzajów podpisów, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu prowadzonym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej muszą być złożone w formie elektronicznej (dokument w postaci elektronicznej opatrzony podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sankcją za niezachowanie określonej w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp formy złożenia oferty jest, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 23 kwietnia1964 r. Kodeks cywilny, nieważność czynności jej złożenia i co za tym idzie odrzucenie oferty na mocy art. 226 ust. 1 pkt 3, pkt 4 i pkt 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone dwie oferty na realizację części VI zamówienia. Wykonawca, który złożył ofertę z najniższą ceną (oferta nr 2), w odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty, poinformował Zamawiającego, że oferowane dyski do macierzy nie spełniają warunków zamówienia w zakresie gwarancji. Oferta podlega więc odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Natomiast cena oferty drugiego Wykonawcy(oferta nr 3) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma aktualnie możliwości zwiększenia środków na realizację tej części zamówienia i w związku z powyższym unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części VI.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty obejmującej swoim zakresem część VII zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.