Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00463056/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom klas II i III piastowskich szkół podstawowych, transportu i opieki w czasie przewozu
na baseny Albatros i Skalar w Ursusie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000800150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Popiełuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Piastów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-820
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuo@piastow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piastow-cuo.pl.dobrybip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piastow-cuo.dobrybip.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom klas II i III piastowskich szkół podstawowych, transportu i opieki w czasie przewozuna baseny Albatros i Skalar w Ursusie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc34dd9d-6f1b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463056/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUO.26.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na: świadczeniu usług w zakresie zapewnienia uczniom klas drugich i trzecich piastowskich szkół podstawowych, transportu na baseny Skalar i Albatros, we wszystkie dni nauki (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) w okresie od dnia 2 stycznia 2023 roku do dnia 31 maja 2023 roku. Zamówienie obejmuje ok. 580 uczniów klas drugich i trzecich piastowskich szkół podstawowych. Zamówienie składa się z części podzielonych według siedziby obiektów sportowych, do których dowożeni są uczniowie: Pływalnia Albatros OSiR Ursus ul. Orląt Lwowskich 1:
Szkoła Podstawowa Nr 1: Wtorek 1. godz. 13.00 – 13.45 – 41 uczniów + 3 opiekunów, Środa 1. godz.13.00 – 13.45 – 27 uczniów + 2 opiekunów,
Czwartek 1. 13.00 – 13.45 – 49 uczniów + 3 opiekunów, Szkoła Podstawowa Nr 2: Poniedziałek 1. godz. 08.15 – 09.00 – 23 uczniów + 2 opiekunów,
2. 12.00 – 12.45 – 22 uczniów + 2 opiekunów, Wtorek 1. godz. 08.15 – 09.00 – 28 uczniów + 2 opiekunów, Szkoła Podstawowa Nr 4: Poniedziałek 1. godz. 13.45 – 14.30 – 41 uczniów + 3 opiekunów, 2. godz. 14.30 – 15.15 – 49 uczniów + 3 opiekunów, Szkoła Podstawowa Nr 5: Czwartek 1. godz. 08.15 – 09.00 – 38 uczniów + 3 opiekunów, Piątek 1. godz. 08.15 – 09.00 – 19 uczniów + 2 opiekunów, 2. godz. 09.45 – 10.30 – 42 uczniów + 3 opiekunów, 3. godz. 12.00 – 12.45 – 45 uczniów + 3 opiekunów. Pływalnia Skalar OSiR Ursus, ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego 3: Szkoła Podstawowa Nr 3
Poniedziałek 1. godz. 13.00 – 13.45 – 49 uczniów + 4 opiekunów, Wtorek 1. godz. 13.00 – 13.45 – 36 uczniów + 3 opiekunów, Środa 1. godz. 13.00 – 13.45 – 22 uczniów + 2 opiekunów, Szkoła Podstawowa Nr 5: Wtorek 1. godz. 15.00 – 15.15 – 42 uczniów + 3 opiekunów. UWAGA !!! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie zmian zmiany liczby dowożonych dzieci oraz liczby kursów. Opiekunami są nauczyciele i rodzice dzieci.
Warunki dowozu dzieci: Wykonawca musi posiadać aktualną licencję zezwalającą na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 180) obejmującą swoją ważność min. okres obowiązywania umowy; Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Kopię polisy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wraz z potwierdzeniem zapłaty wymaganych składek. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 11 do SWZ, oraz w Projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126682,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137484,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137484,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF TRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512075477
7.3.3) Ulica: Pasaż Ursynowski 9 paw. 4B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137484,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-16 do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z PIASTOWA
więcej: przetargi w Piastowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.