Og³oszenie z dnia 2021-04-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00111544/01 - Wynik z dnia 2021-07-12
Og³oszenie nr 2021/BZP 00044745 z dnia 2021-04-30 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
cz. 1 Przebudowa ul. Jod³owej w Turawie – Marsza³kachcz. 2 Przebudowa ul. Jod³owej w Zakrzowie Turawskimcz. 3 Przebudowa ul. Piaskowej w Zawadzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Turawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413320
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Opolska 39C
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Turawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-045
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774212012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@turawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.turawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
cz. 1 Przebudowa ul. Jod³owej w Turawie – Marsza³kachcz. 2 Przebudowa ul. Jod³owej w Zakrzowie Turawskimcz. 3 Przebudowa ul. Piaskowej w Zawadzie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d0c80bf3-a99e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00044745
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007279/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Przebudowa ul. Piaskowej w m. Zawada
1.1.8 Przebudowa ul. Jod³owej w m. Turawa - Marsza³ki
1.1.10 Przebudowa ul. Jod³owej w m. Zakrzów Turawski
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirecthttps://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal3) poczty elektronicznej: sekretarz@turawa.pl2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym),2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym- wy³±cznie poprzez miniPortal. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o ofercie, nale¿y przez to rozumieæ równie¿ ofertê dodatkow±.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy lub negocjacji).5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP), dostêpnym na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Turawa z siedzib± w Urzêdzie Gminy w Turawie przy ul. Opolskiej 39C 46 – 045 Turawa -inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Turawa jest Inspektor ds. danych osobowych Pani/Pani S³awomir Kozie³ e – mail: iod@turawa.pl -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego cz. 1 Przebudowa ul. Jod³owej w Turawie – Marsza³kach, cz. 2 Przebudowa ul. Jod³owej w Zakrzowie Turawskim, cz. 3 Przebudowa ul. Piaskowej w Zawadzie nr SO.271.03.2021.KS prowadzonym w trybie podstawowym-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;-Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;-obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;-posiada Pani/Pan:*na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;*na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);*na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);*prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;-nie przys³uguje Pani/Panu:*w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;*prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;*na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SO.271.03.2021.KS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 399608,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Jod³owej w m. Turawa – Marsza³ki o d³ugo¶ci 278 mb z betonu asfaltowego
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 170497,19 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DO¦WIADCZENIE KIEROWNIKA
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Jod³owej w m. Zakrzów Turawski o d³ugo¶ci 231 mb z betonu asfaltowego
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 147083,46 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DO¦WIADCZENIE KIEROWNIKA
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz.3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Piaskowej w m. Zawada o d³ugo¶ci 143 mb z betonu asfaltowego.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 82027,51 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DO¦WIADCZENIE KIEROWNIKA
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – dot. cz. 1,2 i 3Nie dotyczy2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej dot. cz. 1,2 i 3Nie dotyczy3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowaDla cz. 1 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 150.000,00 z³. (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych)Dla cz. 2 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 100.000,00 z³. (s³ownie: sto tysiêcy z³otych)Dla cz. 3 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 50.000,00 z³. (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych)4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:Cz. 1 Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie dróg (drogi), ulic (ulicy) o d³ugo¶ci co najmniej 200mb lub o powierzchni co najmniej 800 m2 ka¿da z asfaltu (asfaltu betonowego, asfaltobetonu). Cz. 2 Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie dróg (drogi), ulic (ulicy) o d³ugo¶ci co najmniej 150 mb lub o powierzchni co najmniej 600m2 ka¿da z asfaltu (asfaltu betonowego, asfaltobetonu). Cz. 3 Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie dróg (drogi), ulic (ulicy) o d³ugo¶ci co najmniej 100 mb lub o powierzchni co najmniej 350 m2 ka¿da z asfaltu (asfaltu betonowego, asfaltobetonu). Dot. cz. 1,2 i 3 Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob± lub osobami zdoln±\ymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadaj±c±\ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci - drogowej bez ograniczeñ,lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, oraz zrzeszon±/ymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117),lub spe³niaj±c±/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.). tj. osob±/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c±/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.- o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w art. 108 ust 1 pkt 3,4,5,i 6 oraz art. 109 ust 1 pkt 7,8 i 10 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -dokument (ów) potwierdzaj±cy (ch), ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (cz. 1:150 000,00 z³., cz. 2 :100 000,00 z³., cz. 3: 50 000,00 z³. ).-wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.-wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku zastosowania materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów lub rozwi±zañ równowa¿nych, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wskazania w ofercie oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowane rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia.Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. dokumentów lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne (nie potwierdzaj±c w ten sposób równowa¿no¶ci oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia/uzupe³nienia.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza zobowi±zany bêdzie dostarczyæ:a) dowód wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowyb) kosztorysu sporz±dzonego w formie uproszczonej, wskazuj±cego wyliczenie ceny ofertowej podanej w ofercie na formularzu ofertowym,c) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, przed³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o zatrudnianiu osób, na podstawie umowy o pracê, w zakresie czynno¶ci wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ.d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – umowê reguluj±ca wspó³pracê tych wykonawcówSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.3) Wykonawcy tworz±cy jeden podmiot przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê.4) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika).5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,o którym mowa w art. 125 ustawy, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania co oznacza, i¿:1) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.6) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w czê¶ci III SWZ – umowa zostanie podpisana da ka¿dej czê¶ci odrêbnie.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy), w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-16
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.2. Wykonawca, który zamierza wykonywaæ zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyra¼nie w ofercie wskazaæ, jak± czê¶æ (zakres zamówienia) wykonywaæ bêdzie w jego imieniu podwykonawca oraz podaæ firmê podwykonawcy (z zastrze¿eniem pkt 3 niniejszego rozdzia³u). Nale¿y w tym celu wype³niæ odpowiedni punkt formularza ofertowego, stanowi±cego za³±cznik nr 2, 2a i 2b do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywaæ zamówienia przy udziale podwykonawców, nale¿y wpisaæ w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformu³owanie. Je¿eli Wykonawca zostawi ten punkt niewype³niony (puste pole) Zamawiaj±cy uzna i¿ zamówienie zostanie wykonane si³ami w³asnymi, tj. bez udzia³u podwykonawców.3. Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca poda³ nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaanga¿owanych w wykonanie zamówienia (je¿eli s± ju¿ znani). Wykonawca zobowi±zany jest do zawiadomienia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia.4. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Nowy podwykonawca, który jednocze¶nie przekazuje swoje zasoby w celu wykazania spe³niania warunków, nie mo¿e tak¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w takim samym zakresie, jak Wykonawca.5. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.2021-04-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI TURAWA
- Wykonywanie us³ug z zakresu gospodarki ³owieckiej na terenie Nadle¶nictwa Turawa w roku 2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 w Gminie Turawa z podzia³em na 6 czê¶ci
wiêcej: przetargi TURAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespo³u boisk wraz z infrastruktur± przy M³odzie¿owym O¶rodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Soko³owice Stara Wie¶ w miejscowo¶ci Soko³owice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowo¶ci Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Go¶niewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowi±cej ul. Obwodow± w Warce
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.