Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00267154/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00277046/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia audytu WCAG 2.1 oraz UX na potrzeby projektu EZD RP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7ab9e2f-4081-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia audytu WCAG 2.1 oraz UX na potrzeby projektu EZD RP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7ab9e2f-4081-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „Cyfrowa E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267154/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2111.36.2021.366.MWI [EZDRP]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu WCAG 2.1 oraz UX na potrzeby projektu EZD RP, tj.:
1) Usługa przeprowadzenia audytów stron www i systemów informatycznych Zamawiającego wchodzących w skład Systemu EZD RP pod kątem ich zgodności z WCAG 2.1 (zgodnie z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, dalej jako: „KRI”). Opisywana analiza zgodności zostanie przeprowadzona w co najmniej w dwóch obszarach:
a) Użyteczności (Usability UX) - ocena systemu nawigacji, intuicyjności dotarcia do informacji, przejrzystości, zrozumiałości treści, stosowanego nazewnictwa, użyteczności elementów graficznych, użyteczności formularzy. Audyt zostanie przeprowadzony na 20 wskazanych przez Zamawiającego obszarach narażonych na zaniżoną użyteczność. Jego celem będzie zlokalizowanie odstępstw od dobrych praktyk lub obszarów serwisu o niedostatecznej użyteczności. Audytor na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego wywiadów z użytkownikami lub elementów serwisu wskazanych przez Zamawiającego przeanalizuje wytypowane widoki, ścieżki lub przypadki użycia. Badanie i ocena skoncentrowane będą na takich walorach jak:
a. architektura informacji,
b. logika i użyteczność nawigacji,
c. czytelności i intuicyjności interaktywnych elementów.
Wnioski i rekomendacje zostaną przygotowanie w formie opisowej oraz poprzez przygotowanie makiet dla zaprezentowania rekomendowanych zmian.
b) Części zgodności Systemu EZD RP z WCAG 2.1, dotyczącej zagadnień takich jak: semantyczność kodu, optymalizacja kodu, metatagi, optymalizacja tekstów, nieprzyjazne linki, kanoniczność linków, błędy linkowań wewnętrznych, błędy nagłówków, błędy opisów „alt”.
2) Przygotowanie Raportu i Raportu końcowego zawierającego zalecenia i rekomendacje dla zespołów projektowych w zakresie dostosowywania i podniesienia użyteczności (UX) Systemu EZD RP oraz jego dostosowanie do wymagań WCAG na poziomie KRI.
3) Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Raportu oraz Raportu końcowego (jeżeli stanowią „Utwór” w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych), uprawniających do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania tymi dokumentami w kraju i za granicą, na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą polach eksploatacji. Przeniesienie autorskich praw majątkowych i praw zależnych do Utworów następuje bez żadnych ograniczeń: czasowych, ilościowych czy terytorialnych.
4) Organizacja z zespołem projektowym Zamawiającego warsztatu podsumowującego zakres wprowadzonych w Systemie EZD RP zmian i modyfikacji oraz prezentacja przez Wykonawcę aktualnych trendów w obszarach UX i WCAG, oraz wspólne wypracowanie zarysu wizji potencjalnych kierunków rozwoju Systemu EZD RP w omawianych obszarach. Warsztaty powinny odbyć się w formie stacjonarnej w biurze oddziału NASK-PIB w Białymstoku, znajdującym się w Białymstoku przy ul. Łukowskiej 2 lub w innej zaakceptowanej przez niego lokalizacji, w wymiarze minimum 8 godzin. Zamawiający dopuszcza, z racji na potencjalne wprowadzenie ograniczeń związanych z panującą pandemią Covid, przeprowadzenie takiego warsztatu w formie zdalnej.
Wykonanie przedmiotu zamówienia potwierdzone zostanie protokołem odbioru, o którym mowa we wzorze Umowy, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Definicje użyte w SWZ zostały podane we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101899,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101899,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101899,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Widzialni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492129789
7.3.3) Ulica: Al. Najświętszej Maryi Panny 34/8
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101899,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański"
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
więcej: Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.