Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00044790 z dnia 2025-01-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (...)na terenie Miasta i Gminy Chmielnik w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3543273
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.chmielnik.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (...)na terenie Miasta i Gminy Chmielnik w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cba449b-abe4-455d-a031-d56df29896ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051119/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomosci zamieszkałych na terenie Miasta i gminy Chmielnik w 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600896
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę prawną udzielenia zamówienia stanowią przepisy art. 214 ust 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) - zwana dalej ustawa Pzp zgodnie z którym może udzielić zamówienia z wolnej ręki osobie prawnej, jeżeli zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 1 i spełnione są łącznie następujące warunki wymienione w ppkt. a), b) i c) art 214 ust. 1 pkt 11) PZP
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPS/34/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1851700,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Miasta i Gminy Chmielnik w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1 odbieranie i zagospodarowanie sprzed nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Chmielnik następujących frakcji odpadów komunalnych:
a) papier, w skład którego wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury,
b) szkło, w skład którego wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
c) metale i tworzywa sztuczne, w skład których wchodzą odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów,
e) zmieszanych odpadów komunalnych w tym odpady higieniczne i pozostałe po wydzieleniu frakcji o których mowa w lit. a) – d).
2.2. Organizacja i obsługa objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z gospodarstw domowych oraz przekazanie ich do zagospodarowania.
2.3. Opracowanie i rozdysponowanie harmonogramu odbioru odpadów, zwanego dalej harmonogramem z uwzględnieniem przejętej przez Zamawiającego częstotliwość i godzin odbioru odpadów.
2.4. Dostarczanie właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do zbierania odpadów komunalnych.
2.5. Wyposażenia dwóch istniejących gniazd zbierania odpadów w zabudowie wielorodzinnej przy ul. Piastów w Chmielniku (przy blokach nr 10 – 12 oraz bloku nr 16) w kontenery i pojemniki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych:
a) zmieszane w tym higieniczne i pozostałe po segregacji,
b) papier,
c) szkło,
d) metal i tworzywo sztuczne,
e) ulegające biodegradacji.
Pojemniki i kontenery winny spełniać wymagania, o których mowa w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Chmielnik oraz Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.
2.6. Utrzymania gniazd osiedlowych w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym, nie dopuszczając do przepełniania pojemników oraz mieszania poszczególnych frakcji odpadów.
2.7. Zapewnienia nadzoru nad sposobem pozbywania się odpadów przez mieszkańców korzystających z wyżej wymienionych gniazd.
2.8. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w dwóch osiedlowych gniazdach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Piastów w Chmielniku (przy blokach nr 10 – 12 oraz bloku nr 16).
2.9. Prowadzenia ewidencji odpadów komunalnych i na jej podstawie sporządzania raportów miesięcznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999836,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999836,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999836,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572438901
7.3.3) Ulica: Zrecze Duże 1A
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W CHMIELNIKU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W CHMIELNIKU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999836,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.