Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027833/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044912 z dnia 2021-04-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej strażaków oraz sprzętu specjalistycznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Białostockiej i Czarnej Wsi Kościelnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 085 713 13 40
1.5.8.) Numer faksu: 085 713 13 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnabialostocka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej strażaków oraz sprzętu specjalistycznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Białostockiej i Czarnej Wsi Kościelnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a835b5f-93b8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002338/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej strażaków oraz sprzętu specjalistycznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Białostockiej i Czarnej Wsi Kościelnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 : ,,Na straży naszego i waszego bezpieczeństwa” - zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Białostockiej Zamówienie obejmuje dostawę: - 15 sztuk kompletów ubrań specjalnych 3-częściowych, - 15 sztuk hełmów, - 15 kompletów rękawic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424000-7 - Rękawice
18444111-4 - Hełmy ochronne
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 : ,,Bezpieczny Ratownik OSP- Bezpieczna Gmina” - zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej. Zamówienie obejmuje dostawę: - 20 sztuk kompletów ubrań specjalnych 2-częściowych, - 20 sztuk hełmów, - 20 kompletów rękawic, - 20 sztuk kominiarek, - 15 par butów specjalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424000-7 - Rękawice
18444100-4 - Zabezpieczające nakrycia głowy
18444111-4 - Hełmy ochronne
18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 116915,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 ,,Bezpieczny Ratownik OSP- Bezpieczna Gmina” - zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej. Zamówienie obejmuje dostawę:- zestawu podpór stabilizujących, - automatycznego defibrylatora zewnętrznego .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90312,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90312,75
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90312,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DAFO Albert Lewko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661624185
7.3.3) Ulica: Pogorzałki
7.3.4) Miejscowość: Pogorzałki, Dobrzyniewo Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 16-002
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90312,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115890,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115890,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115890,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DAFO Albert Lewko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661624185
7.3.3) Ulica: Pogorzałki
7.3.4) Miejscowość: Pogorzałki, Dobrzyniewo Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 16-002
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115890,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11344,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11344,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11344,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DAFO Albert Lewko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661624185
7.3.3) Ulica: Pogorzałki
7.3.4) Miejscowość: Pogorzałki, Dobrzyniewo Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 16-002
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11344,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej oraz wyposażenia dla potrzeb POZ SP ZOZ w Szczebrzeszynie
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa pochłaniaczy dwutlenku węgla oraz wapna sodowanego do pochłaniaczy (2 Zadania)
- "Zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Żydowo"
- Dostawa akcesoriów komputerowych, naczyń kuchennych i obuwia medycznego
- Dostawa specjalistycznego sprzętu poszukiwawczo - ratowniczego dla OSP Perlejewo i OSP Twarogi Lackie
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.