Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018140/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044935 z dnia 2021-04-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń szkolnych SP w Sątopach z przeznaczeniem na dwa oddziały przedszkolne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895216400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bisztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bisztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4354391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części pomieszczeń szkolnych SP w Sątopach z przeznaczeniem na dwa oddziały przedszkolne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7725414c-8639-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003392/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa części pomieszczeń szkolnych SP w Sątopach z przeznaczeniem na dwa oddziały przedszkolne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018140/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177501,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową części pomieszczeń szkolnych Szkoły Podstawowej w Sątopach z przeznaczeniem na dwa oddziały przedszkolne w zakresie określonym dokumentacją projektową w tym między innymi: - roboty rozbiórkowe - roboty fundamentowe i murowe - roboty wykończeniowe - posadzki - instalacja elektryczna - instalacja sanitarna - inne roboty 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na działce o nr 254/6 obręb 0011 Sątopy.3. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania przedmiotu umowy w sposób gwarantujący stałe użytkowanie obiektu na potrzeby zajęć przez cały okres trwania robót budowlanych, z uwzględnieniem §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i palcówkach:1) Prace remontowe, naprawcze i instalacyjne w pomieszczeniach szkoły lub placówki przeprowadza się pod nieobecność w tych pomieszczeniach osób, którym szkoła lub placówka zapewniają opiekę.2) Zajęcia poza pomieszczeniami szkoły lub placówki nie mogą odbywać się w tych miejscach, w których prowadzone są prace wymienione w ust. 1.3) W przypadku konieczności przeprowadzenia prac remontowych, naprawczych lub instalacyjnych w czasie funkcjonowania szkoły lub placówki prace te organizuje się w sposób nienarażający osób pozostających pod opieką szkoły lub placówki na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych prac oraz z zastosowaniem szczególnych środków ostrożności.4) Miejsca prowadzenia prac, o których mowa w ust. 1 i 3, należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieuprawnionych, w szczególności uczniów.4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiaru robót, który należy traktować pomocniczo oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 5. Pozyskane w trakcie robót materiały rozbiórkowe, nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieźć na składowisko wskazane przez Zamawiającego.6. Wykonawca zobowiązany jest do takiego zorganizowania dostaw materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zapewnić nieprzerwalne prowadzenie robót budowlanych, w tym terminową realizację zadania. W związku z powyższym wszelkie zakłócenia w prowadzeniu robót budowlanych, w tym brak możliwości realizacji zadania w umownym terminie, wynikające z zakłóceń w dostawie materiałów, urządzeń i sprzętu, nie będą stanowiły podstawy do zmiany (przedłużenia) terminu realizacji umowy.7. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.8. Wykonawca wstrzyma prowadzenie prac budowlanych na czas egzaminów klas ósmych, tj. w dniach 25 – 27 maj 2021r.9. Zamawiający wymaga, by rękojmia na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31611000-2 - Zestawy instalacji elektrycznej
43328000-8 - Instalacje hydrauliczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218408,73
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269305,09
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218408,73
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Mozaika" Paweł Puciato
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431647514
7.3.3) Ulica: Korszyńska 2a
7.3.4) Miejscowość: Sępopol
7.3.5) Kod pocztowy: 11-210
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MOZAIKA" PAWEŁ PUCIATO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MOZAIKA" PAWEŁ PUCIATO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218408,73
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI BISZTYNEK
- "Modernizacja kotłowni miejskiej w Bisztynku"
- "Modernizacja, przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Bisztynek - etap II"
- "Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego w Bisztynku - etap I"
- "Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego w Bisztynku - etap II"
więcej: przetargi BISZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienek i sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap I" i "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap II"
- Wykonanie izolacji zewnętrznej ściany wschodniej budynku
- Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
- Remont łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie.
- Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wzdłuż budynków wielorodzinnych przy ul. Powstańców Warszawy 7-15 oraz 17-27
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.