Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00285073/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa – sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Znak postępowania 514/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa – sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarekZnak postępowania 514/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5ac7e1f-4e83-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017355/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa - sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych orza materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 514/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105691,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - klasycznego w trybie podstawowym polegające na wyborze najkorzystniejszej oferty bez przeprowa-dzenia negocjacji (art. 275 pkt. 1 Ustawy pzp) oraz art. 311 ust. 1 pkt 2. W wyniku prze-prowadzenia postępowania z maksymalnie trzema Wykonawcami zostanie zawarta umowa ramowa na podstawie której będą zawierane, umowy/zamówienia wykonawcze z Wykonawcami.1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywne zakupy i dostawy materiałów technicznych oraz eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń drukujących, faksów, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych których to potrzeb Zamawiający w bieżącej działalności nie był w stanie przewidzieć
4.5.3.) Główny kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56991,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103249,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golden Line Sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170395649
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 150
7.3.4) Miejscowość: 35-506 Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-14SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Firma Golden Line Sp. z o.o., ul. Krakowska 150, 35-506 Rzeszów
NIP 5170395649, REGON 381686462
reprezentowaną przez:
p. Rafał WOŹNY - Pełnomocnik
Wykonawca nr 2
Firma NIXON Piotr Żak, ul. Wiedeńska 5f lok.9, 66-400 Gorzów Wlkp,
NIP 5992807500, REGON 382814206
reprezentowaną przez:
p. Piotr ŻAK - Właściciel
Wykonawca nr 3
Firma P.W. MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz
NIP 5541037572, REGON 090530179
reprezentowaną przez:
p. Adam PAPIERSKI - Właściciel
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Usługa naprawy pralek i suszarek
- Konserwacja wraz z zapewnieniem sprawności w okresie między przeglądami stacjonarnymi agregatów prądotwórczych zainstalowanych w obiektach administrowanych przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.