eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin"Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikacji leśnej w nadleśnictwach nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Lublinie, zgodnie ze standardami PEFC"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikacji leśnej w nadleśnictwach nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Lublinie, zgodnie ze standardami PEFC”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430067965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czechowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815327031

1.5.8.) Numer faksu: 815324947

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee0909cf-5981-4c31-98a7-ccf8ec5d732d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikacji leśnej w nadleśnictwach nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Lublinie, zgodnie ze standardami PEFC”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee0909cf-5981-4c31-98a7-ccf8ec5d732d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011348/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wznowienie certyfikatu PEFC

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609052

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZO.270.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153714,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikacji leśnej w 25 nadleśnictwach nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Lublinie, zgodnie ze standardami PEFC.
2. Cały proces przeprowadzania certyfikacji gospodarki leśnej według systemu PEFC winien być przeprowadzony przez wykonawców spełniających wymagania Programu akredytacji jednostek certyfikujących gospodarkę leśną w systemie PEFC sporządzonego przez PCA (Polskie Centrum Akredytacji), ze szczególnym uwzględnieniem norm: PN-EN ISO/IEC 17021 oraz PN-EN ISO 19011.
3.Zaówienie dotyczy przeprowadzenia audytu wznawiającego, wydania certyfikatu oraz przeprowadzenia dwóch audytów okresowych (audytów nadzoru).
4.Szczegółowy zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia obejmuje:
-przeprowadzenie audytu certyfikującego (wznawiającego) oraz dwóch (2) audytów nadzoru,
-wydanie decyzji o certyfikacji i nadzór nad certyfikatem.
5.Podstawowe dane charakteryzujące przedmiot zamówienia:
-liczba Nadleśnictw – 25
-powierzchnia ogólna – 421 828,06 ha bez współwłasności
-lasy razem – 404 523,45 ha,
-grunty zalesione – 386 757,19 ha.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90714400-9 - Usługi audytu środowiskowego specyficznego dla danej działalności

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SGS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-000-56-08

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 146 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Całkowita wartość zamówienia wraz z przewidywanymi przez Zamawiającego zamówieniami o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, wynosi 230 572.31 zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.