eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu w 2025 roku



Og³oszenie z dnia 2025-01-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu
w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Radomski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3655801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spradom.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu
w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aff7a968-ce05-431c-9a4f-67f2591099b2

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00045057

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00043690/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2025 roku na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zak³adce„Korespondencja”.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostêpniona na platformie Marketplanet OnePlace.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB. 3. Zamawiaj±cy, zgodnie z ww. Rozporz±dzeniem okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
1) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
2) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
3) w³±czona obs³uga JavaScript,
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
4. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
5. Korespondencja w niniejszym postêpowaniu prowadzona jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Oznacza to, ¿e wszelka korespondencja w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski winna byæ z³o¿ona wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
6. W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
b) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie zewnêtrznym. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
c) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
7. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego, Wykonawca winien pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym postêpowania okre¶lonym w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostê z siedzib± w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl
b) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Beata Kie³bania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124, tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340 40-64 wew. 181, e-mail: bkubik@spradom.eu;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji ustawowych zadañ urzêdu
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn±;
f) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych
- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*
- na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych) przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): *: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.

**: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Zamawiaj±cy dodatkowo informuje, ¿e: Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siêo udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ON.272.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I SPOSÓB REALIZACJI ZNAJDUJE SIÊ W ZA£¡CZNIKU NR 1 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - OPZ I W PROJEKCIE UMOWY - ZA£¡CZNIK NR 2 DO SWZ.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. ¦wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ug polegaj±cych na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym (na potrzeby Starostwa Powiatowego w Radomiu) przesy³ek pocztowych (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów zwanych dalej „przesy³kami”.
2. Us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia bêd± ¶wiadczone zgodnie z regulacjami zawartymi w:
1) ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz.U. 2023. poz.1640 ze zm.), zwanej dalej ustaw± pp., oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie;
2) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postêpowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r.
poz. 572);
3) ustawie z 17 listopada 1964r. Kodeks postêpowania cywilnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 1568
ze zm.);
4) Miêdzynarodowych przepisach pocztowych.
5) oraz na zasadach okre¶lonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz projekcie Umowy, stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy jest jednostk± sektora finansów publicznych i dzia³a w ramach obowi±zuj±cego prawa.
4. Op³atê za us³ugi wykonane na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu, Zamawiaj±cy bêdzie uiszcza³ w formie op³aty z do³u.
5. Za okres rozliczeniowy przyjmuje siê miesi±c kalendarzowy.
6. Faktury VAT z tytu³u nale¿no¶ci wynikaj±cych z realizacji zawartej umowy, wystawiane bêd±
w terminie do 7 dni od zakoñczenia okresu rozliczeniowego.
7. Nale¿no¶ci wynikaj±ce z faktur VAT Zamawiaj±cy regulowaæ bêdzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiaj±cego.
8. Za nieterminowe regulowanie nale¿no¶ci wynikaj±cych z faktur, Wykonawca bêdzie nalicza³ odsetki w wysoko¶ci ustawowej.
9. Wykonawca dorêcza przesy³ki pocztowe bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem
10. Przeznaczenia, a w przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesy³ki b±d¼ nienale¿ytego
11. Wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu nale¿ne odszkodowanie
i inne roszczenia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
12. Wykonawca zapewni Nadawcy mo¿liwo¶æ nadawania korespondencji przeznaczonej do dorêczenia
do ka¿dego miejsca w kraju i za granicami kraju do pañstw ujêtych w wykazie umieszczonym
w cenniku us³ug powszechnych.
13. Wykonawca dorêcza przesy³ki pocztowe do adresatów w kopertach przekazanych przez Zamawiaj±cego, z zachowaniem jako minimum dla przedmiotu zamówienia wska¼ników czasu przebiegu przesy³ek pocztowych wynikaj±cych z rozporz±dzenia Ministra Administracji
i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026 ).
14. Wykonawca dorêcza do Zamawiaj±cego pokwitowane przez adresata zwrotne potwierdzenie odbioru, niezw³ocznie po dorêczeniu przesy³ki pocztowej, które zawiera czyteln± datê i czytelny podpis odbiorcy.
15. W przypadku nieobecno¶ci adresata Wykonawca pozostawia zawiadomienia o próbie dorêczenia przesy³ki z informacj± o dacie dorêczenia, identyfikatorem (lub podpisem) umo¿liwiaj±cym jednoznaczne ustalenia danych osobowych dorêczyciela (np. w przypadku reklamacji), oraz informacji wraz z adresem, gdzie adresat mo¿e odebraæ przesy³kê, z podaniem godzin urzêdowania (w terminach zgodnych z przepisami prawa (KPA, KPC i analogicznych).
16. Wykonawca przyjmuje reklamacje Zamawiaj±cego, rozpatruje i za³atwia w sposób i w terminach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji powszechnej us³ugi pocztowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 474), Wykonawca przestrzega zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych pozyskanych w zwi±zku w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, zgodne z ustaw± z 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640 ) oraz ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ca³okszta³t, w tym za przebieg oraz terminow± realizacjê przedmiotu zamówienia do czasu wyga¶niêcia zobowi±zañ Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego.
18. Wykonawca obowi±zany jest do dostarczania bezp³atnie Zamawiaj±cemu stosowanych u Wykonawcy druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesy³ek krajowych w ilo¶ci zg³oszonej przez Zamawiaj±cego i dostarczanych w ci±gu 7 dni od dnia zg³oszenia zapotrzebowania. Z zastrze¿eniem, ¿e w odniesieniu do przesy³ek nadawanych i dorêczanych w trybie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postêpowania administracyjnego oraz ustawy
z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postêpowania cywilnego, Zamawiaj±cy bêdzie wykorzystywa³ w³asne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru.
19. W przypadku nadania przez Zamawiaj±cego przesy³ek nie ujêtych w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 3 do SWZ), podstaw± rozliczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± bêd± ceny podane w cenniku us³ug pocztowych Wykonawcy.
20. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
21. Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp. (wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy):
1) rodzaj czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- zgodnie z § 7 wzoru umowy, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
- zgodnie z § 7 wzoru umowy, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 SWZ,
3) uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ:
- zgodnie z §7 wzoru umowy, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ,
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê punktow±.
2. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty (zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o nastêpuj±ce wzory:

2.1 Cena [C]

Ocena w zakresie kryterium „Cena” bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).

C = (Cn/Cb) × 60 pkt.
gdzie: C – ilo¶æ punktów za kryterium „Cena”
Cn –najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty

2.2 Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek [P]
Ocena w zakresie kryterium „Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek (P)” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanej „Mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek” wskazanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania –40):
(P):
40 pkt – za oferowan± mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek
0 pkt – za brak mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek

3. Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sza liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
L = C + P
gdzie: L - ilo¶æ punktów
C – ilo¶æ punktów za kryterium „Cena”
P – ilo¶æ punktów za kryterium „Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek [P]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u dot. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;

Okre¶lenie warunku:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli udowodni, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza jej obszarem, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu (aktualnego na dzieñ z³o¿enia).
1) potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:
- O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VIII SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust 1 pkt 4 ustaw Pzp, oraz art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - Za³±cznik nr 5
do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Odpowiednie zezwolenie, licencja, koncesja lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej (…), tj. potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza jej obszarem, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2023r. poz. 1640 z pó¼n. zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy
2. Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (sk³adane wraz z ofert± w przypadku osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawcy).
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - je¿eli umocowanie do reprezentowania nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
- Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (je¿eli dotyczy).
4. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 4 Rozdzia³ XII SWZ (je¿eli dotyczy).
W odniesieniu do warunków dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie,
o którym mowa w pkt 1 Rozdzia³ IX SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa
w pkt 1.2 Rozdzia³ VII SWZ, bêdzie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji
te uprawnienia s± wymagane.
4. W przypadku, o których mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
5. O¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 4 niniejszego Rozdzia³u sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy,
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia obowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 4 Rozdzia³ IX SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
a) w pkt 4.2. Rozdzia³ IX SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
b) w pkt 4.1. Rozdzia³ IX SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
2. Projekt umowy stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ .
3. Zamawiaj±cy dopuszcza - je¿eli uzna to za uzasadnione - mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024r., poz. 1320),
a w szczególno¶ci:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1773),
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (tekst jedn., Dz.U. z 2020 r. poz. 1342 z pó¼n. zm.)
- je¿eli zmiany okre¶lone w ppkt a – d bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania us³ugi przez Wykonawcê.
2) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany bêd±cej nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinion± i niemo¿liw± do unikniêcia przez Wykonawcê zw³okê,
w szczególno¶ci: wyst±pienia zdarzeñ wymuszaj±cych przerwê w realizacji Przedmiotu Umowy niezale¿nych od Wykonawcy;
b) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci ¶wiadczenia us³ug lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinion± i niemo¿liw± do unikniêcia przez Wykonawcê zw³okê;
c) na skutek dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych ¶wiadczenie us³ugi, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron;
3) pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) przekszta³cenie którejkolwiek ze stron Umowy b±d¼ zmiana adresu,
b) zmiany warunków p³atno¶ci z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna i niezbêdna dla Zamawiaj±cego;
c) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy lub ¶wiadczenia stron Umowy;
d) w przypadku zmiany przez strony terminu wykonania Umowy mo¿liwe bêdzie wprowadzenie odbiorów i rozliczeñ czê¶ciowych;
e) innych niezbêdnych zmian pod warunkiem, ¿e s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
4. Strona ma prawo do wyst±pienia o waloryzacjê wynagrodzenia. W przypadku zmian cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy w rozumieniu art. 439 ust.1 ustawy Pzp Strona ma prawo do wyst±pienia o waloryzacjê wynagrodzenia Umowy.
5. Szczegó³owe informacje dot. zmian umowy oraz waloryzacji wynagrodzenia znajduj± siê w § 10 projektu umowy, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ podstawowemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego mu z tytu³u wykonanej czê¶ci umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-27 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (tj. w zakresie odbioru, segregacji, dorêczania, awizowania, wydawania przesy³ek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym).
2. Z przedmiotowego postêpowania wyklucza siê, zgodnie z tre¶ci± Rozdzia³u VIII SWZ, Wykonawcê w stosunku do którego
zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.