Og³oszenie z dnia 2024-01-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00045822/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00214351/01 - Wynik z dnia 2024-02-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sobienie-Jeziory
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582300
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Garwoliñska 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sobienie-Jeziory
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-443
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminasj@gminasj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sobieniejeziory.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37eb09cc-b134-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00045091
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015973/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37eb09cc-b134-11ee-a66a-5e0e9a75a9a03.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/,
lub ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
lub poczty elektronicznej jkwiatkowska@gminasj.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 tj.).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Portalu e-Zamówienia który dostêpny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, lub ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, lub poczty elektronicznej jkwiatkowska@gminasj.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 tj.) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
pozosta³e informacje w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W zwi±zku z zapisami art. 13 ust 1 i 2 ROZPORZ¡DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, ¿e Administratorem Pañstwa danych osobowych jest:
Wójt Gminy Sobienie-Jeziory, ul. Garwoliñska 16, 08-443 Sobienie-Jeziory, tel. (25) 6858090; e-mail: kchoim@gminasj.pl
2. Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Krzysztofa Mikulskiego , który w jego imieniu nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem mail: iod-km@tbdsiedlce.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.01.2024 pod nazw± „Dostawa lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych”, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt. 1
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 z pó¼n. zm. ), dalej „ustawa PZP” , zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ brak mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienie publicznego. W szczególno¶ci niepodanie stosownych danych osobowych mo¿e skutkowaæ odrzuceniem oferty wykonawcy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
6. Administrator mo¿e udostêpniæ Pañstwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Administratora ( np. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne, czy us³ugi w zakresie archiwizacji lub niszczenia dokumentacji), w tym w³a¶ciciela Platformy Zakupowej, na której Administrator prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane do czasu osi±gniêcia celów dla których zosta³y pozyskane wskazanych w pkt 3, a nastêpnie przez okresy przewidziane w wewnêtrznych uregulowaniach Administratora oraz przez okres wymagany przepisami prawa, w tym Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych tj. przez okres 5 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, dla zamówieñ publicznych unijnych jest to okres 10 lat.
Pozosta³e informacje w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych dla 4 niezale¿nych kot³owni po³o¿onych na terenie gminy Sobienie-Jeziory:
- w Publicznej Szkole Podstawowej Siedzów 30 A,
- w budynku OSP Wysoczyn 105 A,
- w budynku OSP Piwonin 43,
- w budynku OSP Dziecinów 115
w ilo¶ci szacunkowej ok 35 000 litrów
2. Nazwy i kody Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
09135100 – 5 olej opa³owy
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego, wyprodukowanego wg PN-C-96024:2020 dla Olej opa³owy lekki L1, o parametrach nie gorszych ni¿:
- gêsto¶æ w temp.15 st C nie wy¿sza ni¿ - 0,860 g/ml3
- temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ - 56 st C
- lepko¶æ kinematyczna w temp.20 st C nie wiêksza ni¿ - 6,00 mm2/s
- sk³ad frakcyjny: do 250 st C nie wiêcej ni¿ - 65 % V/V
do 350 st C nie mniej ni¿ - 85 % V/V
- zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ - 0,10 % (m/m)
- pozosta³o¶æ po spopielaniu nie wiêksza ni¿ - 0,01 % (m/m)
- pozosta³o¶æ po koksowaniu nie wiêksza ni¿ - 0,3 % (m/m)
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ - 24 mg/kg
- zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ - 200 mg/kg
- temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ - /-20 st C/
- warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ - 42,6 MJ//kg
We wszystkich kot³owniach roz³adunek paliwa odbywa siê przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
Podana ilo¶ci lekkiego oleju opa³owego jest ilo¶ci± szacunkow± i nie zobowi±zuje Zamawiaj±cego do ca³kowitego jej zamówienia. Dostawca wyra¿a zgodê na powy¿sze i o¶wiadcza, ¿e nie bêdzie ro¶ci³ z tego tytu³u ¿±dañ finansowych od Zamawiaj±cego.
Dostawa oleju opa³owego bêdzie siê odbywa³a na ka¿de e-mailowe zamówienie Zamawiaj±cego, w terminie do 5 dni od daty emaila z zamówieniem, w ilo¶ciach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Dostawy mog± byæ realizowane w dni robocze, najlepiej w godz. 8:00 – 14:00 lub innych uzgodnionych z Zamawiaj±cym.
*Uwaga: Zaoferowany termin dostawy nie mo¿e byæ d³u¿szy od wymaganego (5-cio dniowego) terminu dostawy od daty zamówienia. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ jeden z poni¿szych terminów dostawy tj.: od 1 do 2 dni albo od 3 do 4 dni albo 5 dni.
*Zamawiaj±cy informuje, ¿e Termin dostawy jest równie¿ przedmiotem oceny ofert w kryterium „Termin dostawy” – T”, okre¶lonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
Dostawca zapewni na w³asny koszt ka¿dorazowo transport towaru do Zamawiaj±cego.
Olej bêdzie dostarczany cystern± wyposa¿on± w dystrybutor wraz z licznikiem.
Dostawca zobowi±zany jest ka¿dorazowo przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu aktualne ¶wiadectwo jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego.
Zamawiaj±cy dokonuje ilo¶ciowego i jako¶ciowego odbioru dostaw, dostarczonych przez Dostawcê na podstawie wskazañ legalizowanego urz±dzenia pomiarowego.
Olej opa³owy rozliczany bêdzie w temperaturze referencyjnej 15 st C.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert dokonana zostanie w/g nastêpuj±cych zasad:
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena ofertowa brutto - C
2) Termin dostawy - T
2. Powy¿szym kryteriom Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie
Kryterium Cena ofertowa brutto (C) Waga (%) 60 % Liczba punktów 60
Sposób oceny wg wzoru
cena najtañszej oferty
C = ------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
Kryterium Termin dostawy (T) Waga 40 % Liczba punktów 40
Sposób oceny
Za skrócenie terminu dostawy, Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
5 dni od dnia zamówienia – 0 pkt
Od 3 do 4 dni od dnia zamówienia – 20 pkt
Od 1 do 2 dni od dnia zamówienia – 40 pkt
RAZEM (C+T) 100 % 100
3. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru: L = C + T – gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin dostawy”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ze posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia warunek okre¶lony w pkt. 2.2) musi zostaæ spe³niony przez ka¿dego z Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 4 i 5 do SWZ;
Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
b) O¶wiadczenie o aktualno¶ci z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ – Za³±cznik nr 9 do SWZ
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – za³±cznik w³asny (lub podania niezbêdnych danych do samodzielnej weryfikacji przez Zamawiaj±cego nr KRS lub nr NIP Wykonawcy);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 4 i 5 do SWZ;
Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
1) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.) – za³±cznik w³asny;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:,
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu b±d¼ warunków selekcji.
2) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
3) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 8 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku,
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgoda obu stron wyra¿ona w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Strony dopuszczaj± dokonywanie zmian tre¶ci umowy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê wprowadzenie zmian za zgod± Zamawiaj±cego.
2) Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 musza byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 ustawy Pzp.
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych ustaw± Pzp oraz zapisami w niniejszej SWZ i w jej za³±cznikach w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wyst±pienie wyj±tkowych okoliczno¶ci, niezale¿nych od Stron umowy, których nie mog³y one przewidzieæ w chwili zawierania umowy wp³ywaj±cych na jej realizacje, np.:
• w przypadku zmiany przez w³adzê ustawodawcz± stawki podatku, akcyzy - kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio dostosowana,
• w przypadku wprowadzenia nowego rozporz±dzenia reguluj±cego jako¶æ oleju opa³owego,
b) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci konieczno¶æ zrealizowania dostaw przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji wykonawczej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem dostaw. Zmiany, te nie mog± powodowaæ zwiêkszenia ca³kowitego wynagrodzenia Wykonawcy mog± byæ natomiast powi±zane z obni¿eniem wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych przez strony,
c) z si³± wy¿sz±, za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: po¿ar, powód¼ i inne klêski ¿ywio³owe.
3. Zamawiaj±cy zmieni umowê w sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych.
4. Dokonanie zmian, wymaga podpisania aneksu do umowy.
5. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia,
d) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±.
7. Nie stanowi zmiany umowy:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy,
b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych strony lub oznaczenia stron umowy - wynikaj±cych ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.