eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 434

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029607

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6892d959-4a25-4dd1-8a70-358946bbd311

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641782

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamówienie obejmuje, przez cały okres realizacji umowy, sukcesywne dostawy paliw płynnych, w miarę zapotrzebowania Zamawiającego, na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do baku pojazdu lub kanistrów, w łącznej ilości szacunkowej: olej napędowy ON - ok. 84000 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb95 - ok. 9000 litrów. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawy czynnika AdBlue w ilości ok. 1500 litrów.
2) Podane w pkt 1 ilości dostaw są szacunkowe. Zamawiający dopuszcza modyfikację zakresów wskazanych w pkt. 1, poprzez zmiany ilości poszczególnych paliw w ramach przyjętej kwoty wynagrodzenia.
3) Podane w pkt 1 ilości paliw i środka AdBlue są jedynie prognozą, dlatego też mogą ulec redukcji. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia dostaw i przyjmuje, że wykona min. 70% ich łącznej szacunkowej ilości. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu zamówienia do wskazanej wielkości, Wykonawca nie będzie miał podstaw do wniesienia roszczeń.
4) Wykonawca zobowiązany jest dysponować:
a) co najmniej jedną stacją paliw zlokalizowaną w odległości nie większej niż 20 kilometrów od Zespołu Szkół Agro – Ekonomicznych w Karolewie nr 8, gm. Dobrcz (siedziba brygady drogowej), liczonej najkrótszą drogą publiczną,
b) co najmniej dwiema stacjami na terenie Powiatu Bydgoskiego zlokalizowanymi na terenie różnych gmin (inne niż ta, na której usytuowana jest stacja z pkt a) oraz
c) co najmniej jedną stacja paliw na terenie miasta Bydgoszczy.
5) Stacje którymi dysponuje wykonawca musza być czynne przez wszystkie dni tygodnia co najmniej od 06:00 – 22:00. Wykonawca w ofercie określi ilość stacji paliw jakimi dysponuje na terenie Powiatu Bydgoskiego oraz Miasta Bydgoszcz.
6) Stacje muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U.2023.1707)
7) Wykonawca będzie dostarczał paliwa spełniające wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2024.1018) oraz wymagania norm:
 PN-EN 590:2022-08 Paliwa do pojazdów samochodowych – Oleje napędowe – Wymagania i metody badań.
 PN-EN 228+A1:2017-06 Paliwa do pojazdów samochodowych – Benzyna bezołowiowa – Wymagania i metody badań.
8) Przedmiot zamówienia jest produktem o ustalonych standardach jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp i opisanych powyżej. Cena zakupu przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty związane z cyklem życia produktu, tj. obejmuje koszty wytworzenia, sprzedaży oraz dystrybucji. Produkt w wyniku wykorzystania ulega całkowitemu zużyciu (spaleniu), w związku z czym nie ma dodatkowych kosztów jego utylizacji.
9) Sprzedaż paliw Zamawiającemu dokonywana będzie według wskazań dystrybutora na danej stacji, tj. cennika cen detalicznych stacji paliw obowiązującego w dniu odbioru paliw z zastosowaniem udzielonego w ofercie przez Wykonawcę opustu (jeśli dotyczy).
10) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą raport sprzedaży lub inny dokument potwierdzający, iż sprzedaż paliw w dniach 26-28 listopada 2024r. na stacji paliw określonej w pkt. 4 lit. a) odbywała się po cenach (brutto) będących podstawą przyjęcia przez Wykonawcę ceny średniej (brutto), w oparciu o którą obliczono cenę oferty (brutto). Wykonawca do oferty dołączy dowody na potwierdzenie obliczenia ceny średniej dla poszczególnych składników ceny oferty. Brak wymaganych dokumentów (nieuzupełnienie na wezwanie Zamawiającego), będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt 1 lit c) ustawy Pzp.
11) Paliwo przeznaczone jest do pojazdów/sprzętu/urządzeń będących w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych z siedzibą w Bydgoszczy. Wykaz samochodów i sprzętu będzie stanowił załącznik do umowy.
12) Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia dostaw do pojazdów/sprzętu/urządzeń nie wymienionych w wykazie o którym mowa w pkt 11) , będących w posiadaniu lub nabytych przez ZDP w Bydgoszczy w trakcie trwania umowy.
13) Zamawiający wymaga, by Wykonawca na fakturze za zrealizowany przedmiot zamówienia umieścił co najmniej następujące informacje:
a) data transakcji,
b) rodzaj i ilość wydanego paliwa,
c) nr rejestracyjny pojazdu (jeśli istnieje taka możliwość to również przebieg w momencie tankowania – dotyczy to wyłącznie pojazdów silnikowych),
14) Zamawiający wymaga rozliczania transakcji za pomocą kart elektronicznych, które Wykonawca dostarczy bezpłatnie – dla każdego posiadanego pojazdu plus 2 dodatkowe tzw magazyn.
15) Zamawiający wymaga, by w przypadku zakupu nowych pojazdów lub sprzętu Wykonawca bezpłatnie, w terminie do 14 dni od dnia przekazania zapotrzebowania, przekazał Zamawiającemu nową kartę.
16) W przypadku zagubienia lub zniszczenia karty Zamawiającemu będzie przysługiwała bezpłatna wymiana każdej wydanej w trakcie trwania umowy karty.
17) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania obowiązków przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

24957000-7 - Dodatki chemiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 616320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 616320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERTOJET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473

7.3.4) Miejscowość: Kieszek 52, Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 616320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.