eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie audytów projektów (część I) i audytów systemu (część II) na terenie Federacji Rosyjskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Rosja 2014 - 2020.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytów projektów (część I) i audytów systemu (część II) na terenie Federacji Rosyjskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca20d73d-4d43-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie audytów projektów (część I) i audytów systemu (część II) na terenie Federacji Rosyjskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca20d73d-4d43-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.44 Audyt beneficjentów w ramach programu PLRU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284872/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.44.2021.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 495250 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie audytów projektów na terenie Federacji Rosyjskiej
w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020:
a) Wykonawca przygotuje i przeprowadzi audyty projektów realizowanych przez Beneficjentów na terenie Federacji Rosyjskiej – na obszarze Obwodu Kaliningradzkiego (w tym dokona weryfikacji realizacji projektów na miejscu ich realizacji) – oddzielne audyty prowadzone w odniesieniu do działań wskazanych Beneficjentów w projektach realizowanych w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020 (PWT PLRU) . W sumie szacuje się, że Wykonawca wykona około 14 audytów projektów łącznie w okresie od podpisania umowy nie później niż do 31.01.2025 r. 3. Dopuszcza się, za zgodą Zamawiającego, zdalne przeprowadzenie audytu (badanie dokumentacji na podstawie skanów oraz oględziny w formie zdalnej) w przypadku ograniczeń uniemożliwiających zbadanie oryginałów dokumentów i przeprowadzenie oględzin w formie wizyty na miejscu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w zał. nr 4 a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.5.) Wartość części: 436500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie audytów systemu na terenie Federacji Rosyjskiej
w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020:
a) Wykonawca przygotuje i przeprowadzi audyt systemu na miejscu w następujących instytucjach programowych:
- Instytucja Krajowa umiejscowiona w Ministerstwie Rozwoju Gospodarczego, Departamencie Rozwoju Projektów Zintegrowanych i Państw członkowskich WNP, Wydziale Rozwoju Współpracy Międzyregionalnej i Transgranicznej;
- Kontrolny Punkt Kontaktowy działający przy Oddziale WST w Kaliningradzie (Transboundary Initiatives Support Centre).

Audyt systemu powinien być wykonany 1 raz w trakcie trwania programu w każdej z ww. instytucji, zatem w całym okresie realizacji programu Wykonawca zrealizuje łącznie 2 audyty systemu.
Zaplanowany termin wszczęcia audytu systemu: w trakcie roku obrotowego 2021/2022.
W sytuacji zmiany instytucji pełniących funkcje Instytucji Krajowej lub Kontrolnego Punktu Kontaktowego na terenie Federacji Rosyjskiej, Wykonawca przeprowadzi audyt systemu w instytucjach pełniących te funkcje na dzień otrzymania od IA informacji o konieczności przeprowadzenia audytu.
b) Wykonawca sporządzi i przekaże do IA sprawozdanie z audytu systemu (dla każdej audytowanej instytucji odrębnie) (sporządzone w języku angielskim zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do OPZ) wraz z wypełnioną i podpisaną listą sprawdzającą w języku angielskim (wg wzoru z załącznika nr 9 lub 10 do OPZ w zależności od audytowanej instytucji).Wzory list i raportu mogą być zaktualizowane, IA przekaże do wykonawcy aktualne listy sprawdzające i wzór raportu wraz z informacją o konieczności wszczęcia audytu systemu.
c) Wykonawca przeprowadzi procedurę kontradyktoryjną z audytowaną instytucją.
d) Wykonawca wyciągnie ogólne wnioski dotyczące prawidłowości funkcjonowania systemu w danej instytucji, w tym kompletności i prawidłowego stosowania procedur opracowanych na potrzeby realizacji zadań w programie PLRU 2014-2020 w danej instytucji i opisze je w sprawozdaniach z audytu systemu.
3. Dopuszcza się, za zgodą Zamawiającego, zdalne przeprowadzenie audytu (badanie dokumentacji na podstawie skanów oraz oględziny w formie zdalnej) w przypadku ograniczeń uniemożliwiających zbadanie oryginałów dokumentów i przeprowadzenie oględzin w formie wizyty na miejscu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w zał. nr 4 b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.5.) Wartość części: 58750 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Obie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Oferta nr 1 na podstawie art. 226 pkt 5 oraz oferta nr 2 na podstawie art. 226, pkt 2b

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435715,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536895,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67108,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67108,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67108,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Gumułka – Audyt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342831612

7.3.3) Ulica: Matejki 4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-077

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67108,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.