Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00602800/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
- 2024/BZP 00617221/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 57063100000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworna 16
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: (86) 215 42 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospod@lomza.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-757559d5-3ad6-4252-8990-5b0ab0e84d8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757559d5-3ad6-4252-8990-5b0ab0e84d8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249390/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży i Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.261.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 380971,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży, obsługującego 4 stanowiska (po 1 stanowisku w każdym Wydziale Sądu). Wykonawca dostarczy:1) oprogramowanie
2) drukarkę do etykiet RFID – 4 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału),
3) kolektor do wyszukiwania akt – 4 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału),
4) naklejki do wydruku etykiet – 8 000 sztuk (2 000 sztuk dla jednego wydziału),
5) taśmę barwiącą – 4 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 119459,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Rejonowego w Grajewie, obsługującego 3 stanowiska (po 1 stanowisku w każdym Wydziale Sądu). Wykonawca dostarczy:1) oprogramowanie
2) drukarkę do etykiet RFID – 3 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału),
3) kolektor do wyszukiwania akt – 3 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału),
4) naklejki do wydruku etykiet – 6 000 sztuk (2 000 sztuk dla jednego wydziału),
5) taśmę barwiącą – 3 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Sąd Rejonowy w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 82, 19-200 Grajewo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 87170,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, obsługującego 3 stanowiska (po 1 stanowisku w każdym Wydziale Sądu). Wykonawca dostarczy:1) oprogramowanie
2) drukarkę do etykiet RFID – 3 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału),
3) kolektor do wyszukiwania akt – 3 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału),
4) naklejki do wydruku etykiet – 6 000 sztuk (2 000 sztuk dla jednego wydziału),
5) taśmę barwiącą – 3 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Sąd Rejonowy w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 87170,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Rejonowego w Zambrowie, obsługującego 3 stanowiska (po 1 stanowisku w każdym Wydziale Sądu). Wykonawca dostarczy:1) oprogramowanie
2) drukarkę do etykiet RFID – 3 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału),
3) kolektor do wyszukiwania akt – 3 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału),
4) naklejki do wydruku etykiet – 6 000 sztuk (2 000 sztuk dla jednego wydziału),
5) taśmę barwiącą – 3 sztuki (po 1 sztuce dla każdego wydziału).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Sąd Rejonowy w Zambrowie, Al. Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 87170,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119420,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119420,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119420,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Currenda Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 191764433
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 703A
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-853
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119420,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92369,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92369,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92369,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Currenda Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 191764433
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 703A
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-853
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92369,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92369,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92369,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92369,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Currenda Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 191764433
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 703A
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-853
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92369,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92369,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92369,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92369,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Currenda Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 191764433
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 703A
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-853
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92369,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących, do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla SO w Łomży, SR w Grajewie, SR w Wysokiem Mazowieckiem i SR w Zambrowie.
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zakładu Usług Komunalnych Gminy Łomża
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz (PSZOK)
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z infrastrukturą techniczną i z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu komputerowego do zarządzania aparaturą medyczną wraz z modułami.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Rozbudowa systemu dziennikarskiego Belsat TV na potrzeby redakcji TVP World
- Dostawa i montaż wodomierzy ze zdalnym systemem odczytu na terenie Gminy Jeziorzany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.