eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskDostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-05-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045176 z dnia 2021-05-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 9724

1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/36c3a032-ccda-4c8a-a4f8-7e937766ce2b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1f1d261-7756-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001272/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 59100 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa tłucznia, frakcja 20 ÷ 40 mm.• zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2021r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. • termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);• szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: tłuczeń 20-40mm – 100 ton, • faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa); • odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa tłucznia 31,5-63- zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;- zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2021r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. - termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);- szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: tłuczeń 31,5-63mm –150 ton, - faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa); - odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 7800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa klińca 4 - 31,5mm- zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;- zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2021r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. - termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);- szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: kliniec 4-31,5 mm – 200t, - faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa); - odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 11800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa niesortu mieszanki 0-63 mm.- zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;- zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2021r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. - termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);- szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: niesort mieszanka 0-63mm – 100t.- faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa); - odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa piasku naturalnego kopanego- zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;- zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2021r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. - termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);- szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: piasek naturalny kopany – 100t, - faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa); - odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 1400 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa piasku płukanego 0-2 mm – 500t- zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;- zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2021r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. - termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);- szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: , piasek płukany 0-2mm – 500t, - faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa); - odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

grysu bazaltowego 2-5 mm - zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;- zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2021r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. - termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);- szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: grys bazaltowy 2-5mm – 100t, - faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa); - odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 9900 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa tłucznia 31-53 mm - zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;- zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2021r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. - termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);- szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: , tłuczeń 31-53 mm – 150t.- faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa); - odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 8100 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15867

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE Dariusz Jedynak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650162363

7.3.4) Miejscowość: Wierzbna 241

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21955

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9594

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Kilianex Łukasz Kilian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151586427

7.3.4) Miejscowość: Kopanie Żołyńskie 79

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9594

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14514

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17958

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14514

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. „REBACO” Waldemar Skoczylas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8150003549

7.3.3) Ulica: ul. Raki 18

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14514,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7626

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE Dariusz Jedynak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650162363

7.3.4) Miejscowość: Wierzbna 241

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5289

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Anula” Mariola Czarnik Przedmieście

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181560272

7.3.4) Miejscowość: Czudeckie 488A

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11685

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25215

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11685

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Anula” Mariola Czarnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181560272

7.3.4) Miejscowość: Przedmieście Czudeckie 488A

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11685,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34932

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE Dariusz Jedynak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650162363

7.3.4) Miejscowość: Wierzbna 241

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17158,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rutkowski & Trębacz S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8160002590

7.3.3) Ulica: Ul. Paderewskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy
2021-05-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.