eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPark Widawski - etap I - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zielona Lipa i Widawa - ulice, mini park przy pętli i Park Widawski"- WBO 2018 projekt nr 31 oraz "Zielono Mi! ... WBO 2019 projekt nr 8



Ogłoszenie z dnia 2021-05-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045206 z dnia 2021-05-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Park Widawski – etap I – w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zielona Lipa i Widawa – ulice, mini park przy pętli i Park Widawski”- WBO 2018 projekt nr 31 oraz „Zielono Mi! ... WBO 2019 projekt nr 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Park Widawski – etap I – w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zielona Lipa i Widawa – ulice, mini park przy pętli i Park Widawski”- WBO 2018 projekt nr 31 oraz „Zielono Mi! ... WBO 2019 projekt nr 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6ba9a92-ac22-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 „Zielona Lipa i Widawa – ulice, mini park przy pętli i Park Widawski”- WBO 2018 projekt nr 31 oraz „Zielono Mi! Parki, stawy, tereny zielone i sportowe” – WBO 2019 projekt nr 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie wszczęte na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019.2019 ze zm.), zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ przewidział możliwość udzielania zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) poprzedniej ustawy Pzp - dotychczasowemu wykonawcy w wysokości do 90% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 263 804,90 zł netto, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/14/2021/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Realizacja przedmiotu umowy obejmuje wykonanie robót i usług, polegających w szczególności na:Etap I:Część I: przygotowanie terenu:a) wykonanie tyczenia i robót pomiarowych,b) przygotowanie terenu pod rabaty,c) ułożenie obrzeża typu ekobord,d) korowanie rabat,Część II: wykonanie prac ogrodniczych:a) wykonaniu nasadzeń krzewów (Śnieguliczka Biała - 418 szt., Bez czarny ‘Laciniata’- 13 szt., Barwinek pospolity - 1072 szt., Kalina koralowa „Xanthocarpum’ - 6 szt., Bluszcz pospolity – 8 271 szt.),b) obsadzeniu trawami ozdobnymi (śmiałek darniowy – 353 szt.),c) wykonanie nasadzeń bylinowych ( pióropusznik strusi – 63 szt., pluskwica groniasta – 104 szt., Bodziszek korzeniowy – 578 szt.),d) odtworzeniu trawników.Powyższe nasadzenia należy wykonać zgodnie z projektem zieleni. CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:Wykonywanie usług pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Etapu I Części I i II, polegającej na:a) dla trawnika:- koszeniu trawników raz w miesiącu wegetacji (od kwietnia do października), w czasie suszy ograniczając koszenie,- nawożeniu trawnika,- wałowaniu trawnika,- piaskowaniu trawnika,- napowietrzaniu trawnika,- renowacji (usuwaniu ubytków poziomych i przedeptów),b) dla krzewów i traw:- cięciu kształtującym pokrój roślin,- cięciu pielęgnacyjnym roślin,- pielęgnacji kwietników,- zabezpieczeniu na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz),- dosadzeniu uzupełniającym materiału roślinnego, w miejscu uschniętych i zniszczonych roślin, - uzupełnieniu kory na rabatach i w misach min. 2 razy w roku,c) w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni:- regularnym i obfitym podlewaniu szczególnie w okresach suszy letniej,- nawożeniu i regularnych oględzinach stanu zdrowotnego nasadzonych roślin - utrzymaniu terenu zieleni w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, gałęzi, suchej trawy – dotyczy całej powierzchni objętej opracowaniem),- bieżącym wywożeniu urobku (biomasy).Etap II:Część I: wykonanie nasadzeń cebulowych (czosnek niedźwiedzi – 407 szt.),Powyższe nasadzenia należy wykonać zgodnie z projektem zieleni. Część II: Wykonywanie usług pielęgnacji gwarancyjnej roślin cebulowych w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Etapu II Części I, polegającej na:a) dla roślin cebulowych:- usunięciu części nadziemnych po przekwitnięciu roślin,- w okresie letnim wyciągnięcie cebul i ich osuszenie oraz przechowanie w suchym miejscu do jesieni,- ponowne sadzenie roślin cebulowych w okresie jesiennym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269078,63

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269078,63

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269078,63

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Form.ica Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: kolas Przedsiębiorstwo Usługowe Witold Boratyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992856397

7.3.3) Ulica: al. Kasztanowej 3A-5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-125

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269078,63

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dla Etapu I:1. Realizacja prac przygotowawczych i ogrodniczych (Część I i II ) zostanie wykonana w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.2. Wykonywanie usług pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III ) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II.Dla Etapu II:1. Realizacja prac ogrodniczych dla roślin cebulowych (Część I) zostanie wykonana w terminie jesiennym, jednak nie później niż do 15.10.2021r.Wykonanie Części I w terminie określonym powyżej ma dla Zamawiającego kluczowe znaczenie. 2. Wykonywanie usług pielęgnacji gwarancyjnej roślin cebulowych (Część II) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego odbioru prac wykonanych w ramach realizacji Części I.
2021-05-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.