Ogłoszenie z dnia 2021-05-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007090/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007090/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00007090/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008296/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-17
- 2021/BZP 00011673/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045207 z dnia 2021-05-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - etap 1” – pl. Indyjski i pl. Mongolski, zagospodarowanie zielonych skwerów - projekt nr 296 WBO 2019 i nr 239 WBO 2020.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: tel. +48 71 323 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - etap 1” – pl. Indyjski i pl. Mongolski, zagospodarowanie zielonych skwerów - projekt nr 296 WBO 2019 i nr 239 WBO 2020.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ad3db3-6c8b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Realizacja inwestycji pn. Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - pl. Indyjski i pl. Mongolski -Projekt 296, WBO 2019 i Projekt nr 239 WBO 2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007090/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/3/2021/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1. Skwer na pl. Indyjskim. Inwestycja obejmuje zagospodarowania działki nr 117, AM-27, obręb Brochów oraz część działek nr 132, 1 i 1/2, AM-27, obręb Brochów poprzez:- montaż obiektów małej architektury,- remont i rozbudowę ścieżek parkowych,- budowę oświetlenia parkowego,- nasadzenia zieleni.Inwestycja realizowana jest na podstawie Decyzji nr 5346/2020 z dnia 29.12.2020 o pozwoleniu na budowę.Na terenie planowanej inwestycji obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic: Koreańskiej, Woskowej i Alei Róż we Wrocławiu (Uchwała nr XLII/1044/13 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 18.04.2013).Powyższa inwestycja znajduje się na terenie intensywnego osadnictwa pradziejowego, średniowiecznego i nowożytnego w obszarze strefy konserwatorskiej zabytków archeologicznych oraz na terenie historycznego układu urbanistycznego Brochów - Bieńkowice. Wobec powyższego wszelkie wykopy należy prowadzić pod stałym nadzorem archeologicznym i w razie konieczności ratowniczymi badaniami archeologicznymi metodą wykopaliskową zgodnie z Decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 1973/2020 z dnia 20.08.2020 – pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych.CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych w szczególności:a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,b) tyczenie układu przestrzennego,c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych;Zabezpieczenie drzew należy wykonać zgodnie z Planem ochrony drzew przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Plan ochrony drzew opracować mając na względzie Standardy ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia, dostępne na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu (http://www.zzm.wroc.pl/pl/dzialania_zzm,366.html),e) przygotowanie terenu – roboty związane z wycinką i pielęgnacją drzew, roboty ziemne (wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża),f) prace rozbiórkowe (usunięcie nawierzchni, demontaż płyt chodnikowych oraz zniszczonych ławek i koszy),g) budowa nawierzchni: mineralnej, z płyt betonowych 30x30,h) budowa oświetlenia,i) dostawa i montaż małej architektury:- ławka,- kosz na odpady,- tablica informacyjna,- tablica upamiętniająca z brązu do zamontowania na istniejącym kamieniu.CZĘŚĆ II : wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności polegających na:a) pielęgnacji istniejących drzew,b) nasadzeniu zieleni wysokiej i niskiej,c) odtworzeniu trawnika po robotach.CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu zamówienia, polegającej na:a) dla trawnika:- koszenie trawników raz w miesiącu wegetacji (od kwietnia do października), w czasie suszy ograniczając koszenie,- nawożenie trawnika,- wałowanie trawnika,- piaskowanie trawnika,- napowietrzanie trawnika,- renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedepta),b) dla drzew, krzewów:- cięcie kształtujące pokrój roślin,- cięcie pielęgnacyjne roślin,- pielęgnacja kwietników,- zabezpieczenie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz),- dosadzenie uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętych i zniszczonych roślin, - uzupełnienie kory na rabatach i w misach min. 2 razy w roku,c) w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni:- regularne i obfite podlewanie szczególnie w okresach suszy letniej,- nawożenie i regularne oględziny ich stanu zdrowotnego nasadzonych roślin wraz z przeglądami mis wokół drzew i stanu ich wiązań i palików zgodnie dokumentacja projektową,- utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, gałęzi, suchej trawy – dotyczy całej powierzchni objętej opracowaniem),- bieżące wywożenie urobku (biomasy).Szczegóły dot. opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, oraz załączniki do SWZ, w tym Wzoru umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 356079,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2. Skwer na pl. Mongolskim.Inwestycja obejmuje zagospodarowanie działki nr 25/2, AM-22, obręb Brochów oraz części działek nr 25/1 i 22, AM-22, obręb Brochów poprzez:- montaż obiektów małej architektury,- budowę ścieżek parkowych,- budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych,- rozbudowa sieci oświetlenia,- nasadzenia zieleni.Inwestycja realizowana jest na podstawie Decyzji nr 5340/2020 z dnia 28.12.2020 o pozwoleniu na budowę.Na terenie planowanej inwestycji obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic: Centralnej, Polnej i Chińskiej we Wrocławiu (Uchwała Rady Miejskiej Wrocławia nr XVIII/369/11 z dnia 17 listopada 2011r.).Powyższa inwestycja znajduje się na terenie intensywnego osadnictwa pradziejowego, średniowiecznego i nowożytnego, w obszarze strefy ochrony konserwatorskiej zabytków archeologicznych oraz na terenie historycznego układu urbanistycznego Brochów - Bieńkowice. Wobec powyższego wszelkie wykopy należy prowadzić pod stałym nadzorem archeologicznym i w razie konieczności ratowniczymi badaniami archeologicznymi metodą wykopaliskową zgodnie z Decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 1970/2020 z dnia 20.08.2020 – pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych.CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych w szczególności:a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,b) tyczenie układu przestrzennego,c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych;Zabezpieczenie drzew należy wykonać zgodnie z Planem ochrony drzew przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Plan ochrony drzew opracować mając na względzie Standardy ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia, dostępne na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu (http://www.zzm.wroc.pl/pl/dzialania_zzm,366.html),e) przygotowanie terenu – roboty związane z wycinką i pielęgnacją drzew, roboty ziemne (wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża),f) prace rozbiórkowe (usunięcie nawierzchni mineralno - bitumicznych, demontaż płyt chodnikowych oraz istniejącej lampy),g) budowa nawierzchni: mineralnej, z kostki betonowej 20x10,h) budowa oświetlenia,i) dostawa i montaż małej architektury:- ławka,- kosz na odpady,- leżak miejski,- hamak miejski,- stojak na rowery,- tablica informacyjna,- metalowa osłona na drzewo.CZĘŚĆ II : wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności polegających na:a) pielęgnacji istniejących drzew,b) wycince istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,c) nasadzeniu zieleni wysokiej i niskiej,d) odtworzeniu i założeniu trawnika.CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu zamówienia, polegającej na:a) dla trawnika:- koszenie trawników raz w miesiącu wegetacji (od kwietnia do października), w czasie suszy ograniczając koszenie,- nawożenie trawnika,- wałowanie trawnika,- piaskowanie trawnika,- napowietrzanie trawnika,- renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedepta),b) dla drzew, krzewów, bylin, pnączy, cebul:- cięcie kształtujące pokrój roślin,- cięcie pielęgnacyjne roślin,- pielęgnacja kwietników,- zabezpieczenie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz),- dosadzenie uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętych i zniszczonych roślin, - uzupełnienie kory na rabatach i w misach min. 2 razy w roku,c) w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni:- regularne i obfite podlewanie szczególnie w okresach suszy letniej,- nawożenie i regularne oględziny ich stanu zdrowotnego nasadzonych roślin wraz z przeglądami mis wokół drzew i stanu ich wiązań i palików zgodnie dokumentacja projektową,- utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, gałęzi, suchej trawy – dotyczy całej powierzchni objętej opracowaniem),- bieżące wywożenie urobku (biomasy).Szczegóły dot. opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, oraz załączniki do SWZ, w tym Wzoru umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 559831,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305181,12
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762052,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418754,70
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342732945
7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216
7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-325
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty elektryczne: . 15 %
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418754,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559365,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 936057,90
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559365,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAOBAB BRANDYS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182210398
7.3.3) Ulica: ul. Swarzewska 50/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-821
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559365,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.