Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022492/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045249 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej Nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81)8251540
1.5.8.) Numer faksu: (81)8252709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej Nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-085b7312-8ca7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011384/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej Nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022492/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 86107,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości oraz zieleni w pasie drogi wojewódzkiej nr 833 w granicach administracyjnych miasta Kraśnik.2. Zamówienie obejmuje:1) Usługi objęte wynagrodzeniem powykonawczym: a) pozimowe oczyszczanie dróg 1 x – 13,659 km,b) oczyszczenie nawierzchni drogi 6 x – 13,659 km,c) koszenie trawników 6 x – 25 484 m22) Usługi objęte wynagrodzeniem ryczałtowym: a) sprzątanie pasa drogowego w miarę potrzeb (grabienie liści, zbieranie gałęzi i innych odpadów),b) opróżnianie koszy na nieczystości stałe minimum 2 razy w tygodniu, c) oczyszczanie chodników i ścieżek rowerowych minimum 2 razy w trakcie trwania umowy, 3. Określa się następujące standardy wykonania prac, o których mowa w ust. 2:1) Pozimowe oczyszczanie dróg: a) mechaniczne usunięcie z powierzchni jezdni na szerokości minimum 1 mb. od każdej z dwóch krawędzi jezdni z zanieczyszczeń takich jak kurz, piasek, błoto, odrosty roślinne, odpady (tj. odpady pozostawione przez użytkowników drogi oraz naniesione przez koła pojazdów i wiatr), gwarantując uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni wraz z ciekami przy krawężnikach, wpustami kanalizacji deszczowej, zatokami przystankowymi, pasami rowerowymi, parkingami, pasami zwalniającymi oraz przy powierzchniach wyniesionych przy przejściach dla pieszych, b) usunięcie zanieczyszczeń z jezdni ręcznie jeżeli nie jest możliwe mechaniczne wykończenie prac, c) dokładne oczyszczenie krawężników, opaski jezdni, urządzeń bezpieczeństwa ruchu (powierzchni wyniesionych przy przejściach dla pieszych, powierzchni wyłączonych z ruchu – azyli itp.) z zarastającej darni, chwastów, odrostów roślinnych (samosiejek), gałęzi, odpadów i wszelkich zanieczyszczeń, d) wykonanie zlecenia Zamawiającego zgodnie z terminem określonym przez Wykonawcę w ofercie, e) zagospodarowanie zebranych odpadów następuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, f) zaparkowane samochody przy krawężnikach nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku oczyszczania całej długości jezdni, g) wykonywanie zleconych prac następuje w godzinach nie stwarzających utrudnień i uciążliwości dla użytkowników drogi. 2) Oczyszczanie nawierzchni drogi: a) mechaniczne usunięcie z powierzchni jezdni na szerokości minimum 1 mb. od każdej z dwóch krawędzi jezdni z zanieczyszczeń takich jak kurz, piasek, błoto, odrosty roślinne, odpady (tj. odpady pozostawione przez użytkowników drogi oraz naniesione przez koła pojazdów i wiatr), gwarantując uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni wraz z ciekami przy krawężnikach, wpustami kanalizacji deszczowej, zatokami przystankowymi, pasami rowerowymi, parkingami, pasami zwalniającymi oraz przy powierzchniach wyniesionych przy przejściach dla pieszych, b) usunięcie zanieczyszczeń z jezdni ręcznie jeżeli nie jest możliwe mechaniczne wykończenie prac, c) dokładne oczyszczenie krawężników, opaski jezdni, urządzeń bezpieczeństwa ruchu (powierzchni wyniesionych przy przejściach dla pieszych, powierzchni wyłączonych z ruchu – azyli itp.) z zarastającej darni, chwastów, odrostów roślinnych (samosiejek), gałęzi, odpadów i wszelkich zanieczyszczeń, d) wykonanie zlecenia Zamawiającego zgodnie z terminem określonym przez Wykonawcę w ofercie, e) zagospodarowanie zebranych odpadów następuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, f) zaparkowane samochody przy krawężnikach nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku oczyszczania całej długości jezdni, g) wykonywanie zleconych prac następuje w godzinach nie stwarzających utrudnień i uciążliwości dla użytkowników drogi. 3) Koszenie trawników: a) przed przystąpieniem do koszenia należy usunąć zanieczyszczenia (gałęzie, puszki, kamienie i inne) i rozgrabić kretowiska w razie ich występowania. Wykonawca każdorazowo zagrabi (i zagospodaruje we własnym zakresie) skoszoną trawę, chwasty, samosiewy i zapewni jej wywóz w dniu skoszenia. Koszenie trawy należy wykonywać za pomocą sprzętu specjalistycznego, mechanicznie (kosiarką i kosą mechaniczną), b) drzewa, krzewy, elementy małej architektury, znaki drogowe, powinny być okoszone ze szczególną ostrożnością aby nie dopuścić do uszkodzeń drzew, krzewów i urządzeń. Równocześnie z koszeniem trawników należy wykosić trawę i chwasty rosnące przy słupach elektrycznych, oświetleniowych, sygnalizacjach, znakach drogowych oraz innych elementach infrastruktury technicznej zlokalizowanych poza trawnikami ale w obrębie danego obiektu, c) w trakcie koszenia należy unikać zaśmiecania ściętą trawą alejek, chodników, jezdni oraz zaparkowanych w pobliżu pojazdów czy obiektów narażonych na zabrudzenie. W razie zanieczyszczenia usuwać na bieżąco (najpóźniej w dniu koszenia), d) prace w zakresie koszenia i grabienia należy wykonać zgodnie z terminem określonym w ofercie Wykonawcy. e) wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być wyższa niż 5 cm.4) Sprzątanie pasa drogowego:a) należy na bieżąco sprzątać powstałe zanieczyszczenia min. liście, gałęzie inne odpady,b) sprzątanie należy wykonywać w taki sposób, aby zapewnić zachowanie ciągłej czystości danego terenu z uwzględnieniem okresu jesiennego i opadu liści, 5) Opróżnianie koszy na nieczystości stałe: a) opróżnienie koszy na śmieci rozstawionych na terenie objętym sprzątaniem wraz z odpadami rozrzuconymi wokół tych koszy, b) Miasto Kraśnik we własnym zakresie zapewni dodatkowe typowe kosze na śmieci i umieści je w miejscach wymaganych (max. 10 koszy na odpady stałe),c) utrzymanie koszy w należytym stanie technicznym i estetycznym będzie należało do Wykonawcy, d) sprzątanie należy wykonywać minimum dwa razy w tygodniu, tak aby zapewnić zachowanie ciągłej czystości danego terenu i nie dopuścić do przepełnienia koszy na odpady. 6) Oczyszczanie chodników i ścieżek rowerowych:a) oczyszczanie chodników i ścieżek rowerowych oraz wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości z zanieczyszczeń takich jak: kurz, piasek, błoto, darń, odrosty roślinne i inne odpady; b) prace w zakresie zamiatania, jak też usuwania chwastów wykonywane są mechanicznie, przy użyciu odpowiedniego sprzętu, a gdzie jest to nie możliwe usuwane ręcznie, prace należy wykonywać w miarę potrzeb, jednak nie mniej niż dwa razy w okresie trwania umowy.c) oczyszczenie chodników i ścieżek rowerowych z darni polega na dokładnym usunięciu wszystkich roślin przerastających nawierzchnię oraz obrzeże;d) prace powinny być prowadzone sprawnie bez utrudnień dla użytkowników chodników i ścieżek7) Wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonych w trakcie wykonywanej usługi odpadów wykonywać należy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). Wszelkie koszty oraz odpowiedzialności związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonych odpadów ponosi Wykonawca. 8) Prace należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z Załącznikiem nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311), należy wyposażyć pracujący sprzęt w lampy ostrzegawcze (pulsujące) kolor pomarańczowy oraz zaopatrzyć pracowników w odpowiednie ubranie robocze, w tym kamizelki odblaskowe. Prace określone w § 1 ust. 3 pkt 1, 2 i 3 wzoru umowy należy wykonać na Zlecenie Zamawiającego.8) Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 95 ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 9. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności związane z koszeniem trawników i sprzątaniem pasa drogowego były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Ustalenie warunków zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda osoba biorąca czynny udział przy realizacji ww. czynności była zatrudniona na powyższych warunkach. 2. Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu:a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w ust. 8 są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub osobę/y przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności na składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszej literze, wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenie dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczania, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za okres rozliczeniowy.3. Nieprzedłożenie przez wykonawcę oświadczenia lub zaświadczenia, o których mowa w ust. 8 pkt 2 lit. a i b, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92996,04
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92996,04
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92996,04
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kraśnickie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151722752
7.3.3) Ulica: Lubelska 75A
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAŚNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MIESZKANIOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KRAŚNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MIESZKANIOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92996,04
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-08 do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2024/2025
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.