Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opróżniania i wywozu odpadów z koszy ulicznych, znajdujących się na przystankach na terenie Gminy Miasta Zakopane oraz stacji „psi pakiet”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 448
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opróżniania i wywozu odpadów z koszy ulicznych, znajdujących się na przystankach na terenie Gminy Miasta Zakopane oraz stacji „psi pakiet”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aee6d61c-5e79-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005144/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Opróżnianie i wywóz odpadów z koszy ulicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319490/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.97.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2931481,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gmina Miasto Zakopane - Urząd Miasta Zakopane, działając zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – dalej ustawy Pzp, zaprasza Wykonawcę: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. do negocjacji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego świadczenie usług tj. opróżnianie i wywóz odpadów z koszy ulicznych, opróżnianie i wywóz odpadów z koszy znajdujących się na przystankach na terenie Gminy Miasta Zakopane, opróżnienie i wywóz odpadów z pojemników stacji „psi pakiet”, zbieranie podrzutów luzem i innych worków nieoznaczonych z terenu Gminy Miasta Zakopane oraz wywóz odpadów z terenów będących w zarządzie Burmistrza Miasta Zakopane i terenów objętych wywozem na podstawie porozumień prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
1. Przedmiotem negocjacji będą zapisy umowy w sprawie zamówienia, na:
„Opróżnianie i wywóz odpadów z koszy ulicznych, opróżnianie i wywóz odpadów z koszy znajdujących się na przystankach na terenie Gminy Miasta Zakopane, opróżnienie i wywóz odpadów z pojemników stacji „psi pakiet”, zbieranie podrzutów luzem i innych worków nieoznaczonych z terenu Gminy Miasta Zakopane oraz wywóz odpadów z terenów będących w zarządzie Burmistrza Miasta Zakopane i terenów objętych wywozem na podstawie porozumień w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2023r.”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opróżnianie i wywóz odpadów z 509 koszy ulicznych, w tym o pojemności:
- 30 litrów /metal/- przejście podziemne – ul. Kościeliska 1 30 koszy
- 50 litrów /plastik,beton/ 9 kosze
- 50 litrów /beton przy lampach – ul. Krupówki/ 37 koszy
- 70 litrów /beton/ 275 koszy
- 70 litrów /beton – ul. Na Gubałówkę/ 4 koszy
- 70 litrów /beton – Krupówki/ 31 koszy
- 30 litrów /metal – Parki Miejski i Plac Niepodległości/ 49 koszy
- 30 litrów – plac zabaw na Dolnej Równi i osiedlu Szymony oraz park ćwiczeń ul. Guty 20 koszy
- 90 litrów – Rówień Krupowa 33 koszy
- 50 litrów – Rówień Krupowa 17 koszy
Razem: 509 szt.
2) Opróżnienie i wywóz odpadów z 73 koszy betonowych i 4 koszy plastikowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych oraz pojemnika o pojemności 1100l znajdującego się na placu przed dworcem PKP,
3) Opróżnienie i wywóz odpadów z pojemników stacji „psi pakiet”:
- poj. 35 l 5 szt.
- poj. 50 l 42 szt.
4) Wywóz odpadów z cmentarzy znajdujących się na terenie Gminy Miasta Zakopane, w tym:
- ul. Kościeliska – na Pęksowym Brzysku 1 szt. - o pojemności 1100 l
- ul. Nowotarska 1 szt. - o pojemności 1100 l
- ul. Podhalańska - Pardałówka 1 szt. - o pojemności 120 l
- ul. Harenda 1 szt. - o pojemności 360 l
5) Zbieranie podrzutów luzem i innych worków nieoznaczonych z terenu Gminy Miasta Zakopane,
6) Wywóz odpadów zebranych ze sprzątania potoków,
7) Usuwanie nieczystości z koszy pod kratkami ściekowymi zlokalizowanymi w ciągu ulicy Krupówki (88szt.), ulicy Kościuszki (4szt.), ul. Staszica (6 szt.),
8) Wywóz worka o pojemności 120l z odpadami ulegającymi biodegradacji (liści) z cmentarza przy ul. Kościelskiej.
Inne obowiązki Wykonawcy:
1) Utrzymanie porządku (zbierania rozsypanych odpadów) w obrębie 1 m2 od zewnętrznego obrysu kosza i psiego pakietu.
2) Konserwacja koszy polegającą na naprawie uszkodzeń, w koszach betonowych w przypadku pęknięć umożliwiających ich dalszą eksploatację – zabezpieczenie tych pęknięć,
3) Mycie jeden raz w roku – po okresie zimowym do 30 maja okładzin koszy betonowych,
4) Każdorazowe mycie daszków koszy zlokalizowanych na Równi Krupowej,
5) Zakładanie nowych worków do koszy po każdorazowym ich opróżnieniu,
6) Sprzątanie innych worków zawierających odpadów luzem oraz podrzutów z miejsc publicznie dostępnych, w szczególności z terenów ulic, placów itp.
7) Nie wjeżdżanie samochodami obsługującymi wywóz odpadów z koszy ulicznych na chodniki,
8) Nie wjeżdżanie samochodami obsługującymi wywóz odpadów z koszy ulicznych na alejki, których szerokość jest mniejsza od rozstawu kół tych samochodów – dotyczy to w szczególności Równi Krupowej i Parku Miejskiego,
9) Informowanie Urzędu Miasta Zakopane o wzmożonych podrzutach odpadów wraz z podaniem lokalizacji podrzutów,
10) Wykonywanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych i zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania usług objętych zamówieniem,
11) Prace związane z demontażem/dodaniem koszy ulicznych, zmianą lokalizacji, po zleceniu przez Gminę Miasto Zakopane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1714400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1714400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1714400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490023843
7.3.3) Ulica: Szymony 17a
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1714400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach zlokalizowanych w pawilonach A, B, C w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Zakopanem za pośrednictwem stacjonarnych automatów biletowych
- Sukcesywne dostawy owoców warzyw i soków
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) - powstającymi na terenie SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
- "Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2025 roku - STREFA III"
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.