Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00105885/01 - Wynik z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045306 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy leków dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o.Iksekizumab – zamówienie czwarte 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REUMATOLOGII, REHABILITACJI I ZAPOBIEGANIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA W USTRONIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338545493
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy leków dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o.Iksekizumab – zamówienie czwarte 2021 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17b42563-aca7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający dopuszcza komunikację przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą: 1) miniPortalu(https://miniportal.uzp.gov.pl) i platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) dla składania ofert, ich zmiany lub wycofania oraz oświadczeniawłasnego Wykonawcy 2) poczty elektronicznej (adres Zamawiającego: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl) dla składania pytań, wniosków, pozostałychoświadczeń, informacji i dokumentów, 3) platformy ezamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) https://epuap.gov.pl/wps/portal/CentrumReumatologii/SkrytkaESP https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzieleniez amówienia, wtym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Stronami, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie o świadczeniuusług drogą elektroniczną.Dokumenty sporządzone w formie elektronicznej muszą być zgodne z zapisami Rozporządzenia w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.Dokumenty w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach doc. docx.r tf. xls. xlsx. odt. pdf. itp. Oferta oraz oświadczenie własne Wykonawcy,pełnomocnictwo lub inne dokumenty składane jako oświadczenia lub poświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lubw postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, z tym, że pełnomocnictwomoże zostać również złożone jako jego notarialnie poświadczona kopia.W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formaciepoddającym dane kompresji,opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty podpisem jak wyżej oznacza podpisanie wszystkichdokumentów znajdujących się w tym pliku.W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje podmiotowymi lub przedmiotowym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został wypełniony poprzez zamieszczenie w dokumentach zamówienia załącznika nr 4 do SWZ - Klauzula informacyjna
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZPTP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego leku o substancji czynnej Iksekizumab, roztwór do wstrzykiwań; 80 mg/ml; w opakowaniu 2 wstrzykiwacze półautomatyczne napełnione 1 ml; w ilości 140 wstrzykiwaczy
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wskazanego w SWZ kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub pozwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa oświadczenie wg załącznika nr 2 do SWZ - wzór oświadczenia Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie wg załącznika nr 2 do SWZ- wzór oświadczenia Wykonawcy.Zamawiający może żądać od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona przedstawienia kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadania wskazanych uprawnień.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy PZP. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewiduje się możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy:1) zmiana cen jednostkowych na korzyść Zamawiającego – zmiana nie wymaga sporządzania aneksu do umowy, 2) zmiana stawki podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym ze zmiany zapisów ustawowych, przy czym ceny jednostkowe netto oraz ogólna wartość brutto umowy pozostaną niezmienione. Zmiana nie wymaga sporządzania aneksu do umowy i obowiązuje z dniem zmiany przepisów.3) zmiana sposobu konfekcjonowania produktów - z odpowiednim przeliczeniem ilości i ceny, stosownie do ilości i cen zawartych w ofercie Wykonawcy. Zmiana nie wymaga sporządzania aneksu do umowy, jeśli jest zmianą jednorazową i Wykonawca uzyskał e-mailową akceptację Zamawiającego. W przypadku zmiany stałej, wymaga ona akceptacji Zamawiającego i może nastąpić po sporządzeniu pisemnego aneksu do umowy na wniosek Wykonawcy.4) zmiana produktu w przypadku wprowadzenia na rynek produktów równoważnych do zawartych w umowie ale o takich samych lepszych parametrach, z zachowaniem cen jednostkowych. Zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego i może nastąpić po sporządzeniu pisemnego aneksu do umowy na wniosek Wykonawcy.5) zmiana w przypadku wystąpienia innych okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie prowadzenia postępowania, której wprowadzenie jest niezbędne do prawidłowej realizacji umowy a nie spowoduje ona zmian charakteru zawartej umowy – zmiana wymaga sporządzenia pisemnego aneksu i następuje na wniosek jednej ze stron.6) zmiana ceny jednostkowej netto leku wiążąca się ze zmianą cen urzędowych ukazujących się w obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu leków, środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, w którym kwota refundacji jest niższa w stosunku do ceny leku określonej niniejszą umową. Zmiana następuje w formie pisemnego aneksu do umowy i obowiązuje od dnia wejścia w życie obwieszczenia.7) obniżenie ceny jednostkowej netto leku wiążące się ze zmianą zapisów instrumentu podziału ryzyka zawartego pomiędzy Ministrem Zdrowia a producentem leku. Zmiana następuje w formie pisemnego aneksu do umowy. W przypadku zmian instrumentu podziału ryzyka, Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej informacji o wysokości zmian, na jej podstawie zostaje sporządzony odpowiedni aneks, który obowiązuje od dnia wprowadzenia odpowiednich zapisów w instrumencie ryzyka. Cena jednostkowa netto zostanie obniżona o wartość o jaką obniżona została cena urzędowa leku w stosunku do ceny poprzedniej.8) zmiana formy podawania leków w przypadku jeśli w trakcie trwania umowy refundacją w ramach programów lekowych zostanie objęta inna forma podania leków objętych umową. Zmiana następuje w formie aneksu do umowy, sporządzonemu na wniosek Zamawiającego. Cena leku przeliczna zostanie według jego dawki, proporcjonalnie do dawki leku objętego umową7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal/CentrumReumatologii/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Dostawy artykułów mleczarskich na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji.
- Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Dostawy mięsa i wędlin, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa membran oraz urządzenia do nanozłamań dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa leku
- Dostawy żywienia dojelitowego i pozajelitowego - uzupełnienie
- Dostawa leków różnych
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.