Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00290325/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00298660/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska, 32
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-716
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amuz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://akademia_muzyczna_w_lodzi.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c2e48f6-501e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054719/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290325/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 586585,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Żubardzkiej 2A - Sala Koncertowa.2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu: ul. Żubardzka 2A, Łódź - Sala koncertowa
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy: 364 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: IV
d) Grupa taryfowa: C21
e) Moc umowna: 250 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 300813,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Żubardzkiej 2A - Dom Studencki.2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu: ul. Żubardzka 2A, Łódź - Dom studencki
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy: 50 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: IV
d) Grupa taryfowa: C21
e) Moc umowna: 39 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 29268,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy al. 1 Maja 4 - Regionalny Ośrodek Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej.2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu: ul. 1-go Maja 4, Łódź - Regionalny Ośrodek Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy:
- przyłącze nr 1 Licznik Elektryczny Nr 50437024: 150 000 kWh
- przyłącze nr 2 Licznik Elektryczny Nr 4142267: 62 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: IV
d) Grupa taryfowa: C21
e) Moc umowna:
- przyłącze nr 1 Licznik Elektryczny Nr 50437024: 150 kW
- przyłącze nr 2 Licznik Elektryczny Nr 4142267: 137 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Zamawiający informuje, iż w zakresie lokalizacji określonej w przyłącza nr 2 Licznik Elektryczny Nr 4142267 - posiada instalację fotowoltaiczną o następujących parametrach:
- Łączna moc zainstalowanych jednostek wytwórczych – 23,7kW.
- Prognozowana roczna produkcja z zainstalowanej instalacji – 24 500kWh.
- W związku z posiadaniem przez zamawiającego statusu Prosumenta Wykonawca będzie prowadził rozliczenia na zasadach określonych w art. 4 ustawy z dnia 20.02.2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. 2021 poz. 610, z późn. zm.) (dalej: „ustawa OZE”).
- Wykonawca będzie dokonywał rozliczenia ilości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci Operatora Sytemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja S.A. (dalej: „OSD”) wobec ilości energii elektrycznej pobranej z tej sieci w celu jej zużycia na potrzeby własne przez Prosumenta.
6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 141463,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Gdańskiej 32 - Pałac Karola Poznańskiego.2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu:ul. Gdańska 32, Łódź - Pałac Karola Poznańskiego
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy:
- przyłącze nr 1 Licznik Elektryczny Nr 4142267: 230 000 kWh
- przyłącze nr 2 Licznik Elektryczny Nr 93567977: 15 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: IV
d) Grupa taryfowa: C21
e) Moc umowna:
- przyłącze nr 1 Licznik Elektryczny Nr 4142267: 90 kW
- przyłącze nr 2 Licznik Elektryczny Nr 93567977: 15 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 110975,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla budynków Akademii Muzycznej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 79.2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
a) Adres obiektu: ul. Kilińskiego 79, Łódź
b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy - Licznik Elektryczny Nr 11033422: 2 000 kWh
c) Grupa przyłączeniowa: V
d) Grupa taryfowa: C11
e) Moc umowna: 30 kW
3. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE) i realizowane będzie na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy.
4. Wykonawca będzie dostarczał energię i świadczył usługę dystrybucji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w UPE oraz aktach wykonawczych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 z późn. zm) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019r. poz. 503 z późn.zm.).
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594748,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594748,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594748,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594748,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82932,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82932,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82932,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-595
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82932,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 9.12.2021 r. na godzinę 11:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie została złożona żadna oferta na część III.
W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385350,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385350,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385350,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385350,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4879,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4879,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4879,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4879,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Siemkowice oraz podległych obiektów i infrastruktury"
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Miasta i Gminy Kaczory
- Gmina Papowo Biskupie. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.