Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00532409/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
- 2024/BZP 00068778/01 - Wynik z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby stołówki w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220255570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kociewska 3
1.5.2.) Miejscowość: Morzeszczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-132
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs-morzeszczyn@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spmorzeszczyn.edupage.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e603d30-9357-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby stołówki w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e603d30-9357-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00530154/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby stołówki w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP/1/12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255930,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Mięso, wędliny, drób. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa różnych artykułów spożywczych wraz z transportem do siedziby Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie przy ul. Kociewska 3, 83-132 Morzeszczyn środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z części został określony w załącznikach 7.1-7.7.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 –Nabiał. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa różnych artykułów spożywczych wraz z transportem do siedziby Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie przy ul. Kociewska 3, 83-132 Morzeszczyn środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z części został określony w załącznikach 7.1-7.7.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15510000-6 - Mleko i śmietana
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15540000-5 - Produkty serowarskie
4.5.5.) Wartość części: 67261,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Pieczywo. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa różnych artykułów spożywczych wraz z transportem do siedziby Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie przy ul. Kociewska 3, 83-132 Morzeszczyn środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z części został określony w załącznikach 7.1-7.7.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 14220,3 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Mrożonki i ryby mrożone. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa różnych artykułów spożywczych wraz z transportem do siedziby Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie przy ul. Kociewska 3, 83-132 Morzeszczyn środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z części został określony w załącznikach 7.1-7.7.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 38101,3 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Jaja. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa różnych artykułów spożywczych wraz z transportem do siedziby Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie przy ul. Kociewska 3, 83-132 Morzeszczyn środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z części został określony w załącznikach 7.1-7.7.4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142000-8 - Produkty zwierzęce
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 3360,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Warzywa, owoce i kiszonki. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa różnych artykułów spożywczych wraz z transportem do siedziby Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie przy ul. Kociewska 3, 83-132 Morzeszczyn środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z części został określony w załącznikach 7.1-7.7.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15310000-4 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 54349,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Artykuły ogólnospożywcze. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa różnych artykułów spożywczych wraz z transportem do siedziby Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Morzeszczynie przy ul. Kociewska 3, 83-132 Morzeszczyn środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej z części został określony w załącznikach 7.1-7.7.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 78638,6 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67261,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67261,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67261,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871720763
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67261,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14220,3 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14220,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14220,3 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA-CIASTKARNIA U KAROLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932606927
7.3.4) Miejscowość: Gniew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14220,3 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38101,3 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38101,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38101,3 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iglotex Dystrybucja Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.4) Miejscowość: Skórcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA-CIASTKARNIA U KAROLA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA-CIASTKARNIA U KAROLA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38101,3 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3360,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3360,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3360,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871720763
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3360,0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54349,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54349,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54349,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871720763
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54349,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78638,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78638,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78638,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871720763
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78638,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawy artykułów spożywczych gr. II, art. mącznych i cukru do Zakładu Karnego we Wronkach
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.