Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023177/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045376 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Narodowego Spisu Powszechnego 2021 na terenie województwa pomorskiego na potrzeby Urzędu Statystycznego w Gdańsku w podziale na II części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Danusi 4
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-434
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 7683241
1.5.8.) Numer faksu: 587683170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.maksymiuk@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gdansk_stat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Narodowego Spisu Powszechnego 2021 na terenie województwa pomorskiego na potrzeby Urzędu Statystycznego w Gdańsku w podziale na II części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43064fa4-8d4c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012261/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Działania promujące NSP 2021 na terenie województwa pomorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023177/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GDK-WA.2720.1.2021.KP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179674,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89430,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Emisja 20 sekundowych spotów reklamowych w co najmniej 12 rozgłośniach radiowych obejmujących swoim zasięgiem województwo pomorskie i poszczególne jego powiaty. Emisja spotów powinna odbywać się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2021 r.2) W co najmniej 4 rozgłośniach radiowych obejmujących swoim zasięgiem całe województwo pomorskie (z wyłączeniem Radia Gdańsk), a także w rozgłośniach radiowych o największej słuchalności i słyszalności obejmujących kilka większych powiatów województwa pomorskiego powinno być emitowanych po co najmniej 270 spotów min. 3 razy dziennie we wskazanym w pkt. 1 okresie. W 2 rozgłośniach radiowych obejmujących swoim zasięgiem Trójmiasto i częściowo powiaty ościenne - po co najmniej 135 spotów min. 3 razy dziennie co drugi dzień we wskazanym w pkt. 1 okresie, tak aby emisja spotów w tych rozgłośniach w poszczególnych dniach nie pokrywała się. W pozostałych rozgłośniach radiowych powinno być emitowanych po co najmniej 120 spotów min. 3 razy dziennie co drugi dzień we wskazanym w pkt. 1 okresie tak, aby emisja spotów w tych rozgłośniach w poszczególnych dniach nie pokrywała się.4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie przez Wykonawcę kampanii reklamowej promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 na profilu Facebook Zamawiającego. Promocja z wykorzystaniem banerów drukowanych. Wydruk, wynajem, montaż i demontaż 50 banerów o wymiarach 1,5 x 3 m (49 szt.) i 1,05 x 7,3 m (1 szt.) według 2 projektów graficznych;3. Promocja w gablotach reklamowych na przystankach Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Wynajem powierzchni reklamowej w gablotach reklamowych w co najmniej 5 lokalizacjach. Reklama na wyświetlaczach ekranowych w pojazdach Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. 1) Wykonawca powinien zapewnić emisję spotu promującego Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 na monitorach umieszczonych w pojazdach PKM poruszających się według aktualnych obiegów oraz aktualnego rozkładu jazdy. Wykonawca zamieści spoty w co najmniej 6 pojazdach PKM.4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 89430,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że kwota którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia wynosiła 111 371,00 zł brutto. Wartość oferty najkorzystniejszej, spełniającej warunki zamówienia i nie podlegającej odrzuceniu wynosi 139 844,67 zł brutto i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139844,67
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257161,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123854,51
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228042,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123854,51
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRATEGIA 360 sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5832127819
7.3.3) Ulica: Nad jarem 47
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-438
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123854,51
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
- Realizacja działań reklamowych
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: Rozbudowa DW 768 Kazimierza Wielka - gr. Województwa etap I na odc. od km 54+900 do km 61+341
- Usługa przeprowadzenia płatnych działań informacyjnych w systemie Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram) i You Tube
- Kampania informacyjno-edukacyjna "Gmina Kęty dba o klimat"
- Społeczna kampania reklamowa na temat uczenia się przez całe życie
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.