Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045454 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951217536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Peowiaków 1
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb960ab-96b6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/TP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem szacowana ilość prania w okresie 24 miesięcy: 258.000 kg.Ilość asortymentu przekazanego do prania uwarunkowana jest ilością hospitalizowanych pacjentów, w związku z czym przekazane Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027855/01 z dnia 2021-04-06. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi do prania ilości mogą ulec zmianie. W przypadku gdy ilość asortymentu przekazanego do prania będzie mniejsza od ilości szacunkowej Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.2. Zakres usług pralniczych:2.1 Dezynfekcji (warunki dezynfekcji dla prątków gruźlicy – Tbc, HIV, HBV, HCV) prania, prasowania i naprawiania (szycia, przyszywania guzików i troczków, wymiany uszkodzonych suwaków) następujących rzeczy - bielizny pościelowej, kocy, podkładów, pokrowców na materace, obrusów, zasłon, pidżam, szlafroków, ręczników, fartuchów, garsonek, kołder, poduszek, odzieży ochronnej i roboczej oraz nakładek do mopów i ścierek do sprzątania oraz prania i dezynfekcji materacy.2.2 Czysta bielizna winna być zapakowana w zależności od przyjętego postępowania np. zaspawana w folię plus worek zewnętrzny bakterioszczelny wielokrotnego użytku lub w inny sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami na całej drodze od Wykonawcy do Zamawiającego. Spodnie, fartuch, bluzy lekarskie itp. powinny być dostarczane na wieszakach. Poszczególne asortymenty powinny być segregowane i pakowane oddzielnie.2.3 Transport prania do i z siedziby Zamawiającego środkami transportu będącego w posiadaniu Przyjmującego zamówienie i spełniającymi wymagania sanitarno - epidemiologiczne oraz wniesienie i odebranie bielizny z miejsca wskazanego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w godzinach 7.00-7.15.2.4 Wykonawca ponosi koszt zakupu środków czystości i preparatów dezynfekujących potrzebnych do wykonania usługi a proces prania prowadzony będzie z zastosowaniem środków piorących posiadających dopuszczające do stosowania atesty i opinie PZH, zapewniające skuteczne działanie dezynfekcyjne, bakteriobójcze (włącznie z prątkami gruźlicy), grzybobójcze i wirusobójcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 974233,8
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 974233,8
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 974233,8
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Handlowy Wodex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652020926
7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "WODEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "WODEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 974233,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-102021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego w związku z budową pobocza twardego .
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Budowa sieci wodociągowej w m. Płoskie oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wólka Panieńska
- Usługi serwisowania kontenera sanitarnego będącego własnością zamawiającego, wraz z dostarczeniem, rozładunkiem, ustawieniem oraz podłączeniem zbiornika na wodę w zakresie 2 (dwóch) części.
- Dostawa defibrylatorów
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli
- Pranie i dzierżawa bielizny szpitalnej jednostek SPZZOZ w Pruszkowie
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Usługa prania mebli tapicerowanych i wykładzin podłogowych
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- Usługa prania, dezynfekcji, naprawy oraz najem bielizny i odzieży szpitalnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.