Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008722/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00008722/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008722/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010138/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00010945/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045480 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie wystawy stałej: "Czas to pieniądz: historia cywilizacji i ekonomii na przykładzie Rudy Śląskiej" w Muzeum Miejskim w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 2449094
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wystawy stałej: "Czas to pieniądz: historia cywilizacji i ekonomii na przykładzie Rudy Śląskiej" w Muzeum Miejskim w Rudzie Śląskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89d4e31e-616a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003560/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Budowa nowej ekspozycji stałej w pomieszczeniach Muzeum Miejskiego w Rudzie Śląskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008722/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.111.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wystawy stałej: „Czas to pieniądz: historia cywilizacji i ekonomii na przykładzie Rudy Śląskiej” w Muzeum Miejskim w Rudzie Śląskiej na podstawie aktualizacji projektu zawierającego scenariusz i opis projektowanych elementówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki 4a – 4e (Projekt koncepcji wystawy: opis wraz z rysunkami, wykazem urządzeń, zestawieniem multimediów i zakresem rzeczowym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
72212783-1 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania zawartością
92100000-2 - Usługi kinematograficzne oraz wideo
92312000-1 - Usługi artystyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997753
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997753
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997753
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOPTON Sp. z o.o. spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr NIP: 641-25-41-375
7.3.3) Ulica: Marciniaka 2
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOPTON SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOPTON SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997753,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Tartan Niebieskie Dachy - wymiana nawierzchni boiska do koszykówki
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ul. Energetyków 9.
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK UKSW W WARSZAWIE
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń gospodarczych na potrzeby pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Zakup, dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia dla Szkoły Podstawowej im. Józefa Chełmońskiego w Błędowie w ramach projektu pn.: "Horyzonty"
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby nowego budynku Domu Pomocy Społecznej ORRSz w Dobiegniewie
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach przy ulicy Jana Pawła II nr 23
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.