Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00512854/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
- 2022/BZP 00523155/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny zakup paliwa i wodnego roztworu mocznika AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mcus.logintrade.net/zapytania_email,113051,06ea7c0c036ec003edd11cf6d38b88c1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup paliwa i wodnego roztworu mocznika AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d58d4890-81d0-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-23/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122054,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa i wodnego roztworu mocznika AdBlue w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 09100000-0– paliwa, 63712600-9 – usługi tankowania pojazdów, 09132100-4 – benzyna bezołowiowa, 09134100-8 – olej napędowy, 24957000-7 – dodatki chemiczne, 30163100-0 – karty na zakup paliwa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Warunki realizacji zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zakup paliwa oraz roztworu mocznika AdBlue realizowany będzie przy użyciu 22 kart paliwowych.
6. Zamawiający wymaga, by na terenie miasta Wrocławia znajdowały się minimum 4 całodobowe stacje paliw.
7. Zamawiający wymaga, aby najbliższa stacja paliw była stacją całodobową i znajdowała się
w promieniu 10 km od danego Domu Pomocy Społecznej, tzn. od:
1) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3;
2) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25;
3) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68;
4) Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8.
8. Paliwa winny spełniać wymagania jakościowe (parametry) określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680 ze zm.).
9. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95) do agregatów prądotwórczych oraz sprzętu ogrodniczego (karta na okaziciela) będzie realizowany w ten sposób, że kierowca po napełnieniu pojemników przeznaczonych do przewozu paliwa, każdorazowo na terenie kraju na stacji paliw otrzyma dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
1) oznaczenie stacji paliw;
2) datę i godzinę wydania paliwa;
3) rodzaj i ilość wydanego paliwa;
4) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej;
5) kwotę do zapłaty;
6) dane osoby dokonującej zakupu.
10. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95), dla pojazdów będzie realizowany w ten sposób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzyma dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
1) oznaczenie stacji paliw;
2) datę i godzinę wydania paliwa;
3) rodzaj i ilość wydanego paliwa,
4) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej;
5) stan licznika kilometrów;
6) kwotę do zapłaty;
7) dane kierowcy pojazdu.
11. Zakup wodnego roztworu mocznika AdBlue będzie realizowany w ten sposób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane:
1) oznaczenie stacji paliw;
2) datę i godzinę dokonania zakupu;
3) rodzaj i ilość zakupionego asortymentu;
4) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej;
5) kwotę do zapłaty;
6) dane kierowcy pojazdu.
12. Sposób posługiwania się kartą paliwową będzie określać wewnętrzny regulamin Wykonawcy.
13. Termin wydania Zamawiającemu kart paliwowych nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnych wniosków o wydanie kart. Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże oferowaną liczbę dni kalendarzowych na wydanie Zamawiającemu kart paliwowych, zgodnie z zapisami Rozdziału XVIII niniejszej SWZ.
14. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
15. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
16. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego postępowania i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia lub też potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa
w art. 92 ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712600-9 - Usługi tankowania pojazdów
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
24957000-7 - Dodatki chemiczne
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136469,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136469,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136469,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473
7.3.3) Ulica: KIESZEK 52
7.3.4) Miejscowość: PIONKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135104,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji w Mieroszowie, pl. Niepodległości 2
- Obniżenie krawężników przy przejściach dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Benedyktyńskiej, Górnickiego, Ładnej i Miłej we Wrocławiu
- 16.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- SZP/242-037/2025_ Sukcesywna dostawa helu w stanie ciekłym w ramach potrzeb Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA: 1-17.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Tory rowerowe oraz sad osiedlowy na Pawłowicach".
- Dostawa wzorców do wykonywania badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Zakup i dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Szudziałowo
- Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95 dla potrzeb Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.
- Bezgotówkowy zakup paliw ( teren RP) dla pojazdów i maszyn roboczych Uzdrowiska Ciechocinek S.A. - CPV
- Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie w okresie 36 miesięcy.
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.