eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModernizacja rozdzielni głównej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 ab w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja rozdzielni głównej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 ab w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045541

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00032041

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja rozdzielni głównej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 ab w Po-znaniu.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z:
a) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 rok Prawo budowlane, normami techniczno – budowlanymi, Polskimi Normami obowiązującymi w tym zakresie, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną,
b) Schematami, stanowiącymi załączniki nr 1 - 6 do umowy,
c) Ofertą,
d) Umową,
e) Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 10 do umowy,
f) najwyższą starannością, zapewniając najwyższą jakość wykonywanych robót.
3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia każdego uszkodzenia zgłoszonego przez
Zamawiającego w ciągu maksymalnie 96 godzin, od chwili zgłoszenia awarii.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądu serwisowego, sprawdzenia połączeń, wykonania pomiarów elektrycznych oraz sprawdzenia
za pomocą kamery termowizyjnej.
6) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do 8 SWZ, w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 10 do Umowy.

Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja rozdzielni głównej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 ab w Po-znaniu.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z:
a) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 rok Prawo budowlane, normami techniczno – budowlanymi, Polskimi Normami obowiązującymi w tym zakresie, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną,
b) Schematami, stanowiącymi załączniki nr 1 - 6 do umowy,
c) Ofertą,
d) Umową,
e) Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 10 do umowy,
f) Przedmiarem, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ,
g) najwyższą starannością, zapewniając najwyższą jakość wykonywanych robót.
3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia każdego uszkodzenia zgłoszonego przez
Zamawiającego w ciągu maksymalnie 96 godzin, od chwili zgłoszenia awarii.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądu serwisowego, sprawdzenia połączeń, wykonania pomiarów elektrycznych oraz sprawdzenia
za pomocą kamery termowizyjnej.
6) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do 8 SWZ, w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 10 do Umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-02-03 09:00

Po zmianie:
2023-02-08 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-02-03 09:10

Po zmianie:
2023-02-08 09:10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.