Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051364/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
- 2022/BZP 00080893/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
- 2021/BZP 00108327/01 - Wynik z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045579 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługi w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługi w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503daf14-acc0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeglądy techniczne urządzeń medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wckik3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zawiera rozdział X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): CentrumKrwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ informuje Pana/nią, że administratorem Pana/nidanychosobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Wojskowe Centrum KrwiodawstwaiKrwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Koszykowej 78. Adreskorespondencyjny:Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, 00-671 Warszawa, ul.Koszykowa 78.2.Pana/ni dane osobowe przetwarzane będą w celu ubiegania się o udzieleniezamówienia publicznegow postępowaniu przetargowym organizowanym przez Wojskowe CentrumKrwiodawstwa iKrwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie.3. Administrator danych powołałInspektora ochronydanych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez: adreskorespondencyjny: 00-671Warszawa, ul. Koszykowa 78, numer telefonu: 261 846 185, adres e-mail:edu@wckik.pl. 4. Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybieprzetargunieograniczonego;5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy , przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7. Obowiązek podania przez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 8. W odniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;9. posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanychosobowych *;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 1 RODO**; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;10. nieprzysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo doprzenoszenia danychosobowych;• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/U/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mirasol Terumo - 2 przeglądy
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Reveos - 2 przeglądy
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga, aby wykonawcyprowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrówzawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejscezamieszkania.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresieszczególnych wymagań. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga abyWykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. d)zdolności technicznej lub zawodowej: posiada uprawnienia i zabezpieczenie serwisowe dowykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego będącego przedmiotemzamówienia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykazujące brak podstaw do wykluczenia określonego w Załączniku nr 2 do SWZ;2)oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonego w Załączniku nr 3do SWZ;3) informację o powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego określoną w załącznikunr 4 do SWZ.1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którymmowa wart.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezzamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy,b) b)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,c)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów,d) art. 108 ust.1 pkt 3 ustawy,e) art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubieganiasię o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, f) art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy,dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu za-kłóceniekonkurencji,g) art. 108 ust.1 pkt 6 ustawy,h) art. 109 ust.1 pkt 4 ustaw.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia izabezpieczenie serwisowe do wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego będącegoprzedmiotem zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotemzamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.