eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecBie¿±ce utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej w 2024 roku



Og³oszenie z dnia 2024-01-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bie¿±ce utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bie¿±ce utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c80c0192-b513-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00045669

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042969/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Remonty dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,153893,3c7e0dab9168b62642c4c8126e406746.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w Rozdziale 11 SWZ, komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy
z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, tj.: poczt± elektroniczn± na adres e-mail
barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl lub przez platformê przetargow±: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 22 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 22 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje nastêpuj±ce rodzaje robót:
1) Zadanie 1 – Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych
2) Zadanie 2 – Wykonanie nak³adki bitumicznej
3) Zadanie 3 – Wymiana / uzupe³nienie / przestawienie elementów drogi
4) Zadanie 4 – Roboty drogowe zwi±zane z regulacj± urz±dzeñ w zwi±zku z realizacj± zadañ 1 i 2
5) Zadanie 5 – Inne roboty drogowe nie objête powy¿szym wykazem (np. remont elementów kanalizacji deszczowej) przy uwzglêdnieniu ¶rednich cen robocizny, materia³ów, sprzêtu wg Sekocenbud za kwarta³ poprzedzaj±cy kwarta³, w którym roboty zosta³y wykonane
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±:
• za³±cznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
• za³±cznik nr 1a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przewidywane ilo¶ci robót okre¶lone s± w formularzu cenowym za³±czonym do SWZ.
Uwaga!
Opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowi± podstawê wyceny oferty. Szczegó³y dotycz±ce sposobu obliczenia ceny zawarto w rozdziale 14 SWZ.
3. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 12 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u obioru czê¶ciowego. Oferowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert – szczegó³y w rozdziale 15.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamówienie polegaæ bêdzie na powtórzeniu robót objêtych zamówieniem podstawowym. Wielko¶æ zamówienia udzielonego z wolnej rêki nie przekroczy 30% warto¶ci zamówienia podstawowego.
Realizacja zamówienia udzielonego w trybie z wolnej rêki bêdzie rozliczana na tych samych zasadach, co realizacja zamówienia podstawowego. Wycena zamówienia oparta bêdzie o wska¼niki cenotwórcze zadania podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
1 Do¶wiadczenie wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na bie¿±cym utrzymywaniu dróg o nawierzchni bitumicznej (np. remont nawierzchni bitumicznej) o warto¶ci co najmniej 300.000 z³otych brutto.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, warunek dotycz±cy do¶wiadczenia musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê) lub jeden podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci wykazania wiêkszej ilo¶ci robót o ³±cznej warto¶ci 300.000 z³otych – wymagane do¶wiadczenie musi byæ zdobyte w ramach jednej umowy.
2 Potencja³ techniczny:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cym sprzêtem niezbêdnym do realizacji zamówienia:
a) samochodem ciê¿arowym samowy³adowczym z przykryciem brezentowym lub termosem – min. 1 sztuka,
b) przecinark± z diamentowymi tarczami tn±cymi do przycinania krawêdzi uszkodzonych warstw prostopadle do powierzchni nawierzchni – min. 1 sztuka,
c) szczotk± mechaniczn± – min. 1 sztuka,
d) innym urz±dzeniem czyszcz±cym – min. 1 sztuka,
e) skrapiark± – min. 1 sztuka,
f) frezark± umo¿liwiaj±c± frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mo¿e byæ sterowana mechanicznie – min. 1 sztuka,
g) uk³adark± g±sienicow± ze sterowaniem równo¶ci uk³adanej warstwy – min. 1 sztuka,
h) walcem samojezdnym stalowym g³adkim – min. 1 sztuka,
i) zagêszczark± o wadze min. 120 kg - min.1 sztuka,
j) recyklerem mobilnym – min. 1 sztuka,
k) zalewark± spoin, spêkañ – min. 1 sztuka.
Wszystkie pojazdy powinny byæ zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadaæ aktualne badania techniczne.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ gdy:
1) wyst±pi± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 Prawa zamówieñ publicznych,
2) wyst±pi± przes³anki, o których mowa w § 12 projektu umowy za³±czonego do SWZ (waloryzacja wynagrodzenia),
3) je¿eli zmiana umowy dotyczyæ bêdzie mo¿liwo¶ci powierzenia wykonania czê¶ci robót podwykonawcy, których zakres nie zosta³ wskazany w ofercie przez Wykonawcê jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców,
4) zmiana terminu realizacji – w przypadkach wskazanych w § 2 projektu umowy, a tak¿e w przypadku:
a) zaistnienia uwarunkowañ organizacyjno-technicznych, w szczególno¶ci maj±cych miejsce w modernizowanych i remontowanych drogach, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez u¿ytkownika, b±d¼ realizacji prac przez wiêcej ni¿ jednego wykonawcê na wspólnym placu budowy, a tak¿e w przypadkach przerwania robót objêtych przedmiotem zamówienia na czas realizacji robót dodatkowych,
b) wyst±pienia innych przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
6) zmiana terminu wykonania prac spowoduje bezpo¶rednio wzrost lub obni¿enie kosztów wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy,
7) je¿eli zmiana umowy spowodowana bêdzie si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
Szczegó³owy opis mo¿liwych zmian zawiera projekt umowy za³±czony do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-06 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-06 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.