eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaZbijanie sopli i zrzucanie śniegu z dachów budynków stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w sezonie zimowym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zbijanie sopli i zrzucanie śniegu z dachów budynków stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 033 47 57 725

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8371a10b-35a7-45e0-82d6-42d4880622d0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zbijanie sopli i zrzucanie śniegu z dachów budynków stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6449df06-61cf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000778/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Świadczenie usług w zakresie usuwania sopli i śniegu z dachów na nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323817/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-NJ/217/2021/LE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146877,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zbijania sopli oraz zrzucania śniegu z dachów budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej w sezonie 2021/2022. Nieruchomości zlokalizowane są w granicach administracyjnych miasta Bielsko – Biała. Usługa będzie świadczona na terenie miasta Bielsko – Biała.

2. Przewidywana ilość powierzchni wynosi:
a) Przewidywana ilość sopli do zbijania wynosi – 2.421,56 mb (w roku 2021 – 1.210,78 mb
i w roku 2022 - 1.210,78 mb)
b) Przewidywana ilość powierzchni dachów do odśnieżania wynosi – 9.080,85 m2 (w roku 2021 – 3.026,95 m2 i w roku 2022 – 6.053,90 m2)
Zgodnie z lokalizacjami i ilościami określonymi w Zestawieniu powierzchni dachów do odśnieżania oraz zbijania sopli 2021/2022 – załącznik nr 3 do Specyfikacji.
10. Zakres usług w szczególności obejmuje:

1) Usuwanie sopli, lodu oraz nawisów śnieżnych z dachów i rynien w sposób umożliwiający nieprzerwaną i bezpieczną komunikację na terenach objętych zamówieniem w poniższym zakresie:
a) usuwanie oblodzeń, sopli, usuwanie nadmiaru śniegu z dachów odbywać się będzie niezwłocznie wg bieżących potrzeb, w tym soboty, niedziele i święta (jeżeli zachodzi konieczność nawet kilkakrotnie w ciągu doby), wykonawca winien założyć okresowe występowanie warunków ciągłych wymagających kilkukrotnego zbijania sopli i nawisów w ciągu doby, przy czym przewidziane w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia ilości powierzchni do odśnieżania są ilościami szacunkowymi, które mogą zostać niezrealizowane w całości w trakcie trwania umowy, w razie braku potrzeb.
b) w przypadku zrzucania sopli i śniegu z dachów prace każdego dnia winny być wykonane najpóźniej do godziny 8:00, w przypadku powstania sopli lub nawisów śniegu lub lodu należy niezwłocznie i skutecznie zabezpieczyć położony poniżej chodnik przed dostępem osób postronnych do czasu usunięcia zagrożenia.
c) z usługą zbicia sopli automatycznie wiązać się będzie zrzucanie śniegu z dachu i odkucie lodu (w tym z rynien) w pasie szerokości 1 m na skraju dachu (tj. 10 % całego dachu) bądź od pierwszych drabinek przeciwśniegowych oraz zgarnięciu nadmiaru śniegu wystającego bezpośrednio nad drabinkami przeciwśniegowymi w części dachu, na której wystąpiły sople, oblodzenia i nawisy, przy czym czas realizacji tej części usługi może być wydłużony do końca dnia, w którym nastąpiło zbicie sopli.
d) zbijanie sopli i lodu z rynien odbywać się będzie w pierwszej kolejności nad: wejściami do budynków i wyjściami na podwórka, chodnikami biegnącymi wzdłuż budynków
i innymi obiektami stanowiącymi ciągi komunikacji dla pieszych, drogami i dojazdami na podwórze, miejscami postojowymi dla samochodów, itp.
e) zrzucanie śniegu z dachów w ramach ustalonego wynagrodzenia następować będzie przy pokrywie puchu minimum 0,30 m, natomiast w przypadku zlodowacenia śniegu przy pokrywie 0,20 m mierzonej prostopadle do osi ziemi.
f) odśnieżanie pokrycia dachowego powinno nastąpić z zachowaniem szczególnej staranności i ostrożności oraz z uwagi na ograniczenia w poruszaniu się po dachach przy użyciu minimalnej niezbędnej do prawidłowego wykonania usługi ilości osób.
g) zalegający na dachach śnieg nie może być zgarnięty na pryzmy, nie może także być gromadzony w sąsiedztwie wentylatorów, naświetli dachowych i innych urządzeń zamontowanych na dachach, do których dostęp mógł by zostać utrudniony.
h) usuwanie śniegu z połaci dachowych winno odbywać się w taki sposób aby usuwanie śniegu nie tarasowały wejścia do budynków. Bezwzględnie zabrania się wrzucania śniegu na niższe dachy, zadaszenia wejść do budynków oraz składowania śniegu na głównych ciągach komunikacyjnych, tj. chodnikach, drogach dojazdowych, placach utwardzonych (podjazdach i parkingach) oraz schodach. Śnieg należy w trakcie odśnieżania dachów wywozić w przewidzianym do tego celu transportem samochodowym. Wykonawca winien zabezpieczyć teren poniżej miejsca prac.
i) Zamawiający nie gwarantuje, że poniżej odśnieżanych dachów nie będą zaparkowane samochody oraz dostępu do wejść na dach przez budynek. W takiej sytuacji Wykonawca winien zastosować technikę prac pozwalająca na wykonanie odśnieżania w takich warunkach, w szczególności Wykonawca winien posiadać, w tym celu odpowiednie środki techniczne (np. zwyżkę).
j) Zamawiający przewiduje zlecenie Wykonawcy, w razie konieczności, odśnieżenie całości lub części dachu na którymś z budynków. Odśnieżanie całego lub części dachu odbywać się będzie w miarę potrzeb na odrębne zlecenie Zamawiającego i będzie płatne oddzielnie wg stawek ofertowych za 1 m2 przewidzianych dla utrzymania powierzchni dachów, Wykonawca powinien przystąpić do realizacji prac nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia.
k) Wykonawca usługi zobowiązany jest do usuwania i wywożenia nadmiaru śniegu
z dachów budynków w ramach usługi. W celu zagwarantowania skutecznego wykonania usługi, Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dostateczną ilość pracowników oraz środki transportowe i techniczne umożliwiające odśnieżanie i wywóz nadmiaru śniegu
z terenu objętego niniejszym zamówieniem. Dla realizacji ww. usługi Wykonawca winien posiadać własne środki transportu lub posiadać skutecznie zawarte umowy na wywóz nadmiaru śniegu. Usunięty śnieg może zostać wywożony poza obszar wyłącznie do miejsc wyznaczonych przez służby lub jednostki miejskie, odpowiedzialne za wyznaczanie miejsc składowania śniegu.
2) Sprawowanie ciągłego dozoru w imieniu Zamawiającego polegającego na obserwacji budynków pod kątem występowania sopli, oblodzeń rynien, oraz nawisów śnieżnych
i lodowych, celem niezwłocznej likwidacji, oraz występowania oblodzenia na terenach zewnętrznych przeznaczonych do odśnieżania w ramach sprawowania dozoru Wykonawca zobowiązany jest przesłać do godziny 9:00 każdego dnia informację (pisemnie lub pocztą elektroniczną)o występowaniu przedmiotowych sopli oraz oblodzeń i ich usunięciu, które wystąpiły rano jak i po południu dnia wcześniejszego, niezależnie od ich usuwania.
W przypadku dni wolnych i świąt stosowaną informację należy zgłosić do godziny 9:00 pierwszego dnia roboczego po okresie wolnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104670,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104670,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104670,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycinka Drzew Ireneusz Ferdynus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 937-240-33-77

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 98

7.3.4) Miejscowość: Wilkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-365

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104670,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.