eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokEOP.332.6.24 Us³ugi telekomunikacyjne



Og³oszenie z dnia 2024-01-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
EOP.332.6.24 Us³ugi telekomunikacyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EOP.332.6.24 Us³ugi telekomunikacyjne

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97a83fab-b524-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00045728

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 Us³ugi telekomunikacyjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97a83fab-b524-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-97a83fab-b524-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-97a83fab-b524-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0 Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-97a83fab-b524-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO")informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska89, 15-874 Bia³ystok;2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.6.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postêpowania w Czê¶ci 1 jest ¶wiadczenie:
1. Powszechnych Us³ug Telekomunikacyjnych PSTN i ISDN dzier¿awy sta³ych ³±czy obs³uga centrali HiPath 3800 V 5.0 poprzez ISDN BRA 30+D, polegaj±cych na zapewnieniu sta³ego dostêpu do publicznej sieci telefonicznej wraz z zainstalowaniem zakoñczeñ sieci NT dla us³ug ISDN.
2. ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych musi zapewniaæ obs³ugê po³±czeñ telefonicznych i faksowych
a) dla ruchu przychodz±cego:
- wszystkich rodzajów po³±czeñ telefonicznych w zakresie numeracji,
b) dla ruchu wychodz±cego:
- po³±czeñ w ruchu lokalnym i strefowym,
- po³±czeñ w ruchu miêdzystrefowym,
- po³±czeñ w ruchu miêdzynarodowym (ca³y ¶wiat)
- po³±czeñ do sieci telefonii komórkowej,
- po³±czeñ na numery specjalne i us³ugowe innych operatorów.
3. ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych musi byæ zrealizowane oddzielnie dla ka¿dej lokalizacji w postaci:
- cyfrowych ³±czy ISDN BRA przy wykorzystaniu stacjonarnych zakoñczeñ sieci dostarczanych przez Wykonawcê w ilo¶ci i rodzaju dostêpów wyszczególnionych w tabeli „Wykaz lokalizacji linii telefonicznych posiadanych przez zamawiaj±cego”,
- analogowych ³±czy PSTN (POTS) wyszczególnionych w tabeli „Wykaz lokalizacji linii telefonicznych posiadanych przez zamawiaj±cego”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64200000-8 - Us³ugi telekomunikacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72318000-7 - Us³ugi przesy³u danych

72400000-4 - Us³ugi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
W Czê¶ci 1:

1) CENA OFERTOWA – 60 pkt
liczona wg wzoru:

Cof = (Cmin / Cof bad x 100 % )X 0,60

gdzie:
Cofbad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin– najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.

2) Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii – 40 pkt,
Punkty za kryterium „Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii” zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii
a) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii do 4 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 40 pkt.
b) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 5 do 8 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 30 pkt.
c) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 9 do 12 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 20 pkt.
d) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 13 do 16 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 10 pkt.
e) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 17 do 24 godzin – zamawiaj±cy przyzna 0 pkt
Wykonawca podaje czas usuniêcia awarii w pe³nych godzinach. Maksymalny czas usuniêcia awarii wynosi 24 godzin.

2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
W przypadku braku podania przez Wykonawcê w ofercie warto¶ci dotycz±cej ocenianego kryterium „Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii” lub “Gwarancji na urz±dzenia” Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres gwarancji lub maksymalny czas usuniêcia awarii i przyzna 0 punktów.
3. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
5. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postêpowania w Czê¶ci 2 jest us³uga telefonii komórkowej i transmisja danych.
Zamawiaj±cy wymaga:
dla obecnie aktywnych 120 (docelowo maksymalnie 126) kart wskazanych przez Zamawiaj±cego, których wykaz w postaci numerów telefonicznych zostanie przygotowany, jako za³±cznik do umowy), obowi±zywa³y abonamenty miesiêczne, który w ca³o¶ci bêd± rozliczane na rozmowy krajowe, po³±czenia w roamingu, SMS-y, MMS-y oraz dostêp do Internetu do wysoko¶ci tego abonamentu. Po jego przekroczeniu koszt us³ug naliczany bêdzie zgodnie z Ofert±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64200000-8 - Us³ugi telekomunikacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Us³ugi przesy³u danych

72400000-4 - Us³ugi internetowe

64212000-5 - Us³ugi telefonii komórkowej

32250000-0 - Telefony komórkowe

31712112-8 - Karty SIM

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) CENA OFERTOWA – 60 pkt
liczona wg wzoru:

Cof = (Cmin / Cof bad x 100 % )X 0,60

gdzie:
Cofbad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin– najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.

2) Okres gwarancji na urz±dzenia – 40 pkt,

Punkty za kryterium „Okres gwarancji na urz±dzenia” zostan± przyznane w nastêpuj±cy
sposób:
a) Za zaoferowanie 43 m-cy i wiêcej gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 40 pkt.
b) Za zaoferowanie do od 37 m-cy do 42 m-cy gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 30 pkt.
c) Za zaoferowanie od 31 m-cy do 36 m-cy gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 20 pkt.
d) Za zaoferowanie od 25 m-cy do 30 m-cy gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 10 pkt.
e) Za zaoferowanie 24 m-cy gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce. Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
W przypadku braku podania przez Wykonawcê w ofercie warto¶ci dotycz±cej ocenianego kryterium „Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii” lub “Gwarancji na urz±dzenia” Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres gwarancji lub maksymalny czas usuniêcia awarii i przyzna 0 punktów.
3. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
5. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na urz±dzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
tj. posiadaj± aktualne za¶wiadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiêbiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa UKE w trybie art. 11 lub art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2024.34 t.j. z pó¼n. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
a. Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 3a, 3b do SWZ]
b. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 4 do SWZ]
c. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
d. W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
2. Zamawiaj±cy nie udostêpnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie e-Zamówienia. W zwi±zku z powy¿szym, nale¿y zignorowaæ pojawiaj±cy siê przy sk³adaniu oferty komunikat: „Postêpowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postêpowania. Plik nazwa_pliku.pdf nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”.
3. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami. Dopuszcza siê w ofercie z³o¿enie za³±czników opracowanych przez Wykonawcê, pod warunkiem, ¿e bêd± one zgodne co do tre¶ci z formularzami opracowanymi przez Zamawiaj±cego.
4. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem ofert ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
5. Dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy; w sprawie dokumentów, sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. art. 455 ust. 1 pkt. 1 ust. Pzp:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
b) wysoko¶ci minimalnego wyn. za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ust. z dnia 10.10.2002r. o min. wyna. za pracê,
c) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zmian zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018r. o PPK, je¿eli zmiany okre¶lone w pkt. a), b), c), d) bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wyk.
2. Zmiana Umowy w zakresie zmiany wyn. z przyczyn okre¶lonych w ust. 1 pkt a), b), c), d) obejmowaæ bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci za prace, których w dniu zmiany odpowiednio: stawki podatku Vat, wysoko¶ci min. wyn. za pracê, sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne i wp³at do PPK, jeszcze nie wykonano.
3. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 1 na zmianê wyn., o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy nale¿y do Wyk. pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zam.
4. Zgodnie z art. 439 Pzp wyn. nale¿ne Wyko. okre¶lone w §2 ust. 1 w czê¶ci: 1, 2* mo¿e ulec zmianie (podwy¿szenie lub obni¿enie) w przypadku zmiany ceny kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia przy zachowaniu poni¿szych zasad:
a) jako podstawê maks. warto¶ci zmiany wyn., o którym mowa w §2 ust. 1 w czê¶ci: 1, 2* przyjmuje siê zmianê wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w pierwszym pó³roczu og³aszany komunikatem na podstawie art. 20 ust. 3 ust. z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych przez Prezesa GUS [dalej: CPI],
b) maksymalna warto¶æ zmiany wyn. o którym mowa w §2 ust. 1 w czê¶ci: 1, 2,* nastêpowaæ bêdzie pod warunkiem osi±gniêcia przez Wska¼nik CPI poziomu wiêkszego ni¿ 1,12 lub poziomu ni¿szego ni¿ 1,0;
c) przewiduje siê, ¿e pierwsza waloryzacja mo¿e nast±piæ po up³ywie 6 – miesiêcy od dnia zawarcia Umowy i bêdzie dotyczy³a us³ug, które bêd± zrealizowane po tym terminie; maks. warto¶æ zmiany wyn., o którym mowa w §2 ust. 1 w czê¶ci: 1, 2* zostanie obliczona jako iloczyn nale¿nego wyn. i zmiany Wska¼nika CPI. Do obliczenia zmiany wyn. zostanie przyjêty Wska¼nik CPI otrzymany w wyniku podzielenia wska¼nika opublikowanego przez 100;
d) maksymalna warto¶æ zmiany wyn., jak± dopuszcza Zam. w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzenia zmian wysoko¶ci wyn., nie mo¿e przekroczyæ 5% warto¶ci wyn., o którym mowa w §2 ust. 1 w czê¶ci: 1, 2*.
e) je¿eli Umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wyn. jest dzieñ otwarcia ofert;
f) przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów, okre¶lon± Wska¼nikiem, o którym mowa w pkt a) rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wyn. Wyk. zawartego w ofercie;
g) postanowieñ umownych w zakresie zmiany wyn. nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu wynosz±cego 5% wyn. o którym mowa w §2 ust. 1 w czê¶ci: 1, 2*;
h) wniosek Wyk. lub Zam. o wprowadzenie zmian okre¶lonych w § 7 wymaga uzasadnienia, w tym wykazania stosownymi dokumentami zaistnienia podstaw do zmiany Umowy. Zam. lub Wyk. mo¿e ¿±daæ dodatkowych wyja¶nieñ;
i) zmiana umowy w zakresie, o którym mowa wy¿ej wymaga zawarcia Aneksu.
j) w przypadku braku porozumienia co do zmiany wysoko¶ci wyn. lub braku akceptacji dla proponowanej zmiany, ka¿da ze Stron mo¿e wypowiedzieæ umowê za 2-miesiêcznym okresem wypowiedzenia, liczonym od miesi±ca nastêpuj±cego po tym, w którym z³o¿ono o¶wiadczenie o wypowiedzeniu umowy. W okresie wypowiedzenia obowi±zywaæ bêdzie dotychczasowe wyn.
Szczegó³owe opisy znajduj± siê w §7 Za³±cznika nr 5 do SWZ – Istotne postanowienia umowy- czê¶æ 1, 2.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma E-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-25 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.