Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033018/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00037960/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-22
- 2021/BZP 00039443/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
- 2022/BZP 00117705/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
- 2021/BZP 00092036/01 - Wynik z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045738 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW RON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bukowska 34
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 261574802
1.4.8.) Numer faksu: 261577204
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045738
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00033018/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe w postaci ww. próbek oferowanych produktów, Wykonawca złoży w nieprzekraczalnym terminie składania ofert tj. 07 maja 2021 r. godz. 09:00 do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz.1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Próbki odpowiadające danej ofercie i prawidłowo opisane należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, w siedzibie Zamawiającego, tj.: 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 28, parter – kancelaria WOG-u czynna od pn.-czw. w godz. 7:00 -15:30, w pt. od 7:00-13:00 - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07 maja 2021 r. do godz. 09:00
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe w postaci ww. próbek oferowanych produktów, Wykonawca złoży w nieprzekraczalnym terminie składania ofert tj. 12 maja 2021 r. godz. 09:00 do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz.1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Próbki odpowiadające danej ofercie i prawidłowo opisane należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, w siedzibie Zamawiającego, tj.: 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 28, parter – kancelaria WOG-u czynna od pn.-czw. w godz. 7:00 -15:30, w pt. od 7:00-13:00 - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 maja 2021 r. do godz. 09:00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania nr 1 w wysokości: 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000.UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.2. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, zgodnie z art. 98 ustawy.3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 98 ust 6 pkt. 1, 2 oraz 3 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania nr 1 w wysokości: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000.UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.2. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, zgodnie z art. 98 ustawy.3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 98 ust 6 pkt. 1, 2 oraz 3 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-05-07 09:00
Po zmianie:
2021-05-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-05-07 09:30
Po zmianie:
2021-05-12 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-06-05
Po zmianie:
2021-06-10
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont sanitariatu oraz szatni bloku sportowego
- Wymiana nawierzchni ul. Pruszkowskiej i ul. Gniewka w Poznaniu
- Remont przepustu na drodze powiatowej nr 2466P w miejscowości Sowiniec w km 5+485.
- Remont sali gimnastycznej
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- REMONT IZOLACJI PIONOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH W BUDYNKU NR 164/6035
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.