Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017372/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00017372/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00024693/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045782 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz robót remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn
1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.raszyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz robót remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ee5373-8562-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001246/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Zadanie 1- Wykonanie maechanicznej i hydrokinetycznej konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej, Zadanie 2 - Wykonanie remontów sieci kanalizacji deszczowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017372/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2021.DC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 134063,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94705,16 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie mechanicznej i hydrokinetycznej konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej i separatorów wraz z wykonaniem inspekcji TV / monitoringu wizyjnego wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej na terenie gminy Raszyn, będącej własnością Gminy Raszyn4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 94705,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie remontów kanalizacji deszczowej oraz przepustów pod drogami stanowiącej własność Gminy Raszyn, zlokalizowanej w pasie drogowym4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 39358,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78915,6
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118610
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78915,6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spectare Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222845166
7.3.3) Ulica: Ul. Obrońców Tobruku 25/144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78915,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 Prawo zamówień publicznych. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113870,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125162,34
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI RASZYN
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w ramach Programu MALUCH+2022-2029- zadanie realizowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
- Adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Łaziennej we Wschowie.
- Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy Radymno.
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu - etap I
- Budowa Ośrodka Rehabilitacji dzikich zwierząt wraz z niezbędną infrastrukturą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.