eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poręba"Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Poręba w 2025r." Pakiet nr 3 Popioły z palenisk domowych.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu
Gminy Poręba w 2025r.”
Pakiet nr 3
Popioły z palenisk domowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241576957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Franciszka Pędzicha 12

1.5.2.) Miejscowość: Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mpwikporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mpwikporeba.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7fa7175-838f-4610-93fd-d164f5cc7e2d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu
Gminy Poręba w 2025r.”
Pakiet nr 3
Popioły z palenisk domowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7fa7175-838f-4610-93fd-d164f5cc7e2d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1. Zamawiający zaprasza do negocjacji, których przedmiotem będzie udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 1320) - zwanej dalej Pzp.
2. Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie przesłanki jego udzielenia tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144612 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Poręba w 2025r.
Pakiet nr 3:
Kod odpadu ex 20 01 99 - Popioły z palenisk domowych
Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy[Mg] 260,
Maks. ilość odpadów w okresie trwania umowy [Mg] 312,
Po stronie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ - Załącznik nr 1 do zaproszenia.

Uwaga!
Załącznik nr 1 do zaproszenia (OPZ) zawiera opis przedmiotu zamówienia na pakiety nr 1-11. Jednakże przedmiotem niniejszego zamówienia jest tylko pakiet nr 3 zawarty w OPZ (pozostałe pakiety były przedmiotem wcześniej przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).

2. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy: zagospodarowanie odpadów komunalnych. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia.

3. W przypadku gdy ilość odpadów będzie większa niż określono w OPZ Zamawiający może skorzystać z prawa opcji i może zwiększyć zakres przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości wyliczonej poniżej, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać lecz nie musi w zależności od potrzeb.
Zakres opcji obejmuje 20 % wolumenu minimalnej ilości odpadów.

4. W przypadku konieczności zmniejszenia szacunkowej ilości odpadów w toku realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 50%.
Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-345-06-04

7.3.3) Ulica: ul. Grenadierów 21,

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-216

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podstawowa wartość zamówenia: 120 510 zł netto.
Maksymalna wartość zamówienia wraz z prawem opcji: 144 612 zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.