Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SERWIS SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA DROGACH W GMINIE ZIĘBICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Ziębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748163851
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SERWIS SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA DROGACH W GMINIE ZIĘBICE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-312888d9-7e86-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018585/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Naprawa i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego nie stanowiącego własności Gminy Ziębice- część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035764/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą Pzp. do przygotowania i prowadzenia przez zamawiających publicznych postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne stosuje się przepisy działu II ustawy Pzp z wyjątkami.
Jak wynika z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14;
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b.
Dalsza część uzasadnienia w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 317701,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173126,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa w zakresie wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia dróg, ulic, chodników, parków, na obszarze administrowanym przez Gminę Ziębice w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. Ilość punktów świetlnych - 2001 szt.
2. Zakres robót związanych z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia obejmuje :
1) dokonywanie oględzin i oceny stanu technicznego urządzeń:
a) stanu widocznych części przewodów, ich połączeń, oraz słupów oświetleniowych i osprzętu (opraw oświetleniowych, źródeł oświetlenia, zamknięć wnęk w słupach, powierzchni lakierniczej słupów, czystości kloszy opraw i itp.);
b) stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych;
c) układów zapłonowych opraw, opisów obwodów w szafkach i tablicach sterowniczych;
d) stanu opisów ostrzegawczych, informacyjnych i oznakowania latarń;
e) prawidłowości działania elementów zasilających i urządzeń sterowniczych;
f) stanu izolacji i sprawdzenie skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej, oraz usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych podczas oględzin;
2) wymianę uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów;
3) wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych;
4) regulację położenia opraw i odbłyśników oraz zwisów przewodów oświetlenia drogowego;
5) naprawę tablic rozdzielczych, szaf oświetleniowych (wymianę zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia (zegary , bezpieczniki, wyłączniki, styczniki itp.);
6) likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych;
7) wymianę, remont linii kablowych i napowietrznych oraz lokalizacja ich uszkodzeń;
8) przycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe oraz pochłaniające strumień świetlny, jak również powodujące zbliżenie do przewodów linii napowietrznych;
9) kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia;
10) utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach,
w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca;
11) Zamawiający może zlecić ustawienie zegarów wg wskazanego czasu załączania/wyłączania poszczególnych obwodów oświetlenia;
12) wykonywanie pomiarów:
a) skuteczności ochrony przeciwporażeniowej;
b) rezystancji izolacji;
c) innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną
w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego.
13) usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonych pomiarów;
14) prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego;
15) sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów oświetleniowych;
16) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych
i szafek oraz numeracji słupów oświetleniowych;
17) usuwanie pojedynczych usterek i awarii, grupowo raz na dwa tygodnie;
18) usuwane na bieżąco od chwili powiadomienia lub w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym. usterek polegających na uszkodzeniu całych obwodów oświetleniowych;
19) powiadamianie każdorazowo na piśmie Zamawiającego o fakcie i terminie usunięcia awarii na poszczególnych obiektach – wskazując miejsce prac, ich zakres oraz termin realizacji.
3. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4. Wykaz oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ziębice stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216908,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216908,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216908,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216908,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-31 do 2022-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Eksploatacja urządzeń iluminacyjnych, oświetleniowych i instalacji zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku - II postępowanie
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.