Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu
Gminy Poręba w 2025r.” Pakiet nr 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241576957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Franciszka Pędzicha 12
1.5.2.) Miejscowość: Poręba
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mpwikporeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mpwikporeba.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenuGminy Poręba w 2025r.” Pakiet nr 9
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-752f670f-a70c-4743-a277-4b7852298ab5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Zamawiający zaprasza do negocjacji, których przedmiotem będzie udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 1320) - zwanej dalej Pzp.
2. Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie przesłanki jego udzielenia tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14090 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Poręba w 2025r.
1) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy[Mg] * - 150,
Maks. ilość odpadów w okresie trwania umowy [Mg] - 180.
2) Zmieszane odpady z betonu; gruzu ceglanego; odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż 17 01 06
Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy[Mg] * - 30,
Maks. ilość odpadów w okresie trwania umowy [Mg] - 36.
3) Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy[Mg] * - 15,
Maks. ilość odpadów w okresie trwania umowy [Mg] - 18.
Po stronie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ - Załącznik nr 1 do zaproszenia.
Uwaga!
Załącznik nr 1 do zaproszenia (OPZ) zawiera opis przedmiotu zamówienia na pakiety nr 1-11. Jednakże przedmiotem niniejszego zamówienia jest tylko pakiet nr 9 zawarty w OPZ (pozostałe pakiety były przedmiotem wcześniej przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy: zagospodarowanie odpadów komunalnych. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia.
3. W przypadku gdy ilość odpadów będzie większa niż określono w OPZ Zamawiający może skorzystać z prawa opcji i może zwiększyć zakres przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości wyliczonej poniżej, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać lecz nie musi w zależności od potrzeb.
Zakres opcji obejmuje 20 % wolumenu minimalnej ilości odpadów.
4. W przypadku konieczności zmniejszenia szacunkowej ilości odpadów w toku realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 50%.
Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOMET Szczepan Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491943871
7.3.3) Ulica: ul. Modrzewiowa 1
7.3.4) Miejscowość: Poręba
7.3.5) Kod pocztowy: 42-480
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Maksymalna wartość zamówienia z prawem opcji: 14 090 zł netto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Świadczenie usługi odbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 04, 18 01 06*
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.