Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00598466/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00607117/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych na potrzeby PZPW w Rzeszowie, zamówienie z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych na potrzeby PZPW w Rzeszowie, zamówienie z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1876f85a-3a25-4ad5-b231-4b89377f8ce8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3211/17/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117071,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Zakup, dostawa oraz montaż nowych materacy i narożników dla SSM w Czudcu Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 15050,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zakup, dostawa i montaż nowych mebli biurowych dla PBW Krosno, Filia w Sanoku, ul. Lipińskiego 63.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 102021,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56149,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930694183
7.3.4) Miejscowość: Breń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329214,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "UNIGARANT" Wiesław Domański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6840004405
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIESŁAW DOMAŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "UNIGARANT"
jakie przetargi wygrała firma
WIESŁAW DOMAŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "UNIGARANT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa materiałów biurowych dla PZDW oraz jednostek terenowych RDW w 2025r. - 2 zadania.
- Dostawa środków czystości
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków Politechniki Rzeszowskiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli oraz fotela biurowego
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Regionalnej w Rzeszowie
- Dostawa analizatora pola (fantom wodny)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i medycznych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli oraz fotela biurowego
- "Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami"
- Modernizacja pomieszczeń szpitala w Chodzieży w ramach projektu "Rozwój WCPiT im. E i J Zeylandów jako Specjalistycznego Ośrodka Leczenia Onkologicznego SOLO II" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż mebli w lokalu nr 0 należącym do Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w lokalizacji ul. Stawki 3a w Warszawie
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.