Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293012/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00307664/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA I WYPOSAŻENIE NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA W ŻAGANIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zagan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA I WYPOSAŻENIE NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA W ŻAGANIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53b395e-51c4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293012/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8805014,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie polegające na rozbiórce istniejącego budynku i budowie nowego, przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami , budynku 10- oddziałowego przedszkola w Żaganiu przy ulicy Żarskiej 16 na działce nr 1561/1 obręb 0001 Żagań wraz z jego wyposażeniem i zagospodarowaniem ternu wokół niego, zgodnie z projektem budowlanym. W ramach zadania do wykonania będzie miedzy innymi:
- rozbiórka istniejącego budynku przedszkola z pozostawieniem części kondygnacji podziemnej,
- budowa jednokondygnacyjnego budynku przedszkola wraz ze stolarką okienną i drzwiową, posadzkami, okładzinami i tynkami wewnętrznymi, robotami malarskimi i elewacją,
- wyposażenie nowego budynku przedszkola w meble, sprzęt i urządzenia,
- wycinka drzew i likwidacja istniejących utwardzeń, a także nasadzenia kompensacyjne,
- budowa dwóch placów zabaw wraz z montażem małej architektury,
- przebudowa i budowa nowego zjazdu, budowa drogi wewnętrznej, a także chodnika
i miejsc postojowych,
- budowa sieci wewnętrznych, tj. instalacje elektryczne, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, przyłącze wody zimnej, instalacja zimnej wody użytkowej, instalacja wody hydrantowej, instalacja ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, instalacja wentylacji, przebudowa węzła cieplnego, instalacja centralnego ogrzewania i c.t., układ chłodzenia,
- budowa instalacji fotowoltaicznej,
- budowa instalacji teleinformatycznej z centralą telefoniczną, instalacji systemu monitoringu CCTV,
- przebudowa urządzeń elektroenergetycznych,
- uzyskanie niezbędnych prawomocnych decyzji i pozwoleń umożliwiających oddanie obiektu
do użytku.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany składający się z projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego, a także projektu zjazdu, projektu przebudowy zjazdu oraz projektu przebudowy urządzeń elektroenergetycznych ENEA OPERATOR wraz z wszelkimi projektami wykonawczymi do projektów. Prace budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentacją, a także wszelkimi warunkami i opiniami gestorów sieci, które stanowią załącznik do SWZ.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego w wysokości 4 000 000 zł. Zgodnie z par.15 uchwały nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego inwestycje finansowane lub dofinansowane ze środków są oznaczone logo z nazwą Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych , którego wzór oraz zasady umieszczania określa załącznik nr 6 do uchwały
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45341000-9 - Wznoszenie płotów
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12345500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13885841,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12345500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH ROBERT ŁUKASIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091528109
7.3.4) Miejscowość: Zieleń 86 Trzemeszo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Łukasik Zakład Usług Budowlanych
jakie przetargi wygrała firma
Robert Łukasik Zakład Usług Budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12345500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1056 w km 5+001 do 10+304 - Etap I (odcinek od Suchej Dolnej do Niegosławic w km 8+653 do km 10+304)
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.