eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoUsługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005311437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mielczarskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 48598105452

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fa@mops.slawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.slawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26489bb7-84cc-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031534/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.mops.slawno.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( ePUAP )
https://www.gov.pl/web/gov/warunki- korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
6) składane przez wykonawców zapytania do specyfikacji powinny być opatrzone zapisem: Zapytanie
do specyfikacji warunków zamówienia dotyczące zadania pod nazwą:
Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00031890/01 z dnia 2022-01-24
2022-01-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Pomocy Społecznej w Sławnie
7) zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia udzielane Wykonawcom przez inne osoby i instytucje
nieuprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami, niż wymienione w niniejszej
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie, ul. Mielczarskiego 1, 76-100 Sławno 2. Kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@slawno.pl; telefon: 59
810 00 66 lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w punkcie 1.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie: tryb
podstawowy- wariant I (bez negocjacji) w oparciu o art. 275-296 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1129 z poźn. zm.) zwanej dalej "ustawą pzp". 4.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 ustawy Pzp. 5. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy. 6. Obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp. 7 . W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje
Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
cd w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków
jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie w średniej
ilości dziennej 100 przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt (4x
drugie danie, w tym: 2 x w tygodniu danie mięsne, 2 x w tygodniu danie półmięsne lub
bezmięsne, 1 x w tygodniu zupa z wkładką mięsną plus chleb. Przez święta rozumie się dni
ustawowo wolne od pracy. Planuje się szacunkową wielkość zamówienia w ilości szacunkowej
20 000 szt. posiłków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie
zamówienia, tj.:
Wykonawca musi wykazać, że będzie posiadał, po wyborze jego oferty, a przed terminem
zawarcia umowy, opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż
180.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu
o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 3)
3. posiadający zdolności techniczne lub zawodowe zapewniającej prawidłowe wykonanie
zamówienia, tj.: Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę
polegającą na żywieniu zbiorowym tj. przygotowaniu wraz z wydaniem posiłków obiadowych w
szczególności dla uczniów szkół, pacjentów szpitala, podopiecznych domów pomocy społecznej
itp. odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o
wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (kryterium obligatoryjne, konieczne do spełnienia
warunku udziału w postępowaniu). Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych lub
wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do dokumentu należy załączyć dowody
potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W
przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie
zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów
poświadczających, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W razie
konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa wyżej, budzą wątpliwości
Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, ze zamówienie nie
zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się
bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane,
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00031890/01 z dnia 2022-01-24
2022-01-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o
zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 4)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu
przystosowanym i dopuszczonym przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego do
przewozu żywności (posiłków) (Załącznik nr 5)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pomieszczeniami dopuszczonymi przez właściwego
państwowego inspektora sanitarnego do przygotowywania posiłków obiadowych od surowca do
gotowego wyrobu oraz dystrybucji gotowych posiłków w ramach cateringu. W przypadku
udostępnienia miejsca w którym przygotowywane będą posiłki podmiot udostępniający musi
posiadać zezwolenie (decyzje lub zaświadczenie) właściwego inspektora sanitarnego
zezwalającą na produkcję posiłków obiadowych od surowca do gotowego wyrobu, podawanych
w naczyniach wielokrotnego użytku oraz dystrybucję posiłków w systemie cateringowym.
Pomieszczenie wskazane w zdaniach poprzednich musi znajdować się w odległości nie
większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający do oceny będzie brał odległość
rozumianą jako długość w metrach lub kilometrach trasy (drogi) jaką będą dostarczane posiłki,
wskazaną w druku oferty (Załącznik nr 1). Pomiarów należy dokonywać za pomocą narzędzia
internetowego Google Maps.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa w postępowaniu na
wezwanie zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108,
109 ustawy pzp:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b
oraz pkt 3 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub,
jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż
podano powyżej.
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: znajdujący się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej
prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.:
Wykonawca musi wykazać, że będzie posiadał, po wyborze jego oferty, a przed terminem zawarcia
umowy, opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 180.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o
zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 3)
3. posiadający zdolności techniczne lub zawodowe zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia,
tj.: Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na
żywieniu zbiorowym tj. przygotowaniu wraz z wydaniem posiłków obiadowych w szczególności dla
uczniów szkół, pacjentów szpitala, podopiecznych domów pomocy społecznej itp. odpowiadającą
swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż
100.000,00 zł brutto (kryterium obligatoryjne, konieczne do spełnienia warunku udziału w
postępowaniu). Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca
wykonania. Do dokumentu należy załączyć dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz
którego usługi wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku
przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa
wyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika,
ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić
się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o
przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę
spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 4)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym i
dopuszczonym przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego do przewozu żywności
(posiłków) (Załącznik nr 5)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pomieszczeniami dopuszczonymi przez właściwego
państwowego inspektora sanitarnego do przygotowywania posiłków obiadowych od surowca do
gotowego wyrobu oraz dystrybucji gotowych posiłków w ramach cateringu. W przypadku udostępnienia
miejsca w którym przygotowywane będą posiłki podmiot udostępniający musi posiadać zezwolenie
(decyzje lub zaświadczenie) właściwego inspektora sanitarnego zezwalającą na produkcję posiłków
obiadowych od surowca do gotowego wyrobu, podawanych w naczyniach wielokrotnego użytku oraz
dystrybucję posiłków w systemie cateringowym. Pomieszczenie wskazane w zdaniach poprzednich
musi znajdować się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający do
oceny będzie brał odległość rozumianą jako długość w metrach lub kilometrach trasy (drogi) jaką będą
dostarczane posiłki, wskazaną w druku oferty (Załącznik nr 1). Pomiarów należy dokonywać za
pomocą narzędzia internetowego Google Maps.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki dot. zmiany umowy opisane są w Załączniku nr 9 do SWZ- Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.