Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299748/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Koneck
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koneck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włodzimierza Lubańskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Koneck
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-702
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542722302
1.5.8.) Numer faksu: 542722302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoneck@koneck.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koneck.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Koneck2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f818bbc5-55fd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299748/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Koneck.
2. ZAKRES PLANOWANYCH PRAC
2.1. Dane ogólne
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców na terenie gminy Koneck w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji umowy przepisami. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne.
2.2. Dane szczegółowe
Charakterystyka gminy:
1) wielkość gminy – 68 km2
2) liczba osób zamieszkałych teren gminy Koneck (wg złożonych deklaracji) – 2548
3) ilość odpadów zebranych przez Wykonawcę w ramach udzielonego zamówienia publicznego w poprzednich latach na terenie gminy:
a) za rok 2020:
20 03 01 – niesegregowane odpady komunalne – 457,84 Mg
15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe – 57,59 Mg
15 01 07 – opakowania ze szkła – 39,15 Mg
20 01 99 – inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 19,82 Mg
15 01 01 – opakowania z papieru i tektury – 1,88 Mg
20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji – 0,86 Mg
20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji – 38,66 Mg
20 01 36 – zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 0,30 Mg
20 03 07 – odpady wielkogabarytowe – 1,60 Mg
b) za rok 2021 (od 01 stycznia do 30 września 2021 r.)
20 03 01 – niesegregowane odpady komunalne – 99,09 Mg
15 01 07 – opakowania ze szkła – 52,31 Mg
15 01 01 – opakowania z papieru i tektury – 11,75 Mg
20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji – 72,97 Mg
15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe -52,32 Mg
20 03 07 – odpady wielkogabarytowe – 22,22 Mg
20 01 99 – inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 103,06
Ilość wytwarzanych na terenie gminy Koneck odpadów, na terenach nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców gminy nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniających ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne dla Wykonawcy.
4) Liczba miejscowości – 22
5) Liczba nieruchomości na terenie Gminy Koneck, z których będą odbierane odpady komunalne – 819 (stan na dzień 15 października 2021 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620710,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620710,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620710,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "EKOSKŁAD" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911379528
7.3.3) Ulica: Polna 87
7.3.4) Miejscowość: Służewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-710
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ "EKOSKŁAD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ "EKOSKŁAD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620710,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu ustabilizowanych osadów ściekowych (19 08 05), zawartości osadnika (19 08 02) oraz skratek (19 08 01) z oczyszczalni ścieków w Żórawinie.
- Świadczenie usług w zakresie zbierania, transportu i przetwarzania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz odpadów komunalnych dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala w systemie bemarowym z pełną obsługą pacjenta przez okres 3 miesięcy.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych wytworzonych w RCKiK w Rzeszowie oraz w terenowych oddziałach .
- Utrzymanie czystości obiektu Centrum Przesiadkowego przy ul. Męczenników Oświęcimskich 20A w Żorach.
- Odbiór, segregacja i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03, kod odpadu 17 09 04
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.