eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek"Zakup oleju opałowego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek - Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup oleju opałowego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek – Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. A. Mielęckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000252925

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna, 1

1.5.2.) Miejscowość: Koźminek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627637023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkozminek@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spkozminek.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup oleju opałowego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek – Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38482aa3-7481-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00470970/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Zakup oleju opałowego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek – Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475932/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR ZPiFS.271.2.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200503,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zakup i dostawę oleju opałowego lekkiego (oleju napędowego grzewczego – do celów opałowych, na potrzeby jednostki podległej Gminy Koźminek Szkole Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w terminie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. na potrzeby jednostek podległych Gminy Koźminek – Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku.
2) Umowa zawarta zostanie pomiędzy Gminą Koźminek, a Wykonawcą według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 6 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
3) Miejsca realizacji dostaw oraz planowane zużycie oleju opałowego w Szkole Podstawowej im. A. Mielęckiego, ul. Szkolna 1, 62-840 Koźminek.
4) W okresie realizacji umowy Zamawiający przewiduje zakupienie do 37 000 litrów oleju opałowego lekkiego. Zakup nie pełnej ilości paliwa nie rodzi roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Przewidywana ilość paliwa została obliczona na podstawie średniorocznych zużyć oleju w latach poprzednich.
5) Ostateczna ilość oleju wynikać będzie z zapotrzebowania kotłowni w czasie jej eksploatacji.
6) Dostawa oleju opałowego realizowana będzie na podstawie zamówienia telefonicznego lub e-maila przez dyrektora jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek u Wykonawcy, nie później niż w ciągu 72 godzin od daty złożenia zamówienia w godzinach od 7.00 do 15.00.
7) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 5
b) projektowane postanowienia umowy - stanowiący załącznik nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234103,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236652,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234103,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. TRANS-OLL Jarosław Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680010583

7.3.3) Ulica: Felicjanów 11A

7.3.4) Miejscowość: Władysławów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234103,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.