Ogłoszenie z dnia 2025-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00614775/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00627315/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie z podziałem na trzy części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Kształcenia i Wychowania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192925281
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 18
1.5.2.) Miejscowość: Swarożyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-115
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 536 93 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spswarozyn@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkwswarozyn.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5b087ba-d6c8-4906-8eda-9852406442a51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie z podziałem na trzy części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5b087ba-d6c8-4906-8eda-9852406442a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057607/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie z podziałem na trzy części zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.ZKiW.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91721,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIANazwa części nr 4: „Sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, drobiu i podrobów dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie – część nr 4”
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1.1. do SWZ tj. projekt umowy oraz wykazie asortymentu załącznik nr 2.1. do SWZ (tzw. Formularz cenowy) będącego przedmiotem zamówienia w części nr 4, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 45519,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIANazwa zamówienia: „Sukcesywna dostawa pieczywa dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie – część nr 5”
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1.2. do SWZ tj. projekt umowy oraz wykazie asortymentu załącznik nr 2.2 do SWZ (tzw. Formularz cenowy) będącego przedmiotem zamówienia w części nr 5, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 17812,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIANazwa zamówienia: „Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie – część nr 6”
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1.3. do SWZ tj. projekt umowy oraz wykazie asortymentu załącznik nr 2.3. do SWZ (tzw. Formularz cenowy) będącego przedmiotem zamówienia w części nr 6, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 28389,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44344,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44796,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44344,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. RARYTAS Hurt-Detal Tomasz Surma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921219055
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 4e
7.3.4) Miejscowość: Smętowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "RARYTAS" Hurt-Detal Tomasz Surma
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "RARYTAS" Hurt-Detal Tomasz Surma
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44344,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20523,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26290,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20523,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia – Ciastkarnia „U KAROLA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932606927
7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 6A
7.3.4) Miejscowość: Gniew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-140
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA-CIASTKARNIA U KAROLA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA-CIASTKARNIA U KAROLA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20523,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24898,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25725,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24898,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SENDI W. i A. Sandach Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931782852
7.3.3) Ulica: ul. 30-go Stycznia 38c
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SENDI W. I A. SANDACH" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"SENDI W. I A. SANDACH" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24898,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31INNE PRZETARGI SWAROŻYN
więcej: przetargi SWAROŻYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych - 6 części
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dl a Przedszkole nr 32 w Koninie w 2025 r.
- Dostawa mięsa dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Dostawa żywności do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby wyżywienia dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszczu Gdańskim, w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Zawodowych im. Sandora PetÖfi w Ostródzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.