Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046193 z dnia 2021-05-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fabc621-a362-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia na sukcesywną dostawę materiałów biurowych zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, w zw. 91 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę ‒ Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1086 ze zm.) tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (ZP-II.271.116.2020) wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publiczny z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2019.1843 t.j.) - uchylona ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287612,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola tj.:1) Przedszkole nr 1, ul. Niezłomnych 2 A, 37-450 Stalowa Wola2) Przedszkole nr 2, ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola3) Przedszkole nr 3, ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola4) Przedszkole nr 4, ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola5) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I 5, 37-464 Stalowa Wola6) Przedszkole nr 6, Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola7) Przedszkole nr 7, ul. ks. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola8) Przedszkole nr 9, Aleje Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola9) Przedszkole nr 10, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola10) Przedszkole nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola11) Przedszkole nr 12, ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola12) Przedszkole nr 15, ul. Obr. Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola13) Przedszkole nr 18, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola14) Żłobek Miejski w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola,15) Miejski Żłobek Integracyjny, ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola16) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola17) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego, ul. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola18) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola19) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im Bohaterów Westerplatte, ul. Wyszyńskiego 14, 37 450 Stalowa Wola20) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego, ul. Niezłomnych, 37 450 Stalowa Wola21) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola22) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola23) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola24) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola25) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1, ul. Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola26) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola27) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola28) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola29) Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli, ul. Hutnicza 10a, 37-450 Stalowa Wola30) Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych, al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola31) Zakład Administracji Budynków, ul. Wyszyński ego 7A, 37 450 Stalowa Wola32) Urząd Miasta w Stalowej Woli ul. Wolności 7, 37 450 Stalowa Wola2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również ilości asortymentu zawiera Załącznik nr 6 do niniejszego Zaproszenia – Formularz rzeczowo-cenowy.3. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 6 do Zaproszenia, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego zamówienia. Zamawiającym - Jednostkom Gminy objętym zamówieniem przysługuje prawo zamówienia wszelkich wymienionych wyrobów w Załączniku nr 6 do Zaproszenia (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych tam określonych.4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie parametry techniczne i użytkowe określone w Zaproszeniu oraz w Załączniku nr 6 do Zaproszenia, a w szczególności:1) posiada wszelkie wymagane prawem atesty i badania oraz niezbędne certyfikaty (jeżeli występują);2) jest zgodny z normami właściwymi dla danego asortymentu (EN lub PN) i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;3) jest fabrycznie nowy, posiada oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania;4) posiada naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta;5) udziela gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres zgodny z gwarancją producenta - liczonej od daty odbioru;5. Zamawiający zastrzegają, aby papier ksero, który zaoferuje Wykonawca przeznaczony był do wszystkich urządzeń biurowych, w tym kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, do wydruków czarno-białych i kolorowych, niezawilgocony, gwarantujący płynną pracę urządzeń oraz właściwą jakość wydruku, bez rozmazywania i „cieniowania” konturów wydruku. 6. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych Jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej Jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa Wola.7. Dostawa materiałów biurowych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiających – Jednostki Gminy telefonicznie lub drogą elektroniczną. W zamówieniu Zamawiający – Jednostki Gminy przekaże rodzaj i ilość zamawianych materiałów biurowych jakie mają być dostarczone. Wykonawca zobowiązuje się po zgłoszeniu dokonanym przez Zamawiających - Jednostki Gminy dostarczyć zamawiany asortyment, w dni robocze poniedziałek-piątek (czas realizacji/dostawy od momentu zgłoszenia zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu Ofertowym). Zamawiający - Jednostki Gminy i Wykonawca wyznaczą osoby do kontaktów w sprawie realizacji zamówienia. Wykonanie każdorazowej dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego - Jednostkę Gminy, na rzecz której dostawa jest wykonywana. Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiających określonymi w Zaproszeniu oraz Załączniku nr 6 Formularz rzeczowo-cenowy. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów.8. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe brutto wskazane w Załączniku nr 6 do Zaproszenia Formularzu rzeczowo-cenowy. Ceny jednostkowe podane w Załączniku nr 6 do Zaproszenia nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.9. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia przy dostawie Zamawiający – Jednostki Gminy uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub za pomocą środków elektronicznych do należytego wykonania dostawy asortymentu, którego sposób wykonania dostawy lub jakość asortymentu zostały zakwestionowane przez osoby upoważnione (przedstawicieli Zamawiającego – Jednostki Gminy). Asortyment pełnowartościowy powinien być dostarczony przez Wykonawcę do dwóch dni roboczych od momentu wezwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
30197644-2 - Papier kserograficzny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366584,34
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366584,34
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366584,34
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BIURO-PLUS L.A. KOPTYRA" Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652423073
7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 4b
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366584,34
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.