eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorycinModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Korycin



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Korycin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORYCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Knyszyńska 2A

1.5.2.) Miejscowość: Korycin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-140

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@korycin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korycin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/korycin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Korycin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6354065f-c6fa-4e46-9461-f0cdec129a7e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012567/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Korycin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456973

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Korycin”, dotyczącego modernizacji istniejącego na terenie Gminy Korycin oświetlenia, polegająca na wymianie opraw oświetleniowych niebędących oprawą LED na oprawy oświetleniowe LED, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
2. Szacunkowa ilość opraw przewidzianych do wymiany wynosi ok. 836 szt.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację oświetlenia na terenie Gminy Korycin poprzez zakup, dostawę i montaż ok. 836 nowych opraw oświetleniowych, spełniających wytyczne zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz spełniających wymagania określone w regulaminie programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja Dziewiąta „Rozświetlamy Polskę”, na wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, określonych w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Demontaż i utylizację 836 istniejących opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych.
2) Dostawę i montaż 836 fabrycznie nowych opraw oświetleniowych LED,
3) Instalowane oprawy oświetleniowe (drogowe, parkowe i stylowe) powinny zostać dobrane i dopasowane do konkretnych ulic i sytuacji drogowych; oprawy te muszą być nowe i muszą spełniać wytyczne określone w regulaminie Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja Dziewiąta „Rozświetlamy Polskę”:
a) muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy (zgodnie z § 5 ust. 6 regulaminu),
b) muszą posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i (zgodnie z § 5 ust. 6 regulaminu),
c) muszą być wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej (zgodnie z § 8 ust. 5 regulaminu).
4) Wymaga się, aby ze względów serwisowych oprawy drogowe pochodziły od jednego producenta.
5) Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych musi wynosić co najmniej 60 miesięcy.
6) Wymiana opraw oświetleniowych powinna się odbyć zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz wytycznymi określonymi w regulaminie Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja Dziewiąta „Rozświetlamy Polskę”.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) zagospodarowanie przez wykonawcę we własnym zakresie zdemontowanych opraw oświetleniowych,
2) utylizację zdemontowanych opraw,
3) wciąganie w słupy i wysięgniki przewodów w przypadku okablowania tego wymagającego,
4) organizację zaplecza robót,
5) wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót,
6) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
7) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych,
8) wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, pomiary i badania linii oświetleniowej.
9) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia sporządzonej w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, w szczególności potwierdzającej spełnianie wszystkich parametrów, o których mowa w SWZ oraz Załączniku nr 1 do SWZ lub tam wymienionych (karty katalogowe, certyfikaty, deklaracje, sprawozdania lub raporty z badań/testów), instrukcji montażu, dokumentów potwierdzających okres gwarancji producenta opraw.
4. Szczegółowy zakres zamówienia, wykaz i lokalizację wymiany opraw oraz parametry opraw określono w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia „Audyt Oświetlenia Ulicznego” i załącznikach do audytu (Inwentaryzacja oświetlenia, zestawienie materiałów, przedmiary).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1229631,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1229631,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HIPERID Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011047960

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1229631,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.